Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ TIP+Q] Przelaczanie biegow z D na R podczas hamowania na A
Autor Wiadomość
Gepstone 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 1
Skąd: Lodz
Wysłany: 2016-12-14, 16:01   [ TIP+Q] Przelaczanie biegow z D na R podczas hamowania na A

Witam, szukalem dosc dlugo nei padlo takie pytanie.

na poczatek, mam 5-stopniowa skrzynie z tiptronikim.

Pytanie jest takie: gdy w przypadku szklanki na drodze hamujac abs dziala na max, moge bez obaw przelaczyc z pozycji D na R trzymajac hamulec, pomimo ze auto porusza sie do przodu? Nie chce probowac, wole zapytac wiem, ze na manualu wsteczny mozna wbic na hamulcu bez abs, nie wiem jak to z abs dziala i na automacie.

pozdro

Marcin
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 15 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 894
Skąd: Jelenia Góra

Wysłany: 2016-12-14, 19:12   

ale po co takie kombinacje?
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
MISQ 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Michał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 187
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2016-12-15, 06:14   

sam szukalem jednoznacznej odpowiedzi ale zaleznie od skryzni jedna ni wbije przy predkosci wogole, druga wlaczała luz a stara skrzynia wbijała na ostro , w efekcie mozesz miec niezly remont po takim zabiegu
_________________
Przeróbki - rzeźby to JA ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
szalony 



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Robert
Pomógł: 90 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 3998
Skąd: Beskid Śląski
Wysłany: 2016-12-15, 07:43   

Nie robi się tak nigdy w przypadku automatycznych skrzyń, bo ją rozwalisz. Podejrzewam że pytasz dlatego że chcesz się pobawić po oblodzonych parkingach ;) nie przebijaj biegów przód tył podczas jakiegokolwiek ruchu auta.
 
 
Dean2 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kuba
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 34
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2016-12-15, 12:21   

Ja zrobiłem tak kiedys w swojek bylej bmw 5, efekt byl taki ze skrzynia poszla do remontu wiec odradzam :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: