Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ASB 3.0 232 KM] asb.trzesie się i faluje na obreotach
Autor Wiadomość
mietek69 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 205
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2018-01-07, 10:04   

Sprawdź kompresje a przede wszystkim rozrząd (mogł przeskoczyć któryś łańcuch ).
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 20
Skąd: Osiek
Wysłany: 2018-01-07, 16:08   

Zdemontowałem wtryski z 4 cylindrów zaglądałem do wnętrza endoskopem.Tłoki wyglądały ok,ale coś mnie zdziwiło wtryski 2,3,6 wyglądały ok natomiast 5 jest cały okopciały.Wykręciłem też świece żarową na 5tym garku i jak wpuszczałem wziernik to coś przysłaniało część prześwitu.W kamerze wyglądało jak liśc(hihi).Nie dało się wyjąć wiec dmuchalem sprężonym powietrzem.Wtedy zauważyłem że wygląda to jakniedopalony kawałek węgla z popielnika.(chyba nagar) Spróbuje załatwić manometr do mierzenia ciś sprężania.Niewiem jest jeszcze coś o czym mogłem zapomnieć?A w razie W da się rozpiąć rozrząd i zrzucić głowice bez wyjmowania silnika?Pomyślałem tylko o podmianie wtrysków miejscami....a niech mnie ktoś uświadomi ja się myle.Jeżeli dawka na jakimś garze ma dużą odchyłkę na + to gar po drugiej stronie robi odchyłkę na - żywy wyrównoważyć pracę silnika?czy bzdury gadam?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 258 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4276
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-07, 16:38   

Jeśli wtrysk był cały okopcony, to ma przedmuch na uszczelce miedzianej.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 20
Skąd: Osiek
Wysłany: 2018-01-07, 18:39   

okopcony i suchy jest rospylacz.reszta jest czysta.za to pozostałe wtryski były mokre

[ Dodano: 2018-01-08, 20:50 ]
w oczekiwaniu na manometr wyjąłem wtryski i pozamieniałem miejscami.Dalej nic się nie zmienilo.Kuleje,kopci.Pojechalem się kawalek przejechać.Od 2.5 tyś ciagnie eleganco,na pełnym gazie zbiera się ok.Natomiast przyśpieszajc równomiernie telepie całym autem.korekcje jak wczesniej

[ Dodano: 2018-01-10, 16:02 ]
No więc z grubsza już wiem co jest pięć <radocha> .Cylindry 4,5,6 mają 20,21,21,5 bara a 1,2,3 mają 23,2,23.Mierzyłem na zimnym bo niechcialem już odpalać tego silnika bo bałem że się rozleci.Dodatkowo na 2gim garze brakuje ok 2 cm świecy żarowej.Wpuszsczełem tam wcześniej endoskop i nic nie widziałem.Mam nadzieje że to tylko zawór a że tlok będzie caly. <stres> ale okaże się jak zwale czapke.Narazie czekam na decyzję kolegi co dalej chce z tym dalej robić.Jak ktoś ma jakięs rady dla mnie na co uważać etc.wszystkie wskazówki mile widziane <mysli>
 
 
enduro_robby 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Robert
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 1
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-01-10, 18:13   falujące obroty i wibracje silnika 2,7 TDI a6 c6

Witam,
Jestem świeżym forumowiczem.
Chciałem się Was poradzić w następującej kwestii. Kupiłem A6 C6 allroad 2011 2,7 TDI.
Auto ma jeden problem, czasami (raz na jakiś czas) falują obroty w zakresie 600-1000obr. po rozgrzaniu silnika, co powoduje lekką wibrację (bujanie się) samochodu na biegu R lub P. 2 razy sprawdzali na komputerze w 2 warsztatach i nic nie wykazuje (ani DPF, ani wtryski).
Wymieniony olej, rozrząd, świece żarowe. Przed zakupem sprawdzony u Lelka, nic nie wykazało.
Mały przebieg 90tys.
Wiem , że dużo o tym napisano, ale może jednak ktoś pomoże dobrą radą lub poleci gdzie pojechać. Jestem z Dąbrowy Górniczej.
Dzięki i pozdrawiam
Robert
_________________
Pozdrawiam serdecznie
Robert
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 258 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4276
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-10, 19:41   

Muszą być jakieś błędy przy takich objawach. Czym było sprawdzane? Do grupy VAG bez VASa lub VCDSa się nie podchodzi :) . Diesel z 2011 i ma tylko 90 tysięcy km przebiegu <rotfl> . Jeśli tak, to po co był wymieniany rozrząd <mysli> .
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 20
Skąd: Osiek
Wysłany: 2018-01-10, 20:39   

Zobacz czy pasek od pompy ma jeszcze zęby
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 258 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4276
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-10, 20:45   

Pasek od pompy wysokiego ciśnienia wytrzymuje przebieg ponad 200 tysięcy km. Swój wymieniałem niedawno, a mam na liczniku prawie 400 tysięcy km <lol> .
 
 
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 20
Skąd: Osiek
Wysłany: 2018-01-11, 18:25   

Pod warunkiem ze nie ma stycznoscia z olejm silnikowym badz ropa

[ Dodano: 2018-01-11, 18:27 ]
Mat1324 to gdzie ten dziadek z niemiec jezdzil tym twoim autem ze tyle natlukl???😉wiekszosc ludzi w polsce ma auta z 1996-2000 roku i niesmiertelne 170k na szafie😊
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 258 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4276
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-11, 19:00   

Może miał daleko do lekarza <mysli> . W sumie nie pytałem :p . Auto kupiłem z prawdziwym przebiegiem 240 tysięcy km, które właściciel zrobił w większości autostradami, więc auto wyglądało jak nowe, ponieważ wsiadał i robił setki kilometrów na raz. Przez prawie 2,5 roku zrobiłem 160 tysięcy km. Czy to dużo? Dla niektórych może tak :) . Dla mnie nie aż tak dużo, zwłaszcza, gdy jeździ się głównie autostradami i ekspresówkami.
 
 
stefan3550 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: sławek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2017
Posty: 20
Skąd: Osiek
Wysłany: 2018-01-12, 20:59   

Zwalilem czape....wyszczerbiony zawor,poszczepione gniazdo na zaworze wydechowym.tlok caly chociaz posiada jakies ryski i slady ze klepnal w grzlke od swiecy...ale wydaje mi sie ze nie jest zly.Tera musze sie z tym przespac czy go ruszac czy zostawic.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: