Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Widzieliście to??? Jakaś masakra
Autor Wiadomość
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 186
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2016-12-08, 01:56   Widzieliście to??? Jakaś masakra

to jest jakaś jawna kpina, podobno imbus 10 cm i nowy typ wałków miały być bezawaryjne, a tu takie kwiatki

https://www.youtube.com/watch?v=VfzL9G5OfYY
_________________
jacob😈😈😈
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Krix0 



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Artur
Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 206
Skąd: KGR
Wysłany: 2016-12-08, 19:41   

No jest nad czym się zastanowić
Oglądałeś kolejny filmik?
Zauważ jak wygląda blok ile tam korozji a ma przelatane 90k I zabierak też nie jest już w dobrej kondycji.
https://youtu.be/u93XrqDUzlg
_________________
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych :)
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 186
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2016-12-09, 01:29   

Krix0 napisał/a:
No jest nad czym się zastanowić
Oglądałeś kolejny filmik?
Zauważ jak wygląda blok ile tam korozji a ma przelatane 90k I zabierak też nie jest już w dobrej kondycji.
https://youtu.be/u93XrqDUzlg


tak tylko chodzi oto że w filmiku który Ty zamieściłeś jest ogólnie znany powszechny problem wycierającego się imbusa o długości 77 mm, a w filmie który ja wstawiłem jest już niby poprawiony 100 mm imbus rozwiązujący problem pompy oleju w 2.0 tdi i właśnie widać jak rozwiązali problem tak że też się wyciera. Pochodzi może ze 30 może 40 tyś dłużej od tego krótszego ale też w końcu się przekręci i kupa.

W ogóle nie rozwiązali problemu a w ASO wciskają ludziom ciemnotę za 4500 zł

Nowy typ pomp oleju z imbusem 100mm jest montowany do dziś w 2.0 tdi więc wychodzi na to iż właściciele C7 też nie mogą chyba spać spokojnie
_________________
jacob😈😈😈
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 83
Skąd: poznań
Wysłany: 2016-12-09, 07:47   

inbus zrobiony z gównolitu to i są takie efekty
nawet w tych "niepoprawionych" wystarczy kupić dobry klucz inbusowy , uciąć , zamontować i samochód jest już poprawiony <lol>
przecież nie od dzisiaj wiadomo że współczesne samochody maja się psuć chwilę po skończeniu gwarancji . Więc co się dziwicie
 
 
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKN
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 262
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-12-09, 12:32   

Witam.
Dokładnie kiler22 prawisz.
Tak to jest z tą mechaniką i nie tylko, bo i elektryka tak samo pada. Zrobią tak,że okres gwarancyjny przechodzi, a potem zaczynają się schody... to coś się urwie, to wałki,to skrzynia auto,to taki imbusik, to coś się ukręci, bo ten kto to konstruował to robił to z wielkiej niechęci, albo masz i się odpitol... po prostu żenada :shock:
Kupując auto z taką konstrukcją trzeba myśleć już o odłożeniu kasy na naprawy które mogą się przytrafić nawet przed nakręceniem 100kkm. <wnerw>
Przykład z życia wzięty:
Mój koleszka w audi a4 b8 wymieniał skrzynię multi przy 90kkm, bo stara się posypała, a do tanich rzeczy to nie należy.
I gdzie tu ta bezawaryjność na wszystkie podzespoły po setkach kkm o której tak mówią,porażka<mysli>

Pozdrawiam <luzik>
_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 186
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2016-12-09, 15:49   

Oczywiście macie rację, ale nie jest tak do końca z tym imbusem że z gówna zrobiony bo moim zdaniem to nie wina imbusa tylko całej konstrukcji i jego zastosowania. Jak ja wymieniałem imbus u siebie przy przelocie około 147 tyś km, poprosiłem Tatę swojego żeby woził to coś do pracy (jest metalurgiem z zawodu) i sprawdził jego twardość. O dziwo okazało się że jest wykonany z bardzo ale to bardzo twardego materiału. Tato wytłumaczył mi przy okazji iż obojętnie jak twardy by nie był ten imbus i jego gniazdo w wałku, choć by były nawet z tytanu jaki długi by nie był ten typ konstrukcji zawsze się w końcu obrobić musi. Wynika to z faktu luzu pomiędzy gniazdem a imbusem, który musi tam być żeby można było go tam w sadzić. Każdy rozruch silnika, każde obroty powodują drgania które wałek ma za zadanie eliminować czyli brać tak jakby na siebie i dlatego dzieje się jak się dzieje. I nic nie pomoże wspawanie imbusa na stałe w gniazdo bo wtedy z czasem imbus pęknie od drgań. <uoee> <uoee>

A wystarczyło zastosować zamiast 6 kotnego imbusa jakiś rodzaj gwiazdki na większą ilość krawędzi i po problemie <uoee>
_________________
jacob😈😈😈
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 83
Skąd: poznań
Wysłany: 2016-12-10, 23:09   

Wszystko da się zrobić dobrze jak się chce , a jak się ktoś postara to da się wszystko zepsuć
jakoś 20 lat temu dawało się projektować samochody które nie sypały się po roku czy dwóch
Koncerny te zatrudniają swoich metalurgów , fachowców od oleju i tysiące bardzo mądrych ludzi . Myślicie że nie wiedzą że takie połączenie będzie się wyrabiać ?? ?
to tez jest "tajemnicą publiczną" że już na etapie projektowania jest rzesza ludzi która myśli jak zaprojektować żeby za długo nie podziałało. A jak już się zj...e to żeby kosztowało duuuuużo
ma się psuć , ludzie mają najpierw jeździć do serwisu a jak stwierdzą że naprawy za dużo kosztują to maja sprzedać i kupić nowy
Przy okazji jeśli się zepsuje na gwarancji to jest jeszcze rzesza ludzi która wmawia właścicielom że zepsuło się bo źle eksploatowali samochód
A jeszcze kolejna rzesza ludzi wmawia nam że to wszystko dla naszego dobra i bezpieczeństwa <lol>
A najśmieszniejsze jest to że 90% ludzi w to wierzy <radocha>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: