Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ASB 3.0 232 KM] asb.trzesie się i faluje na obreotach
Autor Wiadomość
mietek69 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 217
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2018-01-07, 10:04   

Sprawdź kompresje a przede wszystkim rozrząd (mogł przeskoczyć któryś łańcuch ).
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 34
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 26
Skąd: Osiek
Wysłany: 2018-01-07, 16:08   

Zdemontowałem wtryski z 4 cylindrów zaglądałem do wnętrza endoskopem.Tłoki wyglądały ok,ale coś mnie zdziwiło wtryski 2,3,6 wyglądały ok natomiast 5 jest cały okopciały.Wykręciłem też świece żarową na 5tym garku i jak wpuszczałem wziernik to coś przysłaniało część prześwitu.W kamerze wyglądało jak liśc(hihi).Nie dało się wyjąć wiec dmuchalem sprężonym powietrzem.Wtedy zauważyłem że wygląda to jakniedopalony kawałek węgla z popielnika.(chyba nagar) Spróbuje załatwić manometr do mierzenia ciś sprężania.Niewiem jest jeszcze coś o czym mogłem zapomnieć?A w razie W da się rozpiąć rozrząd i zrzucić głowice bez wyjmowania silnika?Pomyślałem tylko o podmianie wtrysków miejscami....a niech mnie ktoś uświadomi ja się myle.Jeżeli dawka na jakimś garze ma dużą odchyłkę na + to gar po drugiej stronie robi odchyłkę na - żywy wyrównoważyć pracę silnika?czy bzdury gadam?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 371 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6460
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-07, 16:38   

Jeśli wtrysk był cały okopcony, to ma przedmuch na uszczelce miedzianej.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 34
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 26
Skąd: Osiek
Wysłany: 2018-01-07, 18:39   

okopcony i suchy jest rospylacz.reszta jest czysta.za to pozostałe wtryski były mokre

[ Dodano: 2018-01-08, 20:50 ]
w oczekiwaniu na manometr wyjąłem wtryski i pozamieniałem miejscami.Dalej nic się nie zmienilo.Kuleje,kopci.Pojechalem się kawalek przejechać.Od 2.5 tyś ciagnie eleganco,na pełnym gazie zbiera się ok.Natomiast przyśpieszajc równomiernie telepie całym autem.korekcje jak wczesniej

[ Dodano: 2018-01-10, 16:02 ]
No więc z grubsza już wiem co jest pięć <radocha> .Cylindry 4,5,6 mają 20,21,21,5 bara a 1,2,3 mają 23,2,23.Mierzyłem na zimnym bo niechcialem już odpalać tego silnika bo bałem że się rozleci.Dodatkowo na 2gim garze brakuje ok 2 cm świecy żarowej.Wpuszsczełem tam wcześniej endoskop i nic nie widziałem.Mam nadzieje że to tylko zawór a że tlok będzie caly. <stres> ale okaże się jak zwale czapke.Narazie czekam na decyzję kolegi co dalej chce z tym dalej robić.Jak ktoś ma jakięs rady dla mnie na co uważać etc.wszystkie wskazówki mile widziane <mysli>
 
 
enduro_robby 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Robert
Wiek: 45
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 1
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-01-10, 18:13   falujące obroty i wibracje silnika 2,7 TDI a6 c6

Witam,
Jestem świeżym forumowiczem.
Chciałem się Was poradzić w następującej kwestii. Kupiłem A6 C6 allroad 2011 2,7 TDI.
Auto ma jeden problem, czasami (raz na jakiś czas) falują obroty w zakresie 600-1000obr. po rozgrzaniu silnika, co powoduje lekką wibrację (bujanie się) samochodu na biegu R lub P. 2 razy sprawdzali na komputerze w 2 warsztatach i nic nie wykazuje (ani DPF, ani wtryski).
Wymieniony olej, rozrząd, świece żarowe. Przed zakupem sprawdzony u Lelka, nic nie wykazało.
Mały przebieg 90tys.
Wiem , że dużo o tym napisano, ale może jednak ktoś pomoże dobrą radą lub poleci gdzie pojechać. Jestem z Dąbrowy Górniczej.
Dzięki i pozdrawiam
Robert
_________________
Pozdrawiam serdecznie
Robert
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 371 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6460
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-10, 19:41   

Muszą być jakieś błędy przy takich objawach. Czym było sprawdzane? Do grupy VAG bez VASa lub VCDSa się nie podchodzi :) . Diesel z 2011 i ma tylko 90 tysięcy km przebiegu <rotfl> . Jeśli tak, to po co był wymieniany rozrząd <mysli> .
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 34
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 26
Skąd: Osiek
Wysłany: 2018-01-10, 20:39   

Zobacz czy pasek od pompy ma jeszcze zęby
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 371 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6460
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-10, 20:45   

Pasek od pompy wysokiego ciśnienia wytrzymuje przebieg ponad 200 tysięcy km. Swój wymieniałem niedawno, a mam na liczniku prawie 400 tysięcy km <lol> .
 
 
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 34
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 26
Skąd: Osiek
Wysłany: 2018-01-11, 18:25   

Pod warunkiem ze nie ma stycznoscia z olejm silnikowym badz ropa

[ Dodano: 2018-01-11, 18:27 ]
Mat1324 to gdzie ten dziadek z niemiec jezdzil tym twoim autem ze tyle natlukl???😉wiekszosc ludzi w polsce ma auta z 1996-2000 roku i niesmiertelne 170k na szafie😊
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 371 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6460
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-11, 19:00   

Może miał daleko do lekarza <mysli> . W sumie nie pytałem :p . Auto kupiłem z prawdziwym przebiegiem 240 tysięcy km, które właściciel zrobił w większości autostradami, więc auto wyglądało jak nowe, ponieważ wsiadał i robił setki kilometrów na raz. Przez prawie 2,5 roku zrobiłem 160 tysięcy km. Czy to dużo? Dla niektórych może tak :) . Dla mnie nie aż tak dużo, zwłaszcza, gdy jeździ się głównie autostradami i ekspresówkami.
 
 
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 34
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 26
Skąd: Osiek
Wysłany: 2018-01-12, 20:59   

Zwalilem czape....wyszczerbiony zawor,poszczepione gniazdo na zaworze wydechowym.tlok caly chociaz posiada jakies ryski i slady ze klepnal w grzlke od swiecy...ale wydaje mi sie ze nie jest zly.Tera musze sie z tym przespac czy go ruszac czy zostawic.

[ Dodano: 2018-01-18, 21:09 ]
Witam. znów.Jak zauważyłem wdał się chochlik w mój wpis.Pomyliły mi się rzędy cylindrów i tak na garnach 1,2,3 ciś 20-21,5 a na 4 i 6 -23 a 5-2 bary.
z grubsza gniazdo zaworowe wymienione,przefrezowane,2 zawory na wydechu wymienione ,wszystkie 4 dotartre,wymienione uszczelniacze....

[ Dodano: 2018-01-18, 22:16 ]
5ty garnek

[ Dodano: 2018-01-18, 23:02 ]
https://www.fotosik.pl/zdjecie/11bbb3e946701de0
https://www.fotosik.pl/zdjecie/7606a3f1b7a0802d
https://www.fotosik.pl/zdjecie/3e2c1bb0a4969485
https://www.fotosik.pl/zdjecie/b018e74e67c224d3
https://www.fotosik.pl/zdjecie/22313a0a07fb9ad3

[ Dodano: 2018-01-20, 20:21 ]
poskładane,odpalone....smiga
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 371 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6460
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-20, 20:22   

<brawo>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: