Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ BAT 4.2 334 KM] Proszę o pomoc
Autor Wiadomość
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 40
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-10, 00:15   [ BAT 4.2 334 KM] Proszę o pomoc

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem a mianowicie błędy na benzynie 16804 - zespół 1 system katalizatora P0420 - 002 0 za mała skuteczność
16543 - Zespoł 2 sonda 2 P0159 - 001 sygnał za wolny . Jak tylko przełącze na gaz, przejadę może z 20km wyskakuje check z ubogą mieszanką czy miał ktoś podobny problem bo mam już tego dość. Wtryskiwacze gazowe (baracuda) sprawne były czyszczone 2 dni temu z góry dziękuję bo już nie wiem co robić.
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 9 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 272
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-11-10, 09:59   

Porządnie wyregulować, o ile ubogo jest tylko na gazie. Katalizatory obejrzeć, przejrzeć kable/wtyczki drugich sond. Możesz też porobić logi jakieś.
 
 
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 40
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-10, 10:55   

2 sondy były wymieniane za katalizatorami całkiem niedawno .Podjade do gaziarza jak nie pomoże to już nie wiem co zrobić. A mogą pomóc takie emulatory co się wkreca w sondy?
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 9 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 272
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-11-10, 12:22   

Mogłyby może pomóc ale jeśli to kat jest przytkany to pewnie nie na długo bo auto zacznie tracić na mocy.
Ale najpierw gaz trzeba zrobić u kogoś kto się zna. Może być od tego błąd.
 
 
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 40
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 13:16   

Gaz ustawiony wszystko dobrze a nadal uboga mieszanka wyskakuje i check się zapala wymieniłem emulatory bo były wkrecone 2 dałem mosiężne z mniejszą dziurka i krótsze ale to nie pomogło.

[ Dodano: 2017-11-14, 13:18 ]
Może przepływomierz wymienić?

[ Dodano: 2017-11-14, 13:19 ]
Może przepływomierz wymienić?
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 9 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 272
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-11-14, 14:45   

Zrób logi dynamiczne PB i LPG to zobaczymy przepływomierz czy jest do zmiany. 002+033.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 40
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 15:35   

Ok zrobię jutro a tak przy okazji mam wyciek oleju mechanik nie wie z skąd leci dosyć szybko ubywa oleju w silniku i to jest na pewno olej z silnika załączam zdjęcie czy ktoś miał może podobnie? https://zapodaj.net/0d8b67e43955d.jpg.html
_________________
Witam wszystkich :)
  
 
 
obsession 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 214
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2017-11-14, 17:43   

sprawdz mniej więcej z jakiej wysokosci się leje. Jeśli od samej góry to duże prawdopodobieństwo, że z podstawy filtra oleju się leje (w tych silnikach to częste miejsce sporego wycieku). Są tam dwa dosyć miękkie uszczelki (oringi). Jedna podstawa skierowana na tylną część silnika i leci wtedy w stronę rozrządu, skrzyni, a z drugiej podstawy leje się na przednią część silnika - koło pasowe paska alternatora.
_________________
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
 
 
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 40
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 19:04   

też o tym myślałem ale od góry tzn patrząc z dołu na górę jest sucho po całej nocy zostają plamy oleju a zeby pewnie się do tego dostać trzeba sciągnąc kolektor ? z przodu był pasek wymieniany i przód do tego ściągany i tam sucho wszedzie.Z tego aluminium najwięcej kapie

A tu te logi nie wiem czy dobrze

Wtorek,14,Listopad,2017,18:14:30:00001-VCID:224AD214FDCFF051DF-8076,Wersja VCDS: AKP 17.1.3,Wersja danych: 20170621 DS267.7
4F0 910 560 C,,4.2L V8/5V G 0030,

,Grupa A:,'002,,,,Grupa B:,'033,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Obroty silnika,Obciążenie,Czas wtrysku,Masowe n.przepływu,,Lambda,Napięcie,Lambda,Napięcie,,,,,
,CZAS,,,,,CZAS,,,,,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, %, ms, g/s,ZAPISU, %, V, %, V,ZAPISU,,,,
,0.27,680,18.8,3.28,5.58,0.09,2.3,1.480,-3.1,1.440,,,,,
,0.58,680,18.8,3.28,5.56,0.42,0.0,1.500,-1.6,1.440,,,,,
,0.91,640,18.8,3.28,5.53,0.73,0.0,1.500,-1.6,1.460,,,,,
,1.22,680,18.8,3.28,5.44,1.06,2.3,1.500,-3.9,1.500,,,,,
,1.55,640,18.8,3.28,5.42,1.37,0.0,1.500,-0.8,1.520,,,,,
,1.86,640,18.8,3.28,5.44,1.70,2.3,1.480,-2.3,1.540,,,,,
,2.18,640,18.8,3.28,5.56,2.01,0.0,1.480,0.0,1.540,,,,,
,8.24,640,18.8,3.28,5.86,8.38,-0.8,1.460,0.0,1.560,,,,,
,8.56,640,19.5,3.28,5.56,8.71,1.6,1.460,-1.6,1.520,,,,,
,8.87,640,18.8,3.28,5.47,9.03,-0.8,1.480,0.0,1.460,,,,,
Wtorek,14,Listopad,2017,18:15:36:00001-VCID:224AD214FDCFF051DF-8076,Wersja VCDS: AKP 17.1.3,Wersja danych: 20170621 DS267.7
4F0 910 560 C,,4.2L V8/5V G 0030,

,Grupa A:,'002,,,,Grupa B:,'033,,,,Grupa C:, Zatrzymany
,,Obroty silnika,Obciążenie,Czas wtrysku,Masowe n.przepływu,,Lambda,Napięcie,Lambda,Napięcie,,,,,
,CZAS,,,,,CZAS,,,,,CZAS,,,,
Znacznik,ZAPISU, /min, %, ms, g/s,ZAPISU, %, V, %, V,ZAPISU,,,,
,0.09,1600,61.7,10.66,67.89,0.24,1.6,1.460,3.9,1.500,,,,,
,0.39,1640,75.2,11.48,52.11,0.57,0.0,1.440,0.0,1.400,,,,,
,0.73,1680,73.7,12.71,61.22,0.88,0.0,1.160,4.7,1.220,,,,,
,1.06,1960,73.7,12.71,72.22,1.21,4.7,1.160,4.7,1.140,,,,,
,1.37,2680,82.0,14.35,102.64,1.53,0.0,1.160,0.8,1.140,,,,,
,1.70,3040,85.7,14.76,121.75,1.85,1.6,0.880,2.3,0.960,,,,,
,2.02,3240,86.5,14.35,124.72,2.17,-0.8,1.300,0.0,1.280,,,,,
,2.34,3480,89.5,15.17,150.39,2.49,2.3,1.200,3.9,1.140,,,,,
,2.65,3720,88.0,15.58,139.42,2.81,3.9,1.120,5.5,1.180,,,,,
,2.99,4000,87.2,15.58,141.28,3.15,5.5,1.120,6.3,1.080,,,,,
,3.31,4240,86.5,15.58,151.33,3.47,4.7,1.140,6.3,1.100,,,,,
,3.65,4520,85.7,15.58,168.92,3.80,3.1,1.020,5.5,1.100,,,,,
,3.96,4720,85.0,15.58,182.28,4.11,2.3,1.020,4.7,1.100,,,,,
,4.29,4960,85.0,15.58,201.97,4.46,1.6,1.120,3.1,0.960,,,,,
,4.61,5160,83.5,15.17,193.50,4.77,1.6,0.980,3.9,1.080,,,,,
,4.95,5400,82.0,15.17,197.39,5.12,3.1,1.080,6.3,1.080,,,,,
,5.29,5640,80.5,15.17,193.72,5.48,5.5,1.080,7.8,1.040,,,,,
,5.64,5840,79.7,15.17,227.31,5.81,7.0,0.960,7.8,1.000,,,,,
,6.01,6120,78.2,15.17,217.47,6.18,7.0,0.960,7.8,1.000,,,,,
,6.35,6360,78.2,15.17,239.92,6.54,7.0,0.920,7.8,0.820,,,,,
,6.70,6520,77.4,15.17,215.28,6.87,5.5,0.980,6.3,0.900,,,,,
,7.06,5400,78.9,15.17,190.58,7.22,3.1,0.620,3.9,0.720,,,,,
,7.38,4520,78.9,13.53,149.03,7.56,1.6,1.240,0.8,1.380,,,,,
,7.72,4560,85.0,15.17,169.97,7.87,0.8,1.000,3.1,1.080,,,,,
,8.03,4640,84.2,15.17,169.50,8.21,0.0,1.080,3.1,1.120,,,,,
,8.37,4720,84.2,15.17,183.17,8.53,0.8,1.100,3.1,1.100,,,,,
,8.72,4840,84.2,15.17,178.14,8.88,0.8,1.100,3.1,1.000,,,,,
,9.03,4920,85.0,15.17,166.78,9.19,0.0,1.040,3.1,0.940,,,,,
,9.37,5000,83.5,14.76,182.22,9.53,0.0,1.100,2.3,1.120,,,,,
,9.69,5080,83.5,15.17,187.08,9.86,0.0,1.000,3.1,1.080,,,,,
,10.02,5160,83.5,15.17,210.94,10.18,0.8,1.100,3.1,1.040,,,,,
,10.33,5280,82.0,14.76,188.28,10.51,1.6,1.000,4.7,1.020,,,,,
,10.67,5360,82.0,15.17,188.00,10.83,2.3,1.080,5.5,1.020,,,,,
,10.99,5440,81.2,15.17,198.00,11.18,3.9,1.060,6.3,0.960,,,,,
,11.35,5560,79.7,15.17,191.28,11.51,5.5,1.040,7.0,1.060,,,,,
,11.70,5600,79.7,15.17,192.83,11.86,6.3,1.000,8.6,1.020,,,,,
,12.02,5720,79.7,15.58,213.33,12.20,7.0,0.940,8.6,1.000,,,,,
,12.36,5800,78.9,15.17,204.50,12.52,7.0,1.040,7.8,0.940,,,,,
,12.68,5880,79.7,15.17,212.94,12.86,6.3,0.960,7.8,0.960,,,,,
,13.02,5960,78.2,15.17,214.17,13.18,7.0,0.940,8.6,1.000,,,,,
,13.33,6040,78.2,15.17,211.75,13.51,7.0,0.860,7.8,0.960,,,,,
,13.68,6120,78.2,15.17,235.03,13.84,7.0,0.920,7.8,0.880,,,,,
,14.03,6200,78.2,15.17,232.14,14.20,6.3,0.940,7.8,0.860,,,,,
,14.37,6280,77.4,15.17,212.75,14.57,7.0,0.980,7.8,0.880,,,,,
,14.73,6360,77.4,15.17,216.28,14.88,7.0,0.980,8.6,0.820,,,,,
,15.08,6440,77.4,15.17,221.08,15.24,7.8,1.000,8.6,0.900,,,,,
,15.40,6560,77.4,15.58,240.78,15.60,7.8,0.880,8.6,0.880,,,,,
,15.75,4960,79.7,14.76,197.39,15.91,0.0,0.900,0.0,0.940,,,,,
,16.06,5040,84.2,14.76,206.25,16.26,-3.1,0.980,-0.8,1.080,,,,,
,16.41,5000,83.5,14.35,185.64,16.57,-3.1,1.040,-0.8,1.120,,,,,
,16.74,5040,83.5,14.76,186.22,16.90,-2.3,1.000,0.0,1.080,,,,,
,17.05,5120,83.5,14.76,199.53,17.21,-2.3,1.000,0.0,1.060,,,,,
_________________
Witam wszystkich :)
  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 9 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 272
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-11-14, 19:17   

Hmmm... a jakie wartości masz w 032? i na czym był log?
 
 
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 40
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 19:20   

kurde teraz nie mam jak sprawdzic ale podać wszystkie kolumny jak na wolnych chodzi? na czym był log nie rozumiem? ;)

[ Dodano: 2017-11-14, 19:24 ]
A na 3 biegu do odcięcia
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 9 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 272
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-11-14, 19:52   

Weruk napisał/a:
na czym był log

Pb czy LPG?
Weruk napisał/a:
podać wszystkie kolumny jak na wolnych chodzi?

screen, podaj wartości lub zrób krótkiego loga. Silnik nawet nie musi chodzić, wystarczy przkrecony kluczyk do podgladu 032.
  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 40
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 19:59   

na pb robiłem ok jutro wyślę zdjęcie
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
thestig19 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Jakub
Wiek: 24
Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 2
Skąd: Złoczew
Wysłany: 2017-11-14, 20:22   

u mnie te same bledy na lpg tylko ze mam parownik do regeneracji. co do wycieku to oring podstawy filtra oleju lał u mnie bardzo mocno przy okazji demontażu góry sprawdź dokręcenie klap u mnie śruby były na pol odkręcone i była by tragedia. a świece kiedy zmieniałeś ? ile pali tego oleju u ciebie ?
 
 
Weruk 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Jacek
Wiek: 25
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 40
Skąd: Bydgoszcz
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-11-14, 20:29   

Ok dzięki za wskazówki przy okazji pewnie warto też wymienic dysze i te zaworki olejowe swiece wymieniłem może z miesiąc temu wszystkie 8 dzisiaj musiałem dolać oleju bo już minimum było po każdej nocy zostaje plama oleju własnie tak po srodku leci tam jak na zdjęciu

[ Dodano: 2017-11-14, 20:30 ]
też miałes wyciek w tym miejscu?

[ Dodano: 2017-11-14, 20:33 ]
cieżko zdemontowac ten kolektor mam nadzieję że złoże wszystko z powrotem hehe
_________________
Witam wszystkich :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: