Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AFN 1.9 110 KM] 110km/h więcej nie chce jechać
Autor Wiadomość
rafen 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-03-05, 17:46   [ AFN 1.9 110 KM] 110km/h więcej nie chce jechać

Tak jak w temacie problem polega na tym, że samochód więcej niż 110 nie chce jechać. Licznik dochodzi do tej prędkości i choćbym wciskał pedał w podłoge nie ma reakcji
Wcześniej było to 120, później 115 a teraz 110 i słabo się zbiera jakby mu mocy brakowało
Turbina rok temu była wymieniana i nic się takiego nie działo do tej pory. Póki co nigdzie go nie prowadziłem bo samochód potrzebny mi na co dzień i chce się zorientować czy ktoś wie co mu dolega żebym po oddaniu go do jakiegoś magika nie usłyszał że turbina znowu do wymiany
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
PieterB 



Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABK
Imię: Piotr
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 434
Skąd: Zamość
Wysłany: 2018-03-05, 17:59   

rafen, bez logów nikt Ci nie powie na 100 % co jest powodem.
Tu nie trzeba magika wystarczy dobry mechanik co zna disle.
_________________
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
 
 
rafen 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-03-05, 18:19   

Myślałem po prostu że ktoś już miał taki problem i powie mniej więcej gdzie może leżeć problem żebym później nie musiał płacić za jakieś niepotrzebne wymiany tym bardziej że na długo nie mogę sie rozstawać z samochodem bo dojeżdżam nim do pracy ale widzę bez podpięcia do kompa się nie obejdzie
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
misiekb4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVG
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 103
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-03-05, 20:11   

A gdy to wystąpi i zgasisz po zatrzymaniu się auto i odpalisz jeszcze raz to jedzie normalnie?
Na początek sprawdź wszystkie wężyki te podciśnieniowe czarne.
Nie mam teraz schematu ale bez problemu je zlokalizujesz.
Któryś może być wypiety i turbo przeladowuje.
Jeśli wszystko z nimi będzie ok to obstawiam że turbo do czyszczenia.
Musiał byś je zdemontować z auta i rozłożyć oraz dokładnie wyczyścić i założyć nowe uszczelki i złożyć do kupy ;-)
_________________
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG :-)
 
 
rafen 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-03-05, 22:01   

misiekb4, problem z tą blokadą że więcej jechać nie chce występuje cały czas i jak widać stopniowo ta prędkość się obniża a z tym brakiem mocy to wydaje mi się że to głównie na ciepłym występuje bo jak zimny to jeszcze w miarę się zbiera chociaż i tak coś mu dolega dlatego chciałem się zorientować czy ktoś już miał taki problem
Posprawdzam te wężyki jak znajde chwile czasu ale to raczej nie to
 
 
Misiek_kb89 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Kris
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 180
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-03-10, 15:32   

Czyżby tryb awaryjny ? Bez kompa ciężko coś doradzać.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
joter82 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Piotr
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2015
Posty: 114
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-03-12, 12:14   

może gruszka na turbo się poddała ?

autor pisze że turbo było wymieniane ale o gruszcze nie wspomina..
 
 
rafen 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-03, 16:34   

Turbo było wymieniane na używane przez poprzedniego właściciela nic więcej nie wiem. Zauważyłem wczoraj, że jednak po zgaszeniu i odpaleniu samochodu ponownie jedzie już normalnie a nawet raz po dłuższej jeździe nie blokował się już na tej prędkości ale mimo wszystko problem dalej jest więc tak jakby faktycznie wpadał w ten tryb awaryjny
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 630
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-04-03, 16:38   

Typowy objaw N75. Jak masz "notlauf" to w czasie jazdy możesz zgasić silnik i odpalić ponownie i wtedy zniknie.
Wszystko wskazuje na sterowanie turbiną.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
rafen 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-03, 17:56   

O ile sie nie myle N75 też był wymieniany
 
 
Misiek_kb89 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Kris
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 180
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-04-03, 20:50   

Przepływka ? odepnij przepływomierz i sprawdź czy wchodzi w tryb awaryjny
 
 
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 282
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-04-03, 20:54   

Wystarczy zrobić logi dynamiczne turbo EGR przepływka wtryski i wyjdzie co go boli.
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
rafen 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-07, 10:27   

Wczoraj usłyszałem że coś piszczy pod maską na niskich obrotach na wyższych tego nie było. Wciskając gaz na postoju gdy schodził już z obrotów i silnik chodził na wolnych obrotach pod sam koniec było słychać jakieś piszczenie a gdy samochód nagle przekroczył 4 tyś tak jakby turbina przestała całkiem chodzić, samochód zaczął się trząść i zaleciało jakąś spalenizną a po zgaszeniu i odpaleniu samochodu zaczął chodzić normalnie
 
 
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 282
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-04-07, 11:28   

Moim zdaniem temu wszystkiemu są winne plamy na słońcu i wpływ grawitacji księżyca....
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
rafen 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Daniel
Dołączył: 05 Mar 2018
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-07, 12:28   

carlos777 napisał/a:
Moim zdaniem temu wszystkiemu są winne plamy na słońcu i wpływ grawitacji księżyca....


Też tak myślę.

A tak serio nie mam VAG'a i nie mam kiedy skoczyć do jakiegoś warsztatu żeby logi porobić więc heheszki na bok bo samochód musiałbym zostawić żeby to ogarnęli a do roboty hulajnogą nie dojadę

Ogarnąłem że to piszczenie po włączeniu nawiewu się załącza tylko nie mam pojęcia skąd to dochodzi i druga sprawa że po przekręceniu zapłonu wskazówka od temp. silnika zaczyna drżeć i charakterystyczny dźwięk przy tym wydaje, wskazówka od paliwa wstaje dopiero po kilku dłuższych sekundach a po odpaleniu samochodu to samo dzieje się z obrotomierzem że dopiero po dłuższej chwili się podnosi no i dodatkowo po zgaszeniu auta później słychać jakieś syczenie wydobywające się z podszybia, co tu sie odjebało?
A no i jeszcze czuć w między czasie chwilami tą spaleniznę z kratek nawiewu

A co do samego tematu dopiero teraz zauważyłem że sztanga w ogóle się nie rusza a po odpięciu wężyka od gruchy ruszyła się zaledwie kilka mm max pół centymetra i ogólnie na pierwszy rzut oka jest cała pordzewiała. Jak ją dokładniej sprawdzić?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: