Wymieniłem półoś od strony kierowcy i w momęcie maksymalnego skrętu w lewo i jazdy w przód czy tył w kole coś stuka.
Żaden mechanik nie wie co jest, nowa półoś. Jeden mechanik twierdzi że może to być źle dobrana długość.
Na jednym z forów ktoś miał podobny problem i ustal po wymianie jakiś "bananow". Co to oznacza?
Moje audi to A6c5 2.0ALT z 2002r.
Stukanie przy pełnym skręcie po wymianie półosi. Audi A6c5 2
Ostatnio oddałem auto do mechanika który oglądał przegub i stwierdził że wszystko wygląda dobrze.
Sugeruje że problemem stukanie może być pompa wspomagania.
Pompa w momencie skrętu wspomaga i przestaje czy z stąd efekt bicia-drgania?
Czy to dobry trop że pompa przerywa w momencie skrętu tylko w lewo? Wcześnie jazdy bywa że czuje bicie tak jak by drążki do wymiany co może sugerować że to pompa powoduje ten efekt przy kręcenia kierownicą.
Czy to możliwe że pompa do wymiany?
Sugeruje że problemem stukanie może być pompa wspomagania.
Pompa w momencie skrętu wspomaga i przestaje czy z stąd efekt bicia-drgania?
Czy to dobry trop że pompa przerywa w momencie skrętu tylko w lewo? Wcześnie jazdy bywa że czuje bicie tak jak by drążki do wymiany co może sugerować że to pompa powoduje ten efekt przy kręcenia kierownicą.
Czy to możliwe że pompa do wymiany?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga