Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] AEL, AAT, 2.5TDI Zmiana kąta wtrysku
Autor Wiadomość
rafal149135 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Multitronic
Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 208
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-07-03, 12:07   [ AEL 2.5 140 KM] AEL, AAT, 2.5TDI Zmiana kąta wtrysku

Witam, jako ze wraz z odejsciem paru userow odeszla tez instrukcja jak zmienic kat wtrysku postanowilem podzielic sie z Wami tym co udalo mi sie jeszcze z pamięci zrobić a więc do rzeczy.
Co potrzebujemy:
- Czas - ok. 20minut
- Klucz 10 nasadową - do odkrecenia plastikowej pokrywy silnika
- 13 klucz nasadowy łamany
- nasadke 13 z przedłużką (tego pewny nie jestem bo ja tej sruby nie mam wkreconej, nie wiem czy to była 13 czy imbus)
- komputer z VAGiem (kąt wtrysku sprawdzamy w Engine->Basic Settings->Kanał 000(GO)->druga rubryka od lewej

teraz zdjęcia i myślę że więcej opisywać nie będę musiał, dodam że śruby należy lekko poluzować i pompa powinna chodzić jak chcemy(ja uzylem młotka i drewienka do dodawania kąta a do odejmowania deski drewnianej, moze byc tez plaski klucz lub cokolwiek plaskiego zeby odciagnac pompe od silnika). Miło było by gdyby były 2 osoby ale w jedna też damy rade.
Aha operacje radze robic na odpalonym silniku chyba ze ktos ma pol dnia na celowanie z kątem to moze gasic za kazdym razem ;)







Dodam że kąt najlepiej ustawić w przedziale 55-75 ja dałem sobie poki co 65 bo na 55 nie odpalal tak jak bym chciał, czywiscie to wszystko to jest sprawa indywidualna jak kto sobie to ustawi:) podobno czym wiekszy kąt tym lepszy but - u mnie wyrazna poprawa nastapila (mialem kat 39 i wrzucilem na 65) ale to sprawdza sie tylko wtedy gdy ma sie sprawne graty!
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
tomekkk1 


Model: Volvo S80
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 34 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 2406
Skąd: Stoke-on-Trent/UK
Wysłany: 2013-07-03, 12:23   

Świetny tutorial <okok> Przyklejam w dziale - dla potomnych <luzik>
_________________
 
 
dariodario 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: darek
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 35
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2014-03-16, 06:07   

4st BTDC - nastawy podstawowe/grupa 004/poz. 3 - samochód zapala od strzała,
podczas ustawiania kąta trzeba ustawić wedlug tej zasady.
_________________
EcoPower by To JA !
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: