Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
3.0 BiTdi 326 Stage2
Autor Wiadomość
Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2019-06-05, 19:49   

qwerty01 napisał/a:
Martwi mnie ten spadek pomiędzy 3000-3200 obr/min.

Martwić należało by się gdyby tego spadku nie było. Tak jak pisałem. Tak działa zasilanie powietrzem w tym silniku i ten wykres jest tego odwzorowaniem. Zamieszczony wykres to bardzo wygładzona wersja tego co odczytuje hamownia. Gdybyś zobaczył "surowy" wykres to stwierdziłbyś, że samochód jest zepsuty. Dla "purystów" wykresów proponuję zobaczyć takowe z kreatora mocy, czy innej dużej firmy. Są bardzo gładkie <lol> Mimo wszystko i tam można dojrzeć spadek lub podbicie powyżej 3000 obrotów. To nie jest silnik elektryczny.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Pietrek78 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-05, 19:53   

Zbichu napisał/a:
qwerty01 napisał/a:
Martwi mnie ten spadek pomiędzy 3000-3200 obr/min.

Martwić należało by się gdyby tego spadku nie było. Tak jak pisałem. Tak działa zasilanie powietrzem w tym silniku i ten wykres jest tego odwzorowaniem. Zamieszczony wykres to bardzo wygładzona wersja tego co odczytuje hamownia. Gdybyś zobaczył "surowy" wykres to stwierdziłbyś, że samochód jest zepsuty. Dla "purystów" wykresów proponuję zobaczyć takowe z kreatora mocy, czy innej dużej firmy. Są bardzo gładkie <lol> Mimo wszystko i tam można dojrzeć spadek lub podbicie powyżej 3000 obrotów. To nie jest silnik elektryczny.


Czyli nie ma co się przejmować?
_________________
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
 
 
Zbichu 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Aftosmer
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Bagdad
Wysłany: 2019-06-05, 20:04   

Na pewno nie tym spadkiem. Bardziej martwiłbym się tym, że maksymalny moment ponad 800 Nm ustawiono poniżej 2000 obrotów. Nic się nie stanie jeżeli wiesz jak operować gazem przy takim ustawieniu.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 582 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10619
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-06-05, 20:09   

Dobrze, że kolega ma tiptronica, to nie jest aż tak źle z tym momentem, bo s-tronic już nie byłby zadowolny z takiego momentu przy tych obrotach :p .
 
 
Pietrek78 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-05, 20:14   

Zbichu napisał/a:
Na pewno nie tym spadkiem. Bardziej martwiłbym się tym, że maksymalny moment ponad 800 Nm ustawiono poniżej 2000 obrotów. Nic się nie stanie jeżeli wiesz jak operować gazem przy takim ustawieniu.

Bardziej od startu spod świateł podoba mi się jazda tym autem w zakresie 100-200+km/h,więc "układ napędowy" tak nie cierpi.

mat1324 napisał/a:
Dobrze, że kolega ma tiptronica, to nie jest aż tak źle z tym momentem, bo s-tronic już nie byłby zadowolny z takiego momentu przy tych obrotach :p .


Nawet jeśli Tiptronic się uszkodzi to "kapitalka" kosztuje 6tyś.,więc nie ma tragedii.
W Rs6 C5 wzmacniałem skrzynie za 12tyś.
_________________
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
 
 
Tymek23 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2019-10-08, 21:24   

Cześć dalej bez problemów po chipie ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Pietrek78 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-10-08, 22:14   

Tymek23 napisał/a:
Cześć dalej bez problemów po chipie ?


Wszystko w jak najlepszym porządku.
Naprawdę polecam,ale z Intercoolerem.
_________________
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
 
 
Tymek23 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2019-10-09, 08:27   

PrZy jakim przebiegu robiłeś ?
 
 
Pietrek78 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-10-09, 17:50   

Tymek23 napisał/a:
PrZy jakim przebiegu robiłeś ?


132tyś.
_________________
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Tymek23 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Dołączył: 05 Sty 2018
Posty: 11
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2019-10-09, 21:55   

Masz IC wagnera ? Z zewnątrz widać ze jest zmieniony IC?
 
 
Pietrek78 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Piotr
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2015
Posty: 87
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-10-10, 17:01   

Tymek23 napisał/a:
Masz IC wagnera ? Z zewnątrz widać ze jest zmieniony IC?

Tak mam Wagnera.
Jak ktoś się zna to zauważy.
_________________
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: