Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Regeneracja
reflektorówl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: 0x4B25A
2015-01-22, 11:14
1.8 T AWT Passat B5FL 2001
Autor Wiadomość
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 779
Skąd: Hessen
Wysłany: 2015-01-23, 20:31   

no i masz odpowiedz. jezdzisz tak jakby caly czas na ssaniu (nie mylic z podwyzszonymi obrotami). Sinik mysli ze jest zimny i chce osiagnac temperature robocza jak najszybciej wiec spala wiecej paliwa. wymien czujnik. tylko ori zaden zamiennik!
_________________
Mody

zrobione:
chip (162 g/s), tip, wentylowane nadkole kulera, CLH i DRL na LEDach w halo, PDC, ori chromowane nakladki na koncowki wydechu z C7, bluetooth i mp3 usb w radiu symphony2, ori lampki rejestracji LED z A5, inteligentne kierunki, tylna wycieraczka areo z tourana, ori rolety przeciwsloneczne, galka s-line, navi RNS-D, Heble 312

do zrobienia:
oswietlenie wnetrza LED, ... cos sie jeszcze wymysli
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-23, 20:45   

W kanale 4 po 15 km pokazuje 92 stopnie. Czy to ewidentnie przesadza o g62? Ori. Jakie ma nr?
 
 
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 779
Skąd: Hessen
Wysłany: 2015-01-23, 22:34   

wyslij mi vin to jak nie zapomne jutro sprawdze
_________________
Mody

zrobione:
chip (162 g/s), tip, wentylowane nadkole kulera, CLH i DRL na LEDach w halo, PDC, ori chromowane nakladki na koncowki wydechu z C7, bluetooth i mp3 usb w radiu symphony2, ori lampki rejestracji LED z A5, inteligentne kierunki, tylna wycieraczka areo z tourana, ori rolety przeciwsloneczne, galka s-line, navi RNS-D, Heble 312

do zrobienia:
oswietlenie wnetrza LED, ... cos sie jeszcze wymysli
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-23, 22:44   

zaraz wyślę
a tu blok 4 z 2 i 33 na rozgrzanym silniku
http://vaglog.pl/log_201236.html

Jaki powinien być ori nr pierwszej sondy?
 
 
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 779
Skąd: Hessen
Wysłany: 2015-01-24, 12:33   

059 919 501 a to jest nr czujnika. Zielony. Poza tym masz jeszcze otwarta akcje na cewki wiec mykaj do aso. Sonda przed katem 06b 906 265 d ale zamienila sie na 1k0 998 262d
_________________
Mody

zrobione:
chip (162 g/s), tip, wentylowane nadkole kulera, CLH i DRL na LEDach w halo, PDC, ori chromowane nakladki na koncowki wydechu z C7, bluetooth i mp3 usb w radiu symphony2, ori lampki rejestracji LED z A5, inteligentne kierunki, tylna wycieraczka areo z tourana, ori rolety przeciwsloneczne, galka s-line, navi RNS-D, Heble 312

do zrobienia:
oswietlenie wnetrza LED, ... cos sie jeszcze wymysli
 
 
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-24, 16:09   

Na mojej obecnej sondzie nie ma żadnych oznaczeń ani numerów;/

Czy sonda montowana w AWT jest tak sama jak w ALT 2.0?

[ Dodano: 2015-01-28, 17:48 ]
Wymieniłem sondę na nową ori BOSCHA zgodnie z numerami 06b 906 265 d.
Wcześniej siedziała 1k0 998 262d. Czyli też zgodna.
Temperatura na zegarach 90 stopni, a w kanale 4 - 92 stopnie.
Log do odcinki: http://vaglog.pl/log_201756.html
Log z jazdy: http://vaglog.pl/log_201757.html

Jest chyba jeszcze gorzej;/
Jakieś sugestie?

[ Dodano: 2015-01-28, 17:59 ]
Czy ta przepływka nie mierzy za dużo?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
tibu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Kuba
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 219
Skąd: Tuchów
Wysłany: 2015-01-28, 21:18   

przepływka wyglada ok, dobrze mierzy przepływ, a moze by tu zacząc od początku, czyli wtryski spr. i układ paliwowy, to że wszystko nowe nie znaczy że dobre.

a ciśnienie sprężania dobre?
 
 
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-28, 21:32   

Ciśnienie paliwa mierzyłem manometrem i przy odcince trzyma około 4.5 bara. Pompa nowa VEMO. Nowy ori regulator ciśnienia paliwa (po wymianie żadnych zmian).
Ciśnienie sprężania ok 10 barów na każdym garze.
Dolot jest szczelny - rury twardnieją.
Czy gdzieś jeszcze może zaciągać lewe powietrze?
Wydech sprawdzałem - na odpalonym silniku zatykałem wydech, ciśnienie tak duże, że nie można zatkać go całkowicie. Raz się udało na chwile, ale nigdzie ciśnienie nie uciekało.
Czy możliwe, aby przez układ powietrza wtórnego zaciągał lewe powietrze? Bo mam błąd o nieszczelności.

[ Dodano: 2015-04-18, 13:01 ]
Witam!
Sprawdziłem dziś stopień sprężania w silniku
I - 10
II - 9,5
III - 9
IV - 11
Czy te wartości są ok czy dużo obiega od serii?
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam!
 
 
Ziomek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Andrzej
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 596
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-04-18, 14:20   

Troszkę może martwić rozbieżność w pomiarach, jeśli to wina samych pomiarów to myślę że wszystkie można sobie darować. 11 jest w normie która jest chyba od 10-13. Ostatnio widziałem APU 230kkm i ciśnienie po 11barów na każdym.
Ja jak miałem nieszczelny wężyk z kombizaworu to wypluło błędy na VAGu.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-04-22, 20:36   

Stopień sprężania dla tego silnika to 9,5:1
Czy oznacza, że właściwa wartość dla każdego cylindra to 9,5?
 
 
Ziomek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Andrzej
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 596
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-04-22, 21:14   

Stopień sprężania to nie to samo co ciśnienie sprężania. Ile ma zdrowe 1.8T przy wyjściu z fabryki- nie wiem. Jaka jest norma? Różne informacje na ten temat można znaleźć na sieci.
Skoro miałeś błąd o nieszczelności SAI to trzeba go rozwiązać. Problemem dużego spalania może być też kiepskiej jakości paliwo. Ale to też w osiągach było by czuć.
 
 
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-04-23, 12:47   

Dzięki za odpowiedź.
Czy układ SAI ma wpływ na stopień sprężania?
Właśnie sęk w tym, że auto zbiera się zaskakująco dobrze. Znajomego 1.8t aeb objeżdżam na każdym biegu bez problemu.

Dziś rano po odpaleniu pościł niebieskiego dymka z wydechu ;/ i trochę nim trzęsło. Czyli sprawa jasna = pierścienie.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2092
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-04-23, 13:04   

Fejb napisał/a:
Czy układ SAI ma wpływ na stopień sprężania?

SAI nie ma żadnego wpływu na pracę silnika i nie słuchaj głupot, że jak jest problem z SAI to ma jakikolwiek wpływ.
Fejb napisał/a:
. Czyli sprawa jasna = pierścienie.

Prędzej uszczelniacze zaworowe.
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-04-23, 16:43   

Ostatnio miał robione planowanie głowicy i przy okazji wymieniane gumki na zaworach.
Jeśli to uszczelniacze to wtedy nie kopciłby cały czas na niebiesko?
 
 
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2092
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-04-23, 17:35   

Jeśli wymieniłeś uszczelniacze to faktycznie raczej nie to. Cały czas dymi, czy tylko przy rozruchu?
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: