Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RomanS
2013-05-24, 19:19
[A6 2,7 BT QUATTRO AVANT] hamulce hamulce
Autor Wiadomość
KONREY 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 16
Skąd: mława/arhus
Wysłany: 2010-04-13, 08:08   [A6 2,7 BT QUATTRO AVANT] hamulce hamulce

Witam ponownie wszystkich i jak zwykle to bywa prosze o pomoc fachowców.
Sprawa wyglada nastepujaco .
Noszę się z zamiarem wymiany a zarazem ulepszenia hamolców w mojej niuni a szczególnie po ostatniej akcji ostrego hamowania na autobanie w niemcowni z predkosci 210km gdy to pedał w podłoge a tu co ? chwile hamuje a dalej autko zaczyna z kadym metrem coracz słabiej hamowac kupa dymu z klockow czuje jak zaczynaja sie wrecz topic tarcze i klocki pedal wpada w podloge i dosłownie zostały centymetry od pocałunku z dupa tira :shock: . chwila grozy i odrazu decyzja- WYMIANA
Pytanie tu na co czyli jakie tarcze i klocki powiedzmy bez zbednych szaleństw ale i bez oszczędzania .Jeżdze niunia głownie na dalekich odcinkach i głownie autostradami a co idzie w parze i dość znaczne predkosci.
Dodam tu (dla nie wiedzacych ;-) )ze zestaw ori jest oczywiscie wiekszych wymiarow niż sandart ze słabszymi ciut jednostkami napędowymi .

Prosze o opinie i podpowiedzi .
_________________
było audi 100 C4 2,3
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
rafal100 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Pomógł: 33 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 1109
Skąd: głogów DGL
Wysłany: 2010-04-13, 15:39   

czesc . a moze poprzedni własciciel podczas wymiany klocków postanowił zaoszczędzic i włożył jakies słabej jakosci klocki . z regóły wiadomo ze audi ma dobry system hamulcowy . moze wiec wystarczy założyc dobrej klasy klocki .
_________________
Zaczeło sie 126eL 96r. potem... polonez 1.5 96r.
i początek oooo
80 B3 2.0 - 80 B4 2.0
A4 1.9 TDi 110KM - A6 1.9 TDi 131KM
 
 
KONREY 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 16
Skąd: mława/arhus
Wysłany: 2010-04-13, 16:41   

No tu mozesz miec kupe racji kolego .mam niunie okolo roku i jeszcze nie wymienialem klockow acz kolwiek juz nie za tego ich zoostalo . fakt jest tez ze juz wczesniesniej nawet jezdzac po miescie po kilku zachamowaniach i rozgrzaniu sie tarcz i klockow slably hample i to dosc szybko .
W zasadzie nigdy dotat w starszych modelach ale i z mniejsza iloscia konikow i nizszych predkosciach nie mialem tych problemow ale fakt jest ze zawsze stosowalem ori lub jedne z lepszych czesci.
Moze i tu jest problem faktycznie
tak czy siak to tarcze i tak do wymiany bo zuca juz je na boki i daje po kierownicy i pedale przy hamowaniu tak wiec komplet do wymiany i tak i tak .
Tylko pytanie czy ori czu cos lepszego?
_________________
było audi 100 C4 2,3
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
rafal100 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Pomógł: 33 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 1109
Skąd: głogów DGL
Wysłany: 2010-04-15, 20:19   

moze tarcze są jescze dobre . jest na nich taki znak na obwodzie . wypukła kreska około 0,5 cm . jak sie tarcza wyciera to do tego znaku coraz mniej tarczy zostaje i znak ze wymiany czas nastąpił . ty mozesz mec zle wyważone koła . wtedy tez moze byc bicie na kierownice
_________________
Zaczeło sie 126eL 96r. potem... polonez 1.5 96r.
i początek oooo
80 B3 2.0 - 80 B4 2.0
A4 1.9 TDi 110KM - A6 1.9 TDi 131KM
 
 
KONREY 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 16
Skąd: mława/arhus
Wysłany: 2010-04-16, 07:28   

witam .
nie no tarcze niby sa grobe ale widocznie sie pokrzywily i dlatego bije , co do kol to pare dni temu robilem zmiane na lato i jest wszystko ladnie wywazone zreszto wywazenie kol raczej niema nic do bicia kierownicy i pedalu podczas hamowania.
wiem ze napewno musze wymienic caly kaplet tylko zatanwiam sie czy na ori czy cos bardziej sportowego aby uzyzskac lepsze hamowanie.
_________________
było audi 100 C4 2,3
100 C4 2,6
A6 C4 2,8
100 C4 2,5 TDI
JEST A6 C5 2,7 BITURBOOOOOOOOO
 
 
Marker 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-04-16, 15:08   

ori hamulce napewno wystarczą, to są autostradowozy projektowane aby mogły śmigać z dużymi prędkościamy, twój obecny zestaw jest na coś chory i dlarego sie tak dzieje.

pozdrawiam
_________________
BDH quattro
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
szybkiace 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-05-04, 20:22   .

Witam jak sie domyślam to masz 321mm tarcze tylko niewiadomo czy masz 2 czy 4 klocki an tarczy bo takie tez były. Z hamulcami jest tak że jak się oszczędzi to później są problemy, nasze wozy są cieżkie i szybko latają wiec hamulec musi być pierwsza klasa. Ja zwiedziony jakoscią marki kupiłem komplet Ate latam dużo do niemcowni wiec non top autostrada, tak po około 5 tysiącach tarcze się zwichrowały a nie jeżdżę jak szalony ale szybko. A cały zestaw nie był tani bo wyszedł ponad tysiąc złotych.Nauczony po kieszeni kupiłem orginały i to w Niemczech bo w Polsce to różnie bywa i znów jedna tarcza 130 euro ale tera można grzac pod 200 i hebel i tak w kółko. A jak ci mało to kup Taroxa napewno wystarczy lub EBC Pozdrawiam
_________________
Kto ma quattro ten rządzi
A tak jeździ
http://www.youtube.com/watch?v=0rKZFjiOkwQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: