Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ C5+LPG] Płaska mapa gazu stag 300-6 isa2
Autor Wiadomość
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 362 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6122
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-16, 22:07   

no trzeba będzie zaadaptować
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
przemkolodz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Przemko
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 40
Skąd: łódź
Wysłany: 2017-11-16, 22:57   

Czyli taka procedura ?


Immobilizer II Wymiana

Wymagania wstępne:
Napięcie akumulatora co najmniej 12,5 V.
Immobilizer II ECM
[Wybierz]
[17 - Instrumenty]
[Adaptacja - 10]
Zostaw kanał na "00"
[Czytaj]
[Zapisz]
[Gotowe, cofnij]
[Zamknij kontroler, Wróć - 06]
[Wyjdź]
Wyłącz zapłon przez 15 sekund. Uruchom pojazd.
Uwagi:

W przypadku samochodów z oddzielnym immobilizerem (w tym 2000 + EuroVan, Cabrio i wiele starszych modeli spoza USA) użyj [25 Immobilizer] zamiast [17 - Instruments] . Reszta procedury jest taka sama.
W niektórych modelach Euro Audi z immobilizerem 2 wymagany będzie kod PIN / SKC.
Na rynku NAR Modele Cabrio wyprodukowane po 05/1999 mogą wymagać kodu PIN / SKC. Ten podział jest tutaj odnotowany
Aktywacja tempomatu na nowym ECU (DBW)

DBW ( Drive-by-Wire ) Fabrycznie świeże ECU często są dostarczane z wyłączonym tempomatem.
[Wybierz]
[01 - Silnik]
[Logowanie - 11]
Wprowadź 11463, aby włączyć tempomat
[Do It!]
Uwaga: Dodatkowe informacje na temat CCS znajdują się na tej stronie: Sprawdzanie tempomatu za pomocą wartości pomiarowych
Kodowanie

Nowy moduł będzie musiał zostać zakodowany. W miarę możliwości wprowadź kod z oryginalnego modułu. Jeśli oryginalny moduł nie jest dostępny lub nie komunikuje się, zapoznaj się z tabelą kodowania w VCDS lub instrukcją naprawy fabrycznej.


Specjalne notatki
W niektórych silnikach benzynowych może być konieczne ukończenie ustawienia przepustnicy (TBA)
Kategorie
Strona główna
Procedury diagnostyczne
Wspólne procedury
Kody błędów
Modernizacja
Immobilizer
Meta
Zaloguj Się
zaczynając od 249 USD



wiki/index.php/Immobilizer_II_ECU_Swapping
_________________
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 362 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6122
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-16, 23:19   

tak to powinno pójść , pin immo z licznik odczytasz np. vag epprom programeer 1.19 i kablem kkl - masz zegar VDO?
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
przemkolodz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Przemko
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 40
Skąd: łódź
Wysłany: 2018-01-02, 19:01   

witam po długiej przerwie

Kupiłem ECU podłączyłem go pod audi i po odpaleniu silnik gaśnie IMMO gasi samochód

Chciałem adoptować ecu ale nie mogę tego zrobić z POLSKI VAG 4,9

Chciałem użyć vagcom lub vcds ale nie mogę połączyć się z interfejsem wyskakuje mi
port status OK
interface Not Found
ustawiałem porty na 4 i nic

mam kabel viaken VAG KKL USB

Jakim programem mogę zaadoptować immo
_________________
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 362 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6122
Skąd: Września
Wysłany: 2018-01-02, 19:56   

VCD lite lub vag com , a jak kabel jest widoczny w menadżerze urządzeń?
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
przemkolodz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Przemko
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 40
Skąd: łódź
Wysłany: 2018-01-04, 15:14   

Dzisiaj za pomocą pożyczonego v csan multidiag udało się zaadoptować IMMO. I audi chodzi na nowym ECU z 2,4.
Jeszcze czeka nie wymiana wtrysków na te z 2,4 ale na razie chodzi na tych z 2,8
zrobiłem autokalibracje na gazie i teraz mapka wygląda jak na zdjęciach
Niestety jak przekroczę 3500 obr to przerzuca mi na benzynę

gaz mapa.png
Plik ściągnięto 18 raz(y) 77,66 KB

_________________
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 362 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6122
Skąd: Września
Wysłany: 2018-01-31, 18:15   

nagraj osc , będzie widać dlaczego przerzuca na pb
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
przemkolodz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Przemko
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 40
Skąd: łódź
Wysłany: 2018-01-31, 21:29   

OSC?????
_________________
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 362 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6122
Skąd: Września
Wysłany: 2018-01-31, 21:52   

no plik z oscyloskopu z dołu - jedziesz aż stanie sie to co mówisz , na dole klikasz kropkę czerwoną i zapisujesz plik
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
przemkolodz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Przemko
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 40
Skąd: łódź
Wysłany: 2018-01-31, 21:56   

Aha Juz kumam
Jutro postaram się to nagrać
Dodam jeszcze że przeskakuje z gazu na benzyne nawet na postoju na biegu halowym jak wkręce na obroty powyżej 3000
_________________
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 362 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6122
Skąd: Września
Wysłany: 2018-01-31, 21:57   

sprawdź ustawienia
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
przemkolodz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Przemko
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 40
Skąd: łódź
Wysłany: 2018-01-31, 22:07   

Jutro postaram się wszystko zgrać i wrzucić

[ Dodano: 2018-02-01, 19:11 ]
pliki z nagrania

Takie ustawienia i mapy weszły po autokalibrcji

w trakcie jazdy
https://megawrzuta.pl/download/202702bd67ddf031f7ed1701922717a4.html

https://megawrzuta.pl/download/c30993caccbbfc0109e8492e86e5154b.html

na postoju
https://megawrzuta.pl/download/ecbb945afad57ca4ca605e905c63ffca.html

Beztytułu.png
Plik ściągnięto 9 raz(y) 66,41 KB

Beztytułu2.png
Plik ściągnięto 8 raz(y) 78,94 KB

Beztytułu3.png
Plik ściągnięto 8 raz(y) 76 KB

Beztytułu4.png
Plik ściągnięto 5 raz(y) 50 KB

Beztytułu5.png
Plik ściągnięto 6 raz(y) 70 KB

_________________
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 362 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6122
Skąd: Września
Wysłany: 2018-02-01, 19:26   

A jakie masz korekty po jezdzie na samej benzynie?

Poki jeszcze wtryskow pb nie wymienisz to na mapki nie ma co stroic - tylko na korekty jak już

[ Dodano: 2018-02-01, 19:28 ]
Na biegu jałowym czas wtrysku pb powinien być w 2.4 na pewno powyżej 3,2-3,5 ms , masz wydajniejsze wtryski stąd ecu tnie czasy bo ma za bogato

[ Dodano: 2018-02-01, 19:30 ]
Po 21 spojrze w plik osc , ale stawiam ze petli wtryskiwacze gazowe przy takim mnożniku
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
przemkolodz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Przemko
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 40
Skąd: łódź
Wysłany: 2018-02-01, 19:30   

ja nic nie przestawiałem
tylko autokalibracje zrobiłem i takie wyniki

[ Dodano: 2018-02-01, 21:13 ]
Wtryski zmienione na 2,4 i po 2 autokalibracjach takie wyniki

kalibracja

https://megawrzuta.pl/download/24a7ef2f071ed370a574548c00750bd3.html

jazda

https://megawrzuta.pl/download/aaa1832bd68f54b58bde2e843a0e2df8.html

https://megawrzuta.pl/download/f381de277d5019f2161f1f6e9a8aa8fe.html

na postoju

https://megawrzuta.pl/download/f50b511c7a6e45d4d79e4c8e3e2a2423.html

Mimo takich ustawień i tak przy obrotach powyżej 3 tyś przeskakuje na benzynę

Beztytułu1=2.png
Plik ściągnięto 8 raz(y) 63,1 KB

Beztytułu1=3.png
Plik ściągnięto 6 raz(y) 69,76 KB

Beztytułu1=4.png
Plik ściągnięto 5 raz(y) 49,44 KB

Beztytułu.png
Plik ściągnięto 12 raz(y) 83,94 KB

Beztytułu1.png
Plik ściągnięto 6 raz(y) 76,14 KB

_________________
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 362 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6122
Skąd: Września
Wysłany: 2018-02-01, 21:28   

wg osc przerzuca na benzynę tylko powyżej 6000 obrotów - czy na pewno odczyt obrotów w sterowniku gazowym jest zgodny z realiami? na jałowym 1400 obr???

jaki masz korekty na lpg?
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: