Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ BAT 4.2 334 KM] Proszę o pomoc
Autor Wiadomość
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 44
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-10, 00:15   [ BAT 4.2 334 KM] Proszę o pomoc

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem a mianowicie błędy na benzynie 16804 - zespół 1 system katalizatora P0420 - 002 0 za mała skuteczność
16543 - Zespoł 2 sonda 2 P0159 - 001 sygnał za wolny . Jak tylko przełącze na gaz, przejadę może z 20km wyskakuje check z ubogą mieszanką czy miał ktoś podobny problem bo mam już tego dość. Wtryskiwacze gazowe (baracuda) sprawne były czyszczone 2 dni temu z góry dziękuję bo już nie wiem co robić.
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 330
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-11-10, 09:59   

Porządnie wyregulować, o ile ubogo jest tylko na gazie. Katalizatory obejrzeć, przejrzeć kable/wtyczki drugich sond. Możesz też porobić logi jakieś.
 
 
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 44
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-10, 10:55   

2 sondy były wymieniane za katalizatorami całkiem niedawno .Podjade do gaziarza jak nie pomoże to już nie wiem co zrobić. A mogą pomóc takie emulatory co się wkreca w sondy?
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 330
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-11-10, 12:22   

Mogłyby może pomóc ale jeśli to kat jest przytkany to pewnie nie na długo bo auto zacznie tracić na mocy.
Ale najpierw gaz trzeba zrobić u kogoś kto się zna. Może być od tego błąd.
 
 
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 44
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 13:16   

Gaz ustawiony wszystko dobrze a nadal uboga mieszanka wyskakuje i check się zapala wymieniłem emulatory bo były wkrecone 2 dałem mosiężne z mniejszą dziurka i krótsze ale to nie pomogło.

[ Dodano: 2017-11-14, 13:18 ]
Może przepływomierz wymienić?

[ Dodano: 2017-11-14, 13:19 ]
Może przepływomierz wymienić?
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 330
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-11-14, 14:45   

Zrób logi dynamiczne PB i LPG to zobaczymy przepływomierz czy jest do zmiany. 002+033.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 44
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 15:35   

Ok zrobię jutro a tak przy okazji mam wyciek oleju mechanik nie wie z skąd leci dosyć szybko ubywa oleju w silniku i to jest na pewno olej z silnika załączam zdjęcie czy ktoś miał może podobnie? https://zapodaj.net/0d8b67e43955d.jpg.html
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
obsession 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 223
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2017-11-14, 17:43   

sprawdz mniej więcej z jakiej wysokosci się leje. Jeśli od samej góry to duże prawdopodobieństwo, że z podstawy filtra oleju się leje (w tych silnikach to częste miejsce sporego wycieku). Są tam dwa dosyć miękkie uszczelki (oringi). Jedna podstawa skierowana na tylną część silnika i leci wtedy w stronę rozrządu, skrzyni, a z drugiej podstawy leje się na przednią część silnika - koło pasowe paska alternatora.
_________________
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
 
 
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 44
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 19:04   

też o tym myślałem ale od góry tzn patrząc z dołu na górę jest sucho po całej nocy zostają plamy oleju a zeby pewnie się do tego dostać trzeba sciągnąc kolektor ? z przodu był pasek wymieniany i przód do tego ściągany i tam sucho wszedzie.Z tego aluminium najwięcej kapie

A tu te logi nie wiem czy dobrze

Wtorek,14,Listopad,2017,18:14:30:00001-VCID:224AD214FDCFF051DF-8076,Wersja VCDS: AKP 17.1.3,Wersja danych: 20170621 DS267.7
4F0 910 560 C,,4.2L V8/5V G 0030,

,Grupa A:,'002,,,,Grupa B:,'033,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Obroty silnika,Obciążenie,Czas wtrysku,Masowe n.przepływu,,Lambda,Napięcie,Lambda,Napięcie,,,,,
,CZAS,,,,,CZAS,,,,,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, %, ms, g/s,ZAPISU, %, V, %, V,ZAPISU,,,,
,0.27,680,18.8,3.28,5.58,0.09,2.3,1.480,-3.1,1.440,,,,,
,0.58,680,18.8,3.28,5.56,0.42,0.0,1.500,-1.6,1.440,,,,,
,0.91,640,18.8,3.28,5.53,0.73,0.0,1.500,-1.6,1.460,,,,,
,1.22,680,18.8,3.28,5.44,1.06,2.3,1.500,-3.9,1.500,,,,,
,1.55,640,18.8,3.28,5.42,1.37,0.0,1.500,-0.8,1.520,,,,,
,1.86,640,18.8,3.28,5.44,1.70,2.3,1.480,-2.3,1.540,,,,,
,2.18,640,18.8,3.28,5.56,2.01,0.0,1.480,0.0,1.540,,,,,
,8.24,640,18.8,3.28,5.86,8.38,-0.8,1.460,0.0,1.560,,,,,
,8.56,640,19.5,3.28,5.56,8.71,1.6,1.460,-1.6,1.520,,,,,
,8.87,640,18.8,3.28,5.47,9.03,-0.8,1.480,0.0,1.460,,,,,
Wtorek,14,Listopad,2017,18:15:36:00001-VCID:224AD214FDCFF051DF-8076,Wersja VCDS: AKP 17.1.3,Wersja danych: 20170621 DS267.7
4F0 910 560 C,,4.2L V8/5V G 0030,

,Grupa A:,'002,,,,Grupa B:,'033,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Obroty silnika,Obciążenie,Czas wtrysku,Masowe n.przepływu,,Lambda,Napięcie,Lambda,Napięcie,,,,,
,CZAS,,,,,CZAS,,,,,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, %, ms, g/s,ZAPISU, %, V, %, V,ZAPISU,,,,
,0.09,1600,61.7,10.66,67.89,0.24,1.6,1.460,3.9,1.500,,,,,
,0.39,1640,75.2,11.48,52.11,0.57,0.0,1.440,0.0,1.400,,,,,
,0.73,1680,73.7,12.71,61.22,0.88,0.0,1.160,4.7,1.220,,,,,
,1.06,1960,73.7,12.71,72.22,1.21,4.7,1.160,4.7,1.140,,,,,
,1.37,2680,82.0,14.35,102.64,1.53,0.0,1.160,0.8,1.140,,,,,
,1.70,3040,85.7,14.76,121.75,1.85,1.6,0.880,2.3,0.960,,,,,
,2.02,3240,86.5,14.35,124.72,2.17,-0.8,1.300,0.0,1.280,,,,,
,2.34,3480,89.5,15.17,150.39,2.49,2.3,1.200,3.9,1.140,,,,,
,2.65,3720,88.0,15.58,139.42,2.81,3.9,1.120,5.5,1.180,,,,,
,2.99,4000,87.2,15.58,141.28,3.15,5.5,1.120,6.3,1.080,,,,,
,3.31,4240,86.5,15.58,151.33,3.47,4.7,1.140,6.3,1.100,,,,,
,3.65,4520,85.7,15.58,168.92,3.80,3.1,1.020,5.5,1.100,,,,,
,3.96,4720,85.0,15.58,182.28,4.11,2.3,1.020,4.7,1.100,,,,,
,4.29,4960,85.0,15.58,201.97,4.46,1.6,1.120,3.1,0.960,,,,,
,4.61,5160,83.5,15.17,193.50,4.77,1.6,0.980,3.9,1.080,,,,,
,4.95,5400,82.0,15.17,197.39,5.12,3.1,1.080,6.3,1.080,,,,,
,5.29,5640,80.5,15.17,193.72,5.48,5.5,1.080,7.8,1.040,,,,,
,5.64,5840,79.7,15.17,227.31,5.81,7.0,0.960,7.8,1.000,,,,,
,6.01,6120,78.2,15.17,217.47,6.18,7.0,0.960,7.8,1.000,,,,,
,6.35,6360,78.2,15.17,239.92,6.54,7.0,0.920,7.8,0.820,,,,,
,6.70,6520,77.4,15.17,215.28,6.87,5.5,0.980,6.3,0.900,,,,,
,7.06,5400,78.9,15.17,190.58,7.22,3.1,0.620,3.9,0.720,,,,,
,7.38,4520,78.9,13.53,149.03,7.56,1.6,1.240,0.8,1.380,,,,,
,7.72,4560,85.0,15.17,169.97,7.87,0.8,1.000,3.1,1.080,,,,,
,8.03,4640,84.2,15.17,169.50,8.21,0.0,1.080,3.1,1.120,,,,,
,8.37,4720,84.2,15.17,183.17,8.53,0.8,1.100,3.1,1.100,,,,,
,8.72,4840,84.2,15.17,178.14,8.88,0.8,1.100,3.1,1.000,,,,,
,9.03,4920,85.0,15.17,166.78,9.19,0.0,1.040,3.1,0.940,,,,,
,9.37,5000,83.5,14.76,182.22,9.53,0.0,1.100,2.3,1.120,,,,,
,9.69,5080,83.5,15.17,187.08,9.86,0.0,1.000,3.1,1.080,,,,,
,10.02,5160,83.5,15.17,210.94,10.18,0.8,1.100,3.1,1.040,,,,,
,10.33,5280,82.0,14.76,188.28,10.51,1.6,1.000,4.7,1.020,,,,,
,10.67,5360,82.0,15.17,188.00,10.83,2.3,1.080,5.5,1.020,,,,,
,10.99,5440,81.2,15.17,198.00,11.18,3.9,1.060,6.3,0.960,,,,,
,11.35,5560,79.7,15.17,191.28,11.51,5.5,1.040,7.0,1.060,,,,,
,11.70,5600,79.7,15.17,192.83,11.86,6.3,1.000,8.6,1.020,,,,,
,12.02,5720,79.7,15.58,213.33,12.20,7.0,0.940,8.6,1.000,,,,,
,12.36,5800,78.9,15.17,204.50,12.52,7.0,1.040,7.8,0.940,,,,,
,12.68,5880,79.7,15.17,212.94,12.86,6.3,0.960,7.8,0.960,,,,,
,13.02,5960,78.2,15.17,214.17,13.18,7.0,0.940,8.6,1.000,,,,,
,13.33,6040,78.2,15.17,211.75,13.51,7.0,0.860,7.8,0.960,,,,,
,13.68,6120,78.2,15.17,235.03,13.84,7.0,0.920,7.8,0.880,,,,,
,14.03,6200,78.2,15.17,232.14,14.20,6.3,0.940,7.8,0.860,,,,,
,14.37,6280,77.4,15.17,212.75,14.57,7.0,0.980,7.8,0.880,,,,,
,14.73,6360,77.4,15.17,216.28,14.88,7.0,0.980,8.6,0.820,,,,,
,15.08,6440,77.4,15.17,221.08,15.24,7.8,1.000,8.6,0.900,,,,,
,15.40,6560,77.4,15.58,240.78,15.60,7.8,0.880,8.6,0.880,,,,,
,15.75,4960,79.7,14.76,197.39,15.91,0.0,0.900,0.0,0.940,,,,,
,16.06,5040,84.2,14.76,206.25,16.26,-3.1,0.980,-0.8,1.080,,,,,
,16.41,5000,83.5,14.35,185.64,16.57,-3.1,1.040,-0.8,1.120,,,,,
,16.74,5040,83.5,14.76,186.22,16.90,-2.3,1.000,0.0,1.080,,,,,
,17.05,5120,83.5,14.76,199.53,17.21,-2.3,1.000,0.0,1.060,,,,,
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 330
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-11-14, 19:17   

Hmmm... a jakie wartości masz w 032? i na czym był log?
 
 
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 44
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 19:20   

kurde teraz nie mam jak sprawdzic ale podać wszystkie kolumny jak na wolnych chodzi? na czym był log nie rozumiem? ;)

[ Dodano: 2017-11-14, 19:24 ]
A na 3 biegu do odcięcia
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 330
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-11-14, 19:52   

Weruk napisał/a:
na czym był log

Pb czy LPG?
Weruk napisał/a:
podać wszystkie kolumny jak na wolnych chodzi?

screen, podaj wartości lub zrób krótkiego loga. Silnik nawet nie musi chodzić, wystarczy przkrecony kluczyk do podgladu 032.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 44
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 19:59   

na pb robiłem ok jutro wyślę zdjęcie
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
thestig19 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Jakub
Wiek: 24
Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 2
Skąd: Złoczew
Wysłany: 2017-11-14, 20:22   

u mnie te same bledy na lpg tylko ze mam parownik do regeneracji. co do wycieku to oring podstawy filtra oleju lał u mnie bardzo mocno przy okazji demontażu góry sprawdź dokręcenie klap u mnie śruby były na pol odkręcone i była by tragedia. a świece kiedy zmieniałeś ? ile pali tego oleju u ciebie ?
 
 
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 44
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 20:29   

Ok dzięki za wskazówki przy okazji pewnie warto też wymienic dysze i te zaworki olejowe swiece wymieniłem może z miesiąc temu wszystkie 8 dzisiaj musiałem dolać oleju bo już minimum było po każdej nocy zostaje plama oleju własnie tak po srodku leci tam jak na zdjęciu

[ Dodano: 2017-11-14, 20:30 ]
też miałes wyciek w tym miejscu?

[ Dodano: 2017-11-14, 20:33 ]
cieżko zdemontowac ten kolektor mam nadzieję że złoże wszystko z powrotem hehe
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: