Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
3.0 tfsi pobiera plyn chłodniczy
Autor Wiadomość
tomek107 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomek
Wiek: 30
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-25, 00:16   

No pojechałem dziś do niego i mówię mu, że może być problem z separatorem oleju. Na co on mi odpowiedział że sprawdzał tam.... Pokazałem więc zdjęcie które wstawił tupalec85, On popatrzył na to i stwierdził że... "no tak tak, kanały od płynu itd ale tam było sucho, tu ewidentnie jest płyn, u Cb było sucho" :) I dalej tematu nie drążyłem :) Powiedział też że gdyby był to separator, prawdopodobnie płyn dostawał by się raczej do oleju. A ja już w sumie dolałem blisko 10 litrów płynu od stycznia. Gdzie autem jeżdżę aby raz w tygodniu :)

Czyli może tak być, że separator jest walnięty i wtedy płyn idzie w dolot i zostaje spalany a wycieku na zewnątrz być nie musi?? Koszt nowego separatora ok 500 zł?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1061
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-25, 04:24   

tomek107 napisał/a:
Czyli może tak być, że separator jest walnięty i wtedy płyn idzie w dolot i zostaje spalany a wycieku na zewnątrz być nie musi?? Koszt nowego separatora ok 500 zł?

Tak :(
Ale "MOŻE" a nie "musi".


(Jeśli masz niewidzialne ubytki płynu chłodzącego...)
https://www.audizine.com/...le-coolant-loss
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
tomek107 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomek
Wiek: 30
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-25, 08:12   

No faktycznie, ubytki plynu mial duże. To ja juz nie wiem co robić. Zaprowadze auto do kogos innego. I powiem zeby wymienił ten separator. A jak to nie bedzie to... to ja juz nie wiem. Nie ma chyba innych mozliwosci. Ale moze akurat 😊
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 720
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-06-25, 09:39   

U mnie do oleju nie dostawal sie plyn bo stan oleju nigdy mi sie nie zwiekszal ani zadnych anomalii wzrokowych i zapachowych nie mialem. Nr najnowszego separatora do naszego silnika 06E103547AC. 485zl.
 
 
tomek107 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomek
Wiek: 30
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-25, 17:35   

Kod silnika nie ma znaczenia? Dziś bylem u imnego mechanika. Powiedział że zrobi mi to auto. Otworzyl maske i od razu powiedzial ze tu pachnie plynem. I faktycznie jest taki inny zapach ktory juz wczesniej czulem. Przejechalem ok 50 km i ubylo mi caly stan od max do min. To byly rozne wersje tych separatoów?

No u mnie oleju ubywa troszkę. Ale to chyba normalne w tym silniku. Ale olej jest czysty. U mnie musi sie gdzieś spalać ten plyn. Bo gdyby wylewał sie na zewnatrz to byla by plama przy tych ilosciach.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 543 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9999
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-06-25, 18:03   

Podaj numer VIN lub podeślij na PW, to dobiorę separator konkretnie pod Twoje auto :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1061
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-25, 18:57   

tomek107 napisał/a:
Przejechalem ok 50 km i ubylo mi caly stan od max do min
WOW! To już nie ma żartów!
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 720
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-06-25, 19:54   

tomek107, w zasadzie to zobaczylem na rok i pomyslalem,ze masz CGWB ale w sumie C7 byly od 2011 a nie od 2010 i 333KM mialy po lifcie wiec maly miszmasz w opisie🙂
 
 
tomek107 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomek
Wiek: 30
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 16
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-25, 20:01   

Nie nie to nie misz masz <rotfl> Po prostu nie moglem znalezc odpowiedniego modelu. Model to CAK 333 konie. Auto S4 B8 2010 rok. A no wlasnje pankwie nie ma zartow. Ubytek plynu robi się coraz wiekszy. W tym momencie staram sie nim w ogole nie jezdzic.

[ Dodano: 2019-07-09, 22:01 ]
No i panowie została zdiagnozowana usterka. Mechanik stwierdził pękniętą tuleje. Silnik na tulejach ma widoczne zarysowania. Poprzedni mechanik przy rozbieraniu nawet nie raczył mnie o tym poinformować że silnik się zaciera i mimo wszystko kazał robić głowice. Także tak... jestem chyba zmuszony poszukać nowego bloku lub silnika. Wiecie może gdzie można kupić pewny silnik lub blok CAK????
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: