Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ MANUAL+Q] Pedał sprzęgła w podłodze
Autor Wiadomość
zizel 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AMX
Imię: Daniel
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 13
Skąd: malopolska
Wysłany: 2018-08-02, 21:00   [ MANUAL+Q] Pedał sprzęgła w podłodze

Witam,
Co jakiś czas gdy wciskałem sprzęgło pedał odbijał tylko do 1/3 wysokości skoku, ale nie było problemu z zmianą biegu. Podciągałem go do góry i często wracało wszystko do normy i sprzęgło już działało dobrze. Wydaje mi się że problem występuje w gorące dni, aczkolwiek nie było reguły co do częstotliwości. Ponad rok tak jeździłem, a problem występował sporadycznie. Teraz niestety zdarza się że sprzęgło zostaje w podłodze i nie ma możliwości zmiany biegów, po jakimś czasie wszystko wraca do normy i sprzęgło pracuje dobrze. Raz działa, raz nie.
I teraz pytanie w czym może być problem? Pompa przy pedale sucha, wysprzęlik raczej też, ogólnie to widzę że ciężki dostęp do niego, czy trzeba skrzynię zrzucać aby go wymienić?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 46 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1714
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-08-02, 22:44   

Miałem tak kiedyś ale w lagunie i winna była pompka sprzęgła pomimo tego że była sucha. Płyn kiedy zmieniany? Możesz spróbować odkręcić odpowietrznik żeby trochę płynu przeleciało
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
zizel 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AMX
Imię: Daniel
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 13
Skąd: malopolska
Wysłany: 2018-08-03, 11:01   

Tylko jak dostać się do odpowietrznika bo od góry nie widzę możliwości, a od dołu też nie bardzo bo chyba trzeba było by półoś demontować
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
jakubczyk_7 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Imię: jakubczyk_7
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 480
Skąd: Czerwin
Wysłany: 2018-08-07, 15:37   

Dostaniesz się od spodu auta. Na górze skrzyni masz mechanizm i jest tam odpowietrznik ( śróbka) . Nie dokręcaj za mocno bo można połamać( ja tak zrobiłem😉
 
 
wiadziu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Sławek
Wiek: 41
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-08-10, 23:19   

U mnie po wymianie wysprzęglika przez mechanika i odpowietrzeniu do tygodnia czasu było OK.
Później pedał znów wpadł i tak na razie jeżdżę, chciałbym zabrać się do wymiany pompy sprzęgła tyle, że tak jak koledzy piszą wyżej nie zauważam wycieku z pompy ani ubytku płynu.
Wcześniej z tego co kojarzę jeszcze przed wyminą wysprzeglika jak pedał zaczął już wpadać to zauważyłem jakby płyn wychodził zbiorniczkiem do góry bo wokół zbiorniczka było "popocone".
Teraz jak widzę trzyma stan i nie widać pocenia, mimo tego sprzęgło jest w dole.
Być może zabrać się do ponownego odpowietrzenia i to zdaję się trzeba robić metodą przez wypychanie płynu do góry ??
Apropos może ktoś ma link z opisem tematu jak wymienić pompę w razie czego i czy jest to wykonalne w warunkach domowych ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: