Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut serwis maglownica audi a6 felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
MAK LPG
Maglownica Audi
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5] USA vs. Europa - różnice
Autor Wiadomość
emr 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-25, 10:30   [A6 C5] USA vs. Europa - różnice

Orientujecie się może czy istnieją a jeśli tak to jakie są różnice między europejską wersją A6 C5 a tą produkowaną na rynek amerykański.

Nie interesują mnie różnice kosmetyczne (inne zderzaki, lampy, wyposażenie), które nawiasem mówiąc bardziej podobają mi się w wersjach USA.

Pytam raczej o rozwiązania techniczne, inaczej mówiąc, czy posiadając wersję USA można napotkać problemy przy serwisowaniu, które posiadając wersję europejską udałoby się ominąć.

Pozdrawiam.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
kiernozA6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 94
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-06-25, 10:53   

emr, podobno na rynek USA wychodziły A6 2.8 30V z mocniejszymi silnikami o mocy 200km, (na europe jak doskonale wiesz 193km) więc jak piszesz można czasami napotkać jakieś problemy, np z dostępnością częsci itd
 
 
emr 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-25, 11:11   

czy silnik to jedyna różnica?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
kiernozA6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 94
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-06-25, 11:27   

są jeszcze kosmetyczne różnie (jak wiadomo tylna klapa na kwadratową tablice, oba lusterka duże itd) a czym jeszcze może sie różnić to najlepiej jak by sie wypowiedział ktoś kto użytkuje wersje USA.
 
 
liberro
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-25, 16:07   

Panowie ja mam wersje USA trochę juz przy niej zrobiłem i powiem wam że nie miałem jeszcze ani jednego problemu z tego tytułu, a jak sami widzicie mam nietypowy silnik Koszt utrzymania jest taki sam ja w wersjach europejskich . Tarcze hamulcowe te same katy te same i cała reszta identyko, poza np prawym lusterkiem co mnie osobiscie bardzo cieszy i wyposazenim którego nie spotkacie w wersji na europe:) .

Pozdro

[ Dodano: 2009-06-25, 17:09 ]
P.S. to ze nap 2.8 na Amerykę był mocniejszy to moze byc drobnostka wyniakajca moze z programu ecu w koncu pare kucy to nawet chyba na wolnossaku sie da zrobić ... mylę się ?
 
 
emr 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-25, 16:33   

liberro czyli rozumiem wszystkie standardy kluczy mocowań etc. etc są takie same jak w EU?
Obawiałem się że nagle okaże się że konieczne są jakieś specyficzne imbusy czy tego typu problemy wystąpią.

Ehhh, a tydzień temu była taka zaj.....sta A6 ze stanów ale zawahałem się przez moment...no i to było o ten moment za długo :-?
Facet pogonił auto w przeciągu pierwszej doby... :shock:
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
liberro
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-25, 20:19   

No ja powiem Ci szczerze nie zauwazyłem zadnego nietypa w tym aucie :) I mogę Ci naprawde polecić audi z usa . Mało ich jeździ po drodze i dlatego sie wyrózniają :) Nie wiem czy szukasz sedana czy avanta ale w sedanie całkiem inaczej ten tył wyglada z kwadratową tablicą i ledami . Nocą wyglada o naprwde zajeb.... :)
 
 
emr 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-25, 20:48   

liberro, nie musisz mnie przekonywać.
Szukam właśnie sedana...akurat ten który przeszedł mi koło nosa był idealny.
W środku nigdy nie widziałem takiego wyposażenia w europejskich wersjach (chodzi mi głównie o materiały - rodzaj drewna i skóry).
No ale niestety jak trafił się cukierek to zniknął szybciutko
 
 
pmoscinski 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-27, 20:26   

ja kupiłem niedawno wersje USA A6 C5 Avant i powiem tak mam tam silnik 2,8 193 KM lusterko prawe tez jak takie male badziewne jak w Europie klapa rzeczywiście ma kwadratowa tablice ale to akurat normalne wyposażenie jest bardzo dobre gatunkowo, zadnych obrysowek ani nic takiego innego nie ma, fis oczywiście w milach i galonach i nie wiem jak to zmienić chociaż chciałbym oczywiście wszystko po angielsku ale jest jedna istotna zmiana jak się dowiedziałem gdy chce zakladac gaz. W amerykanach montują jakiś dziwny odpowietrznik baku albo cos takiego jak lapacz spalin (nie wiem jak to się fachowo nazywa) ponoc jak tego nie ma u nich to przeglądu nie przejdzie u mnie jest to montowane pod kolem zapasowym i dlatego jest trudność wsadzenia tam butli.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
zbig_wwl 



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Zbyszek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 439
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-04-23, 18:35   

Nazywa się to "zbiornik węgla aktywnego" systemu EVAP, i w europejczykach jest pod prawym przednim błotnikiem, a w US właśnie pod kołem zapasowym. Przy zakładaniu butli LPG w koło, niestety jest trochę więcej "rzeźby" z tym.
_________________
Pozdrawiam
zbig_wwl


ps. nie pomagam na PW
 
 
Patryk667 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AHA
Imię: Patryk
Wiek: 24
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-01, 11:06   

[A6 C5] Avant l 2.8 l USA
Różnice znalazione w mojej

Montowany silnik: AHA l 147kW l 200km

Oświetlenie:
- Prosty strumień swiatła
- Brak oświetlenia postojowego
- Obrysówki w reflektorach

Karoseria:
- Zderzak front dłuższy
- Zderzak tył dłuższy
- Lusterko prawe duże
- Rejstracja kwadrat

Częsci:
- Zbiornik węgla aktywnego w kole (standardowe wyposażenie dojazdówka audi)

Wnętrze:
- Zegary mph i km
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 141 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3920
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-09-03, 05:38   

142 kW, to 193KM, a nie 200, natomiast wersje USA często mają więcej deklarowanej mocy niż EU. (np. w EU jest ARE 250KM, a w USA jest BEL 254KM itd.)
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Patryk667 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AHA
Imię: Patryk
Wiek: 24
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-15, 07:39   

Okłamałem was ;/
Zrobiłem nie wyraźne zdjęcie wlepki, wczoraj zobaczyłem 147kW czyli wersja USA ma 200km
 
 
maniocek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 119
Skąd: Mrągowo/Olsztyn
Wysłany: 2016-09-15, 19:03   

Patryk667, zapodaj tą fotkę :)
 
 
Patryk667 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AHA
Imię: Patryk
Wiek: 24
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-23, 08:46   



[ Dodano: 2016-11-29, 12:05 ]
Hej chłopaki i dziewczyny, czy w waszych USA macie czujnik zużycia klocków?
Klocki zamówione z czujnikami, uchwyty na wtyczki mam ale brak kabli;/
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: