Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
2.8 v6 ALG TIPTRONIC - szarpanie do 2.5 k obrotów , cykanie
Autor Wiadomość
Barto140 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Imię: Bartlomej
Wiek: 21
Dołączył: 14 Gru 2018
Posty: 9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-07-11, 16:23   2.8 v6 ALG TIPTRONIC - szarpanie do 2.5 k obrotów , cykanie

Witam forumowiczów. Posiadam c5 z 2.8 v6 alg + tiptronic + LPG . Borykam się z problemem szarpania na pb i lpg , szarpanie jest od 1300 obrotów do 2500/3000 obrotów. Na postoju również obroty plywaja i po cyknieciu w okolicy przekaźników przydusza obroty. Wymienione do tej pory : cewka na pojedyncze cewki , czyszczenie przepustnicy i adaptacja , podciśnienia , odma czyszczona
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 28 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 740
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-07-11, 17:05   

pierwsze co się nasuwa to swiece.
Kolejne to LPG.
 
 
Barto140 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Imię: Bartlomej
Wiek: 21
Dołączył: 14 Gru 2018
Posty: 9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-07-12, 18:15   

zwonko napisał/a:
pierwsze co się nasuwa to swiece.
Kolejne to LPG.


Świece nowe ngk , LPG sprawdzany jeżeli chodzi o dawkę , szczelność i ogólnie. Problem występuje również na benzynie gdy zakręciłem butle , wypaliłem resztę z układu i ogólnie było pełno kombinacji. A jeżeli chodzi o czujnik temp wody to jest możliwość ze mimo braku błędów i wydaje się ze dobrych wskazań to jego wina ? Dodam ze z rana ma zaburzone ssanie i max dochodzi do 900 obr a zawsze wskakiwał na 1100 obr i tak chwile trzymał
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 28 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 740
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-07-12, 19:40   

Barto140 napisał/a:
błędów i wydaje się ze dobrych wskazań to jego wina ?

a był sprawdzany na zimnym? był porównywany ze wskazaniami poza engine?
 
 
Barto140 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Imię: Bartlomej
Wiek: 21
Dołączył: 14 Gru 2018
Posty: 9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-07-12, 20:18   

zwonko napisał/a:
Barto140 napisał/a:
błędów i wydaje się ze dobrych wskazań to jego wina ?

a był sprawdzany na zimnym? był porównywany ze wskazaniami poza engine?


Na zimnym nie był sprawdzany , jedynie na rozgrzanym i temperatury różniły się od siebie blisko o 2 stopnie. Tak czy siak go wymienię bo mam nowy oryginał tylko wiadomo montaż na dworze i rzyganie płynem na glebę nie uszczęśliwi ludzi dookoła
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 28 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 740
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-07-12, 23:18   

to główne sprawdzenie. Rano na zimnym czy zgadza się z temp zewnętrzną.
Jeśli problem jest również na ciepłym to mało możliwe że to czujnik, no ale jak masz to nie zaszkodzi zmienić.
Masz jak zrobić logi? Sprawdzić szczelność? Rozrząd?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Barto140 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Imię: Bartlomej
Wiek: 21
Dołączył: 14 Gru 2018
Posty: 9
Skąd: Legnica
Wysłany: 2019-07-13, 12:32   

zwonko napisał/a:
to główne sprawdzenie. Rano na zimnym czy zgadza się z temp zewnętrzną.
Jeśli problem jest również na ciepłym to mało możliwe że to czujnik, no ale jak masz to nie zaszkodzi zmienić.
Masz jak zrobić logi? Sprawdzić szczelność? Rozrząd?


Na dany moment nie mam jak ale w najbliższym czasie podlece na kompa żeby sprawdzili rozrząd i resztę czy jest okej na kompie czy coś się rozjeżdża

Zapomniałem dodać ze jakiś czas temu byłem u kumpla na kompie i wyszła sonda ze słabo pracuje wiec wymieniłem lecz ogólnie była nierówna dawka paliwa np bank 1 2.5m/s a bank 2 3.0 m/s
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: