Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] naprawa głowicy
Autor Wiadomość
maniek32


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: huszlew
Wysłany: 2015-11-05, 23:23   [ AEL 2.5 140 KM] naprawa głowicy

Witam mam taki problem z moim ael-em gdyż pewnego dnia na światłach stojąc zapaliła sie lampka od płynu, więc zjechałem ze skrzyżowania i patrzę że mam wyciek, a że miałem nie daleko dojechałem do roboty i na podnośniku okazało się że spadł przewód z tyłu silnika tam gdzie jest czujnik temperatury. Po cały tym zajściu wymieniłem termostat i dałem nową opaskę na przewód. Problem jest taki że ubywa płynu i jakby przybywało oleju. P :( omóżcie pomocy

[ Dodano: 2015-11-06, 11:42 ]
Bardzo proszę o jakieś namiary na rysunki dane dotyczące momentów i inne spostrzeżenia
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 12 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 358
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2015-11-07, 20:22   

lejące wtryski też będą powodem przybywania oleju wiec zacząłbym od ciśnieniowego sprawdzenia szczelności układu chłodzenia
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
maniek32


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: huszlew
Wysłany: 2015-11-08, 12:55   

żeby sprawdzić ciśnieniowo trzeba demontować głowicę?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 12 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 358
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2015-11-09, 20:11   

niee e , montujesz na zbiorniku wyrównawczym specjalny zawór z manometrem zamiast korka i wprowadzasz sprężone powietrze :]
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
maniek32


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: huszlew
Wysłany: 2015-11-09, 21:20   

Aha ale w mojej mieścinie pewnie nikt takiego przyrządu nie posiada
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 12 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 358
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2015-11-09, 22:07   

kup na szrocie korek i go przerób ;p będziesz pierwszym posiadaczem w swojej okolicy <luzik>
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
maniek32


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: huszlew
Wysłany: 2015-11-10, 21:40   

czyli na korek manometr i gotowe?
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 12 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 358
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2015-11-10, 22:11   

w miejscu tzw zaworu bezpieczeństwa musisz zainstalować manometr i możliwość doprowadzenia sprężonego powietrza które nie bedzie miało możliwości ujścia
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: