Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5TDI] proszę o ocene Logów - turbo przeładowuje?
Autor Wiadomość
dawka7 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Dawid
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 49
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-12-03, 21:59   [2.5TDI] proszę o ocene Logów - turbo przeładowuje?

tydzień temu Fura odmówiła posłuszeństwa w trasie, choinka kontrolek... Nagłe osłabnięcie. Klops. Laweta i do chaty. okazało się że rozrząd się przestawił... mimo że na markowych podzespołach, a do następnej wymiany zostało 20 tys? No cóż zdarza się.



Wymienione wszystko. Paski, kółka, alternator regeneracja, napinacz, uszczelki vacum pompy, termostat, pompa wody … eh

pompa ustawiona, ATDC 1,2 +- 0,2

Pierwsza trasa i abs, kontrolka zawieszenia, i „trójkąt w okrągłej strzałce”… po 1min zgasły

Pompa przestawiła się na 1,4 +-0,2 poprawie za jakiś czas?

Control Module Part Number: 8E0 907 401 J
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG 0006
Software Coding: 06006
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79518537386
Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79518537386
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4Z7 907 389 A
Component and/or Version: ABS/ESP allrad D56
Software Coding: 06457
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-S


Błędy dało się wykasować, po kolejnej trasie ponownie to samo.
Teraz po skasowaniu, nie powróciły, zrobiłem logi.

Proszę o ocenę,
Koniec pompy czy raczej „zewnętrzna” przyczyna błędu 550?

Przeładowanie turbo?

Chyba jest jakiś chip?



Basic settings:

011
https://bit.ly/2rioWXL

004
https://bit.ly/2rgRbpC

003
https://bit.ly/2Qy3kEN

000
https://bit.ly/2FWgA27




Dynamiczne:

011
https://bit.ly/2AONLi5

010
https://bit.ly/2Qx0CQ1

008
https://bit.ly/2zFF6iy

004
https://bit.ly/2AMPbtt

003
https://bit.ly/2zEOCm0

001
https://bit.ly/2RyIeU2

000
https://bit.ly/2KQIo6T

001,003,011
https://bit.ly/2GaSvF1



statyczne

018
https://bit.ly/2E1sc1h

013
https://bit.ly/2PhBf00

007
https://bit.ly/2UcpMlX

004
https://bit.ly/2QAYird

003
https://bit.ly/2PiB4kO

000
https://bit.ly/2RyICls

001
https://bit.ly/2PkQ4Pv
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 465 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8223
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2018-12-03, 22:16   

Proszę edytuj swojego posta i skróć linki np. za pomocą https://bitly.com. Forum trochę się rozjeżdża, ponieważ nie jest przystosowane do tak długich linków.
 
 
dawka7 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Dawid
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 49
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-12-04, 11:22   

klops, właśnie zerwał się pasek pompy.
zatarła się pompa? obraca się pompę palcem bez żadnego oporu? co myślicie? jak to sprawdzić?

  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 52 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 2083
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-12-05, 20:28   

dlaczego miała by się zatrzeć? pytanie dlaczego tak strzelił pasek?
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
dawka7 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Dawid
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 49
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-12-05, 22:16   

myśle że się jakoś zblokowała, przez co naprężenie na pasku było tak duże że pękł?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: