Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] Szarpie i kopci
Autor Wiadomość
DaNNy91 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 26
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 26
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2016-11-05, 15:30   [ AEL 2.5 140 KM] Szarpie i kopci

Witam

Jak w temacie, problem polega na tym, że auto czasem szarpie, jakby się dlawilo a przy tym strasznie kopci, dokładnie wygląda to tak że przy szarpnieciu idzie bąk. Nie ma znaczenie czy jest pod obciążeniem czy nie, dochodzi do ok 3tys i się zaczyna dlawic. dzieje się to przy rozgrzanym silniku ale sporadycznie. Nikt nie wie o co chodzi, jedyne rady to druga pompa bądź regeneracja turbo, może ktoś przerabial ten temat.
Z góry dziękuję za pomoc
Dodam jeszcze że czasem delikatnie faluje na jałowym biegu
Mam wszystko nagrane ale nie mogę dodać załącznika :/
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
szczygiel189 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Artur
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 73
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2017-01-07, 18:29   

wtrysk sterujący do sprawdzenia(szarpanie i puszczanie bąków :D ), a co do falowania to wszystkie wtryski do sprawdzenia i nastawnik pompy może być zanieczyszczony.
Na początek możesz kupić preparat do czyszczenia wtrysków, wlać go w słoik i podłączyć go szlaufem od razu pod zasilenie pompy. Polecam preparat liqui moly
_________________
Było:
Audi 80 B3 1.8S 90PS B+G

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDI 140PS
 
 
sylwo78 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Imię: sylwester
Wiek: 39
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 2
Skąd: łomża
Wysłany: 2017-01-08, 18:56   

witam,miałem podobny problem i przy wymianie rozrządu okazało się że był przestawiony o 1ząbek po dokładnym ustawieniu problem zanikł i jest po dziś dzień <okok>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: