Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C5+Lpg] Szarpie i strzela
Autor Wiadomość
gitmar 


Model: S6 Plus C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEC
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 25
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-04-22, 23:15   

Moim skromnym zdaniem do d... są już przewody. W moim byłym autku były identyczne objawy. Po założeniu nowych przewodów jak ręką odjął :] Innym razem po wizycie u mechaniora na rozrządzie, jedna fajka przy cewce była urwana/ukruszona w środku przez co silnik gubił iskrę. Podmieniłem przewód na jeden z tych starych i problem zniknął.

Co do czujników Halla. Kupiłem swoje byłe ACK ze spalonymi dwoma hallami. Jeden był źle założony jeszcze w D - pierścień impulsów na który założony jest czujnik był całkowicie zmielony co się okazało po zdjęciu czujnika. Drugi prawdopodobnie dostał zwarcia i wywalało błędy obu czujników, sprawdzone też były oscyloskopem. Ale auto jechało i odpalało normalnie. Tzn. było jakby zmulone i nie osiągało swojej mocy, ale problemu z rozruchem ani normalnym poruszaniem się nie było...
_________________
S6 C4 4.2 V8 AEC sedan automat - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
rali 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Wiek: 35
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 45
Skąd: Kamionka
Wysłany: 2011-05-22, 18:56   

witam wszystkich.
Rozwiązałem problem strzelania i szarpania. Okazało się że jedna ze świec była walnięta. Po wymianie świecy problem znikną. Dodam że był to nowy komplet świec NGK.
Pozdrawiam.
 
 
audizeus 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Maciej
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 39
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-12-05, 23:06   

Witam podepnę się pod temat objawów wypadania zapłonów . Mam od trzech tygodni problem z moją audi 2,4 AGA <zalamka>

Zacznę od tego że auto rankiem gdy zimne przy temp otoczenia 3stopnie na dworze jedzie jak powinno , można nim jechać na wyścigi a6 . Po ujechaniu ok 2000metrów zaczyna się dławienie strzelanie w wydech ,szrpanie brak mocy :|

mam objawy wspólne na LPG i PB
nierówna praca silnika,
odczuwalne wypadanie zapłonu
Błąd na vagu tylko jeden ( zbyt bogata mieszanka na bloku 2 )
zapach nieprzepalonego paliwa. okopcone świece zapłonowe.
Po rozgrzaniu silnika i dynamicznym wciśnięciu gazu, silnik się dusi i strzela w wydech, czuć wyraźnie że wycina zapłon.
Jak jest już lekko rozgrzany to jest nierówna praca, wypadanie zapłonów, problemy z rozpędzeniem (brak mocy) ale nie gaśnie.
Przy delikatnym operowaniu gazem idzie ujechać, nie dusi ale auto mułowate i czuć wypadanie zapłonu.na wolnych bez obciążenia falują obroty ,
bez obciążenia zbiera się na obroty dobrze lecz przy obciążeniu kiszka już się zaczyna , najlepiej ruszać na sprzęgle wtedy jakoś ze świateł wystartować możną bo bez sprzęgła trabant audi objedzie .
Są momenty że coś niuni odbije i wyrwie do przodu tak jak powinien, ale to trwa sekundę dwie i znowu muł, szarpanie, wypadanie zapłonu.
Po całkowitym odpięciu przepływki, objawy trochę się zmniejszają ale to i tak nie idzie tym się normalnie przemieszczać.
Lambdy pracują ok. g62 temp borygo i temperatury powietrza działają poprawnie sprawdzałem na zimnym i w trakcie rozgrzewania ,

po odpięciu nastawników faz rozrządu zero zmian w pracy silnika.
przepływka sprawna, ale i też była przekładana i bez zmian.
kable podmienione ok , świeczki zmienione na nowe - zero poprawy, cewka przełożona z innego sprawnego audika i też zero jakiejkolwiek zmiany.
Odpięta pompka paliwa żeby wykluczyć jazdę na dwóch paliwach. zakręcony odłączony lpg gdy próby na pb
Wykluczone problemy z kompresją cisnienie książkowe , na 99.9% wykluczone lewe powietrze. przy odpiętym czujniku g62 zero zmian podczas jazdy .

No i właśnie, czy uwalony czujnik położenia wałków rozrządu może odcinać zapłon?
A jak nie, to jakie są objawy klękającego czujnika wałków rozrządu?

Może ktoś przerabiał taki temat i pomoże? Będę wdzięczny za wypowiedzi oosób które mają większe pojęcie w audi z silnikiem v-ki w pb :)

Dodać jeszcze mogę że auto miało przed kapitulacją tego co jest teraz jakieś przebłyski już zbliżającej się awarii, około dwa tyg wczesniej przed awarią przy ruszeniu z rana i ujechaniu ok 2km na ''ssaniu ''w momęcie gdy ssanie się już dezaktywuje wpadała w hibernację na chwilę z ok 5s to trwało ża się dławiła i nagle już jeździła dalej bdb. i tak co dnia do monetu kapitulacji która trwa do dziś .


brak zapłonu
wypadanie zapłonu
brak mocy
strzelanie w wydech
dławienie
brak dynamiki silnika

logi zrobiłem tylko na jałowym statyczne bo dynamicznych nie zrobię , silnik zbytnio strzela i szkoda mi go zniczczyć wciskając gaz do dechy.
_________________
Brać z życia ile się da....
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
kolczyk21002100 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: przemek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 77
Skąd: stargard szcz
Wysłany: 2017-12-06, 22:11   

audizeus napisał/a:
Witam podepnę się pod temat objawów wypadania zapłonów . Mam od trzech tygodni problem z moją audi 2,4 AGA <zalamka>

Zacznę od tego że auto rankiem gdy zimne przy temp otoczenia 3stopnie na dworze jedzie jak powinno , można nim jechać na wyścigi a6 . Po ujechaniu ok 2000metrów zaczyna się dławienie strzelanie w wydech ,szrpanie brak mocy :|

mam objawy wspólne na LPG i PB
nierówna praca silnika,
odczuwalne wypadanie zapłonu
Błąd na vagu tylko jeden ( zbyt bogata mieszanka na bloku 2 )
zapach nieprzepalonego paliwa. okopcone świece zapłonowe.
Po rozgrzaniu silnika i dynamicznym wciśnięciu gazu, silnik się dusi i strzela w wydech, czuć wyraźnie że wycina zapłon.
Jak jest już lekko rozgrzany to jest nierówna praca, wypadanie zapłonów, problemy z rozpędzeniem (brak mocy) ale nie gaśnie.
Przy delikatnym operowaniu gazem idzie ujechać, nie dusi ale auto mułowate i czuć wypadanie zapłonu.na wolnych bez obciążenia falują obroty ,
bez obciążenia zbiera się na obroty dobrze lecz przy obciążeniu kiszka już się zaczyna , najlepiej ruszać na sprzęgle wtedy jakoś ze świateł wystartować możną bo bez sprzęgła trabant audi objedzie .
Są momenty że coś niuni odbije i wyrwie do przodu tak jak powinien, ale to trwa sekundę dwie i znowu muł, szarpanie, wypadanie zapłonu.
Po całkowitym odpięciu przepływki, objawy trochę się zmniejszają ale to i tak nie idzie tym się normalnie przemieszczać.
Lambdy pracują ok. g62 temp borygo i temperatury powietrza działają poprawnie sprawdzałem na zimnym i w trakcie rozgrzewania ,

po odpięciu nastawników faz rozrządu zero zmian w pracy silnika.
przepływka sprawna, ale i też była przekładana i bez zmian.
kable podmienione ok , świeczki zmienione na nowe - zero poprawy, cewka przełożona z innego sprawnego audika i też zero jakiejkolwiek zmiany.
Odpięta pompka paliwa żeby wykluczyć jazdę na dwóch paliwach. zakręcony odłączony lpg gdy próby na pb
Wykluczone problemy z kompresją cisnienie książkowe , na 99.9% wykluczone lewe powietrze. przy odpiętym czujniku g62 zero zmian podczas jazdy .

No i właśnie, czy uwalony czujnik położenia wałków rozrządu może odcinać zapłon?
A jak nie, to jakie są objawy klękającego czujnika wałków rozrządu?

Może ktoś przerabiał taki temat i pomoże? Będę wdzięczny za wypowiedzi oosób które mają większe pojęcie w audi z silnikiem v-ki w pb :)

Dodać jeszcze mogę że auto miało przed kapitulacją tego co jest teraz jakieś przebłyski już zbliżającej się awarii, około dwa tyg wczesniej przed awarią przy ruszeniu z rana i ujechaniu ok 2km na ''ssaniu ''w momęcie gdy ssanie się już dezaktywuje wpadała w hibernację na chwilę z ok 5s to trwało ża się dławiła i nagle już jeździła dalej bdb. i tak co dnia do monetu kapitulacji która trwa do dziś .


brak zapłonu
wypadanie zapłonu
brak mocy
strzelanie w wydech
dławienie
brak dynamiki silnika

logi zrobiłem tylko na jałowym statyczne bo dynamicznych nie zrobię , silnik zbytnio strzela i szkoda mi go zniczczyć wciskając gaz do dechy.

,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,RPM,Mass Flow,T.B. Angle,Ign. Timing,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min, g/s,°, °BTDC,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,0.26,720,3.26,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,0.50,680,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,0.75,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,1.00,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,1.25,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,1.50,720,3.26,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,1.75,680,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,2.00,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,2.25,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,2.50,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,2.74,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,3.00,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,3.25,720,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,3.50,680,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,3.76,720,3.33,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,4.03,720,3.33,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,4.29,720,3.33,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,4.56,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,4.82,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,5.08,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,5.33,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,5.59,720,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,5.83,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,6.08,680,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,6.33,680,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,6.58,680,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,6.83,680,3.26,3.5,16.5,,,,,,,,,,
,7.08,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,7.33,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,7.58,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,7.83,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,8.09,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,8.35,680,3.19,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,8.60,680,3.26,3.5,16.5,,,,,,,,,,
,8.87,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,9.14,720,3.26,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,9.40,720,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,9.65,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,9.90,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,10.14,720,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,10.39,680,3.26,3.5,16.5,,,,,,,,,,
,10.64,680,3.26,3.9,17.3,,,,,,,,,,
,10.89,680,3.26,3.9,18.8,,,,,,,,,,
,11.14,720,3.33,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,11.40,680,3.26,3.9,17.3,,,,,,,,,,
,11.66,720,3.33,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,11.91,720,3.33,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,12.18,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,12.45,720,3.33,3.9,12.8,,,,,,,,,,
,12.70,720,3.33,3.9,13.5,,,,,,,,,,
,12.95,720,3.26,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,13.20,720,3.26,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,13.45,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,13.70,720,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,13.95,720,3.26,3.9,17.3,,,,,,,,,,
,14.20,680,3.26,3.5,18.0,,,,,,,,,,
,14.45,680,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,14.70,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,14.95,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,15.20,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,15.46,720,3.33,3.5,12.8,,,,,,,,,,
,15.73,720,3.33,3.5,13.5,,,,,,,,,,
,15.98,720,3.33,3.9,12.8,,,,,,,,,,
,16.24,720,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,16.51,680,3.26,3.5,17.3,,,,,,,,,,
,16.78,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,17.04,720,3.26,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,17.31,680,3.26,3.5,17.3,,,,,,,,,,
,17.58,720,3.33,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,17.84,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,18.11,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,18.35,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,18.61,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,18.87,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,19.13,720,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,19.38,720,3.26,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,19.63,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,19.90,680,3.26,3.5,17.3,,,,,,,,,,
,20.17,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,20.43,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,20.69,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,20.95,720,3.26,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,21.22,680,3.26,3.9,17.3,,,,,,,,,,
,21.47,680,3.26,3.9,17.3,,,,,,,,,,
,21.72,680,3.26,3.5,16.5,,,,,,,,,,
,21.97,720,3.33,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,22.22,680,3.26,3.5,18.0,,,,,,,,,,
,22.45,720,3.33,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,22.69,720,3.40,3.9,13.5,,,,,,,,,,
,22.94,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,23.19,720,3.33,3.9,12.8,,,,,,,,,,
,23.45,720,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,23.69,720,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,23.94,680,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,24.20,720,3.26,3.9,16.5,,,,,,,,,,
,24.46,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,24.73,680,3.26,3.5,16.5,,,,,,,,,,
,25.00,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,25.26,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,25.52,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,25.78,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,26.03,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,26.27,720,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,26.53,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,26.77,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,27.03,680,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,27.27,720,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,27.53,680,3.26,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,27.77,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,28.04,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,28.29,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,28.55,720,3.33,3.9,13.5,,,,,,,,,,
,28.80,720,3.33,3.5,13.5,,,,,,,,,,
,29.06,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,29.32,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,29.59,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,29.85,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,30.11,680,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,30.37,720,3.26,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,30.64,680,3.26,3.9,18.0,,,,,,,,,,
,30.89,720,3.33,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,31.14,720,3.33,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,31.39,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,31.64,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,31.89,720,3.33,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,32.16,720,3.26,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,32.41,720,3.33,3.5,13.5,,,,,,,,,,
,32.66,720,3.26,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,32.91,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,33.16,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,33.41,720,3.33,3.5,13.5,,,,,,,,,,
,33.66,720,3.26,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,33.91,720,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,34.16,720,3.26,3.9,15.0,,,,,,,,,,
,34.43,680,3.26,3.5,17.3,,,,,,,,,,
,34.68,680,3.33,3.5,17.3,,,,,,,,,,
,34.95,680,3.26,3.9,15.8,,,,,,,,,,
,35.22,720,3.33,3.9,14.3,,,,,,,,,,
,35.48,720,3.33,3.5,13.5,,,,,,,,,,
,35.73,720,3.33,3.9,13.5,,,,,,,,,,
,35.98,720,3.33,3.5,13.5,,,,,,,,,,
,36.24,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,36.50,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,36.75,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,36.99,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,37.25,720,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,37.51,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,37.77,720,3.26,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,38.03,720,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,38.29,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,38.54,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,38.79,680,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,39.05,680,3.26,3.5,17.3,,,,,,,,,,
,39.31,720,3.33,3.5,17.3,,,,,,,,,,
,39.56,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,39.83,680,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,40.09,720,3.33,3.5,12.8,,,,,,,,,,
,40.34,720,3.33,3.9,13.5,,,,,,,,,,
,40.60,720,3.33,3.5,13.5,,,,,,,,,,
,40.86,720,3.33,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,41.10,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,41.36,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,41.61,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,41.87,720,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,42.13,720,3.26,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,42.38,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,42.63,680,3.26,3.5,16.5,,,,,,,,,,
,42.89,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,
,43.14,680,3.26,3.5,15.8,,,,,,,,,,
,43.40,680,3.26,3.5,14.3,,,,,,,,,,
,43.65,720,3.33,3.5,15.0,,,,,,,,,,


koleszko jeżeli masz błąd tylko na jednym banku i to jest zbyt bogata mieszanka to obstawiał bym że któryś z wtrysku ci padł

[ Dodano: 2017-12-06, 22:21 ]
Cytat:
audizeus

a tak w nawiasie to najpierw skasuj błędy, zakręć gaz i sprawdź czy na pb ci sie tak dzieje, wiem że napisałeś że na pb jest to samo , ale nie pisałeś czy skasowałeś błędy i czy zakręciłeś gaz, ja obstawiał bym wtryski gazowe że ci zalewają, ale zrób tak jak napisałem to sie okaże czy to dobry kierunek. a logi to musisz zrobić i przesłać je na vag log. wybacz <luzik> nie doczytałem że odłaczyłeś gaz ale czy skasowałeś błędy <mysli>
 
 
audizeus 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Maciej
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 39
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-12-08, 20:06   

Jazda na dwóch paliwach wyeliminowana na 100%,błąd skasowany i powraca.
Jeżeli strzela w wydech przy wcisnieciu pedału gazu to mi na wczesny zapłon wygląda. Walnięty przecież czujnik położenia wałka rozrządu ecu powinien widzieć. A może sterownik ecu się wywalił , jakiś lut może się utlenił i coś wariuje..... <uoee>
_________________
Brać z życia ile się da....
 
 
kolczyk21002100 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: przemek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 77
Skąd: stargard szcz
Wysłany: 2017-12-12, 21:59   

a błąd to tylko ten jeden czy wiecej, sprawdź przepustnice czy nie zawalona i spróbuj ja zaadaptować moze pomoże dziwne masz te objawy, a może podciśnienia sprawdź jeszcze
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: