Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut serwis maglownica audi a6 felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
MAK LPG
Maglownica Audi
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[Vw Passat 1.9Tdi 110km AFN] - Problemy z turbo
Autor Wiadomość
Tipp-ex 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AEB
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 137
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-11-30, 20:49   [Vw Passat 1.9Tdi 110km AFN] - Problemy z turbo

Witam,
Po dłuższej nie obecności na forum wróciłem:) i odrazu z problemem jak trwoga to do boga
Wyłamałem się z Audiczek ale wróce:) a więc do rzeczy...
Aktualnie mam Passiora 1.9 tdi afn i nastepujące problemy...jak auto chodziło idealnie tak przestało...

-szarpie na zimnym silniku 1800-2000 obr. zawsze te sam przedział
-osłabł ewidentnie
-na wyższych obrotach raz ciągnie odpuszcza i ciągnie dalej
-łapał notlaufy ale odpuścił ostatnio

błędy..:

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00542 - Needle lift Sensor (G80)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent wtrysk sterujący
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

ten z n18 to odłączony egr (zatkany wężyk), bo jest zapchany - 15.12 wymiana...dalej nie wiem, mam n75 kupiony, ale jeszcze nie załozony

poniżej logi

Z góry dziękuję jak chociaż podumacie nad moim problemem

[ Dodano: 2016-12-22, 12:13 ]
Auto zrobione, dla przyszłych pokoleń informacyjnie:

Wyczyszczona turbina - zmienna geometria się zacinała
Co do egr - pęknięta wiązka - naprawione
Szarpanie i błąd wtrysku - przetarta wiązka
i najciekawsze błąd sterownika samochodu:) pęknięty wężyk wewnątrz komp, pływał sobie w ilości 0.5 oleju:)

Reasumując auto nie to samo, aż rwie się do jazdy, nic nie szarpie :)


drugi log.png
Plik ściągnięto 33 raz(y) 23,32 KB

pierwszy log.png
Plik ściągnięto 13 raz(y) 40,59 KB

_________________
A6 C4 2.5tdi
A6 C5 1.8T
Seat Cordoba 1.9 TDi
Renault Thalia 1.4 v8
Renault Megane Coach 1.4 16v
Vw Passat 1.9 TDIi
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: