Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
2.4 AGA - odma topran
Autor Wiadomość
macko93 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Maciek
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 52
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-02-08, 11:31   2.4 AGA - odma topran

Witam,

jak w temacie, czy ma ktoś doświadczenie z odmą firmy Topran? Mam na myśli odmę długą, łączącą pokrywy zaworów z ezektorem.
Czy jest ona coś warta? Cena w aso dosyć odpychająca (465zł) a obecna, którą mam zamontowaną to jakiś chiński badziew, w którym nawet wymiar im się jakoś nie zgodził i trzyma się to na słowo honoru. Topran kosztami bardziej zachęca, ale zmieniać na kolejne badziewie trochę mija się z celem.

Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 512 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9321
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-02-08, 12:40   

Topran to nadal chińczyk :) .
 
 
macko93 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Maciek
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 52
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-02-08, 12:57   

Może być i chińczyk, byle działał :D i był dobrze zwymiarowany, bo obecnie mam jakieś qualitate parts, czy inne cudo, które po prostu nie sięga do wylotu lewej głowicy, i jest o jakieś 2-4cm przesnunięte względem mocnowania przy cewce
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 512 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9321
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-02-08, 14:17   

W takim razie topran będzie lepszy :) .
 
 
Adek2.6 


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 AAE 101KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAE
Imię: Adrian
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 1
Skąd: BP
Wysłany: 2019-02-09, 20:56   

macko93 napisał/a:
Może być i chińczyk, byle działał :D i był dobrze zwymiarowany, bo obecnie mam jakieś qualitate parts, czy inne cudo, które po prostu nie sięga do wylotu lewej głowicy, i jest o jakieś 2-4cm przesnunięte względem mocnowania przy cewce


Przed chwilą skończyłem wymianę , jakościowo jest nieźle w porównaniu do oryginalnej to niebo a ziemia (oryginalna trzymala sie tylko na kurzu wystarczylo dotknąć i po odmie:P)
Wymiana długiej jest prosta i szybka gorzej z krótką ja osobiscie nie poradziłem sobie z prawidłowym podpięciem krótkiej rurki niestety za mało tam miejsca obie miałem z toprana , i krótka wytrzymała dużo nerwów co wg mnie świadczy o jej nie najgorszej jakości
 
 
macko93 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Maciek
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 52
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-02-11, 09:07   

Ok, no to pewnie się na nią zdecyduję. Dzięki wielkie za rady!
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
MixTape 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APR
Imię: Patryk
Dołączył: 02 Lis 2018
Posty: 71
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-03-27, 05:41   

Co do krótkiej, akurat wczoraj robiłem, z odpieciem jej jest problem. Mi pomogło odkrecenie kanału od przepustnicy i dopiero odpiąłem odme krótką :) Dodatkowo wtedy polecam przeczyścić przepustnice na ile jesteśmy a stanie, u mnie nagromadziło się tam trochę syfu. A później adaptacja.

Swoją drogą, ciekawe czy po wymianie całej odmy, eżektora oraz za niedługo uszczelek pod zaworami przestanę czuć olej w środku samochodu :[
 
 
macko93 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Maciek
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 52
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-03-27, 11:03   

MixTape napisał/a:
Swoją drogą, ciekawe czy po wymianie całej odmy, eżektora oraz za niedługo uszczelek pod zaworami przestanę czuć olej w środku samochodu :[


Myślę, że tak :) Gdybym miał obstawiać to olej kapie z góry na kolektor wydechowy, stąd zapachy się dostają do środka.

Odmę krótką raz już wymieniałem. No bez odkręcenia tego plastikowego kanału ciężko, choć wykonalne. Przy czym zmieniałem to na wyciągniętym ezektorze, więc miałem ciut więcej miejsca do manewru.
 
 
Toperz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALW
Imię: Imię
Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 476
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2019-03-28, 12:09   

MixTape napisał/a:
Swoją drogą, ciekawe czy po wymianie całej odmy, eżektora oraz za niedługo uszczelek pod zaworami przestanę czuć olej w środku samochodu :[


Jeżeli cieknie np z zaślepki wałka wydechowego na prawej głowicy to nie przestanie bo stamtąd bardzo często leci prosto na rozgrzany wydech. Podobnie jest jak cieknie z pod uszczelki napinacza...
_________________
Fuck Fuel Economy
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: