Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C5] Drgania na biegu jałowym na gazie.Pomocy
Autor Wiadomość
marek231984 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BDX
Imię: Marek
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Ostrołęka
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-08-25, 11:13   [ A6 C5] Drgania na biegu jałowym na gazie.Pomocy

Proszę o ocenę insatalcji gazowej a także czy jest dobrze założona gdyż auto drga na gazie na biegu jałowym,obroty trzyma prawidłowo.Na benzynie są prawie znikome.Panowie podpowiedzcie czy instalka jest założona ok,czy może jest coś nie tak.

Stag 300 plus
kme silver
valteki czerwone
Dodam,że są nowe świece i kable NGK
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
matelek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 690
Skąd: myszków
Wysłany: 2011-08-25, 18:36   

kolego...... lpg-forum.pl - poszukaj polecanego gazownika w twojej okolicy i jedz czym predzej na poprawki i zalozenie czegos konketnego a po prawidlowym montazu jedz do tego co ci montowal i zadaj zwrotu gotowki za wtryski , reduktor i rzezbe na niunce... az se lezka w oku kreci <zalamka>
 
 
marek231984 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BDX
Imię: Marek
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Ostrołęka
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-08-25, 18:41   

Możesz mi powiedzieć co jest nie tak???
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
matelek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 690
Skąd: myszków
Wysłany: 2011-08-25, 18:48   

wtryski - vadmear czerwony to schit,
reduktor- silver do max 150 koni jak dobrze pamietam ,
kolektor nie sciagany do nawiertów,
ciekawe jak wyglada mapa i monoznik ale pewnie nie masz kabla zeby podejrzec,
pozatym sam zauwazyles ze masz drgania,
posluchaj mojej rady i zaloz konto na lpg-forum.pl (naprawde zdolni goscie od gazu ale straszne chamy) i jedz czym predzej zanim szkody duzej narobisz !!
iles za to zaplacil ?
 
 
marek231984 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BDX
Imię: Marek
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Ostrołęka
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-08-25, 18:59   

Oki,dzięki,z tego co ustalałem to kme silver jest do 270 koni.
 
 
matelek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 690
Skąd: myszków
Wysłany: 2011-08-25, 19:06   

<rotfl> tak tak a 1x gold obsluzy v8 <glupek>
chlopie loguj sie czym predzej na tym forum i czytaj i czytaj i czytaj :) i czytaj ;p

a na powaznie nie wierz w to co pisza na allegro czy co mowia druciarze - bo twoj gazownik zapewne nim jest - licza sie fakty oparte konkretnymi argumentami.
Powiedz mi np jakie masz spadki cisnienia na tym silverze skoro twierdzisz ze twoj silnik obsluguje bez problemu ? - Wiele tego typu pytn moge zadac zeby podeprzec moja teze ale to nie jest odpowiednie forum do tego.
Ja tez na poczatku o elpidzi nie wiedzialem za duzo tylko tyle po ile jest :) dopiero po paru miesiacach czytania forum lpg moge powiedziec ze cos nie cos wiem :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
marek231984 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BDX
Imię: Marek
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Ostrołęka
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-08-25, 21:11   

Oki,dzięki,czyli najpierw wymiana reduktora na kme gold.
 
 
matelek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 690
Skąd: myszków
Wysłany: 2011-08-25, 21:32   

kolego marek !!
twoim pierwszym krokiem powinno byc zarejestrowanie sie na lpg form i zaczerpniecie wiedzy oraz umowienie sie z forumowiczem ktory zyje z tematu lpg.
pochopnie nie podejmoj decyzji - juz jedna zrobiles montujac gaz po pieniadzach u goscia co wsadza najtanszy bubel.
 
 
grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1322
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-08-25, 22:23   

nie zawsze wina leży po stronie instalacji gazowej, jest ona po prostu bardziej wymagająca dla silnika a w szczególności dla układu zapłonowego niż zasilanie benzyną, stąd możliwość a w większości przypadków przyczyna złej pracy na lpg a brak jakichkolwiek oznak na pb. nie chcę bronić nieuczciwego instalatora bo tacy też się zdarzają ale sam po zamontowaniu instalki miałem falowanie obrotów na luzie, którego nie zauważałem na benzynie. czasem auto gasło ale tylko na gazie, po wizycie u gazownika okazało się że na benzynie też obroty falują tyko w mniejszym stopniu czego na obrotomierzu nie było widać a po przeczytaniu kilku postów na forum doszedłem że to brudna przepustnica.czyszczenie i adaptacja i jak ręką odjął. zanim kogoś posądzisz o nieuczciwość sprawdź czy z autem jest wszystko ok. nie pamiętam na jakich częściach jest moja instalka ale na pewno nie była z górnej półki a po wszystkich koniecznych zabiegach z mojej strony auto przez 2 lata sprawuje się bez zarzutu
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
toom_ek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 75
Skąd: PL
Wysłany: 2011-08-26, 06:01   

marek231984 napisał/a:
Oki,dzięki,czyli najpierw wymiana reduktora na kme gold.

do 2.4 to lekka przesada , miałem dwa samochody z v8 i jeden gold dawał spokojnie rade, i jeszcze były czerwone i szare valdki , opinie o czerwonych valdkach to mity , wszystko zależy od montażu zrobiłem na nich po 30 tyś. i nic (kompletnie nic) , silver i czerwony valdek teraz posiadam i lata <okok> , umów się u jakiegoś fachmana od lpg i zobaczy co i jak , może coś poprawi i będzie <okok> , na razie nic nie wymieniaj i nie sugeruj się że gold
Ci pomoże bo jak coś jest zrypane przy montażu to trzeba to poprawić i zmień świece na beru lub irydowe boscha , ngk to syf.
_________________
toom_ek
 
 
krzys19600 


Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BES
Imię: Krzysiek
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 180
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-08-26, 06:25   

Kolego jesteś z mojej okolicy wal na PW dam ci namiary na gazownika,co prawda będziesz musiał poczekać żeby ci to zrobił.Ale podjechac do niego bedziesz mógł on ci doradzi.
 
 
marek231984 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BDX
Imię: Marek
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Ostrołęka
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-08-26, 08:07   

toom_ek chyba masz rację zacznę od świec,no niestety jak kupowałem świece mieli tylko ngk,dodam,że te drgania nie są duże,ale są wyczuwalne.Poprostu lupię mieć wszystko perfekt w aucie <rotfl> A te świece to jedno czy dwuelektrodowe???

Wogóle to dzięki Panowie za zainteresowanie tematem <luzik>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
matelek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 690
Skąd: myszków
Wysłany: 2011-08-26, 10:21   

Na forum polecaja NKG dwuelektorodowe ale wiekszos userow (w tym ja ) je mialo i to naprawde przereklamowany schit jest. Teraz mam jednoelektorowe bosch platinum (numeru nie pamietam) i wszystkie problemy z wypadaniem zaplonow i drganiem na jalowym poszly w niepamiec.

toom-ek - widac ze o gazie masz wiedze mniejsza niz podstawowa.
Opinie o valdemarach nie wziely sie z powietrza tylko z opini ludzi ktorzy je urzytkowali (ja tez mialem je na poczatku) jest to poprostu tani wtryskiwacz a niestety wiekszosc ludzi nadal kieruje sie logika ze zalozenie gazu musi byc tanie - a tak nie jest jak chcesz miec dobrze to musisz zaplacic.

Do tego silnika polecam sprawdzonmy zestaw : hana , magic III sterownik bym zostawil, plus poprawa nawieertów , sprawdzenie polaczenia i oczywiscie zbiornik bo pewnie do jazdy na wstecznym zalozony.

I po raz tysieczny juz..... lpg-forum..pl -- kopalnia wiedzy i fachowcy na poziomie.

Tyle z mojej strony w tym temacie
 
 
marek231984 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BDX
Imię: Marek
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Ostrołęka
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-08-26, 11:57   

Matelek dzięki <luzik>
 
 
toom_ek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 75
Skąd: PL
Wysłany: 2011-08-26, 16:33   

matelek napisał/a:
toom-ek - widac ze o gazie masz wiedze mniejsza niz podstawowa.
witam , jeżeli tak uważasz to <okok> , ale swoje opinie nie biorę z powietrza tylko faktów , miałem A8 4.2 ABZ i gaz jaki miała to stag-300 , kme gold, valtek szary, zrobiłem nią prawie 30tyś - i co -nic <szok> , tylko przegląd raz do roku i wszystko, był jeep 4,7 V8 - stag 300 , kme gold , czerwony valtek i co - nic <szok> , zrobiłem 25 tyś. tylko przeglądy raz na rok, więc nie pisz bzdur że valtki se nie radzą , bo radzą sobie bardzo dobrze może nie mają trwałości na 200 tyś. jak hana ale na 50tyś. starczają i zestaw naprawczy kosztuje 12 zł a wtryskiwacz hany 250 zł , a jak montaż jest zje...y to i hana nic nie poradzi, pozdrawiam.
_________________
toom_ek
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: