Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 avant] Pneumatyka tył, jak prawidłowo działa?

Zawieszenie
madrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 31 sty 2011, 11:00
Lokalizacja: żagań/Lubuskie

Post autor: madrick » 31 sty 2011, 15:00

to ma jakiś sens , i chyba nic mądrzejszego się już nie wymyśli. Trzeba będzie wymienić miechy i okaże się czy coś jeszcze. Sprawdzałem miechy metodą opisywaną na forum, czyli pędzelek i woda z mydłem , lecz nic nie widziałem. może ucieka w miejscu gdzie nie jestem w stanie zobaczyć.

Awatar użytkownika
Majkel23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 311
Rejestracja: 30 wrz 2009, 22:42
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Majkel23 » 11 cze 2011, 22:53

Piotruś pisze:Majkel - jeżeli istnieje taka możliwość (?), to poprostu odłącz na noc (a najlepiej na conajmniej dwie doby) akumulator. Nieszczelność najczęściej nie jest łatwa w zlokalizowania, jednak jeśli auto opadnie trochę i tak zostanie - najbardzeij podejrzana będzie poduszka (conajmniej jedna). Jeżeli auto przez np. dwa - trzy dni będzie sukcesywnie opadało aż do zera - to dziury trzeba będzie szukać gdzieś indziej ... .

Zestaw naprawczy to jest mylące określenie oringów uszczelniających amortyzator w poduszce. Zestaw naprawczy powinien być obligatoryjnie wymieniany na nowy każdorazowo podczas rozdzielania tych elementów ... .

Jeżeli słabą wydajność kompresora na mrozie bardziej łączysz z wilgocią niż naturalnym zużyciem tłoka - najlepiej będzie kompleksowo rozłączyć cały układ na czynniki pierwsze, wysuszyć i wymienić osuszacz. Jest rzeczą naturalną (fizyka), że w układach pneumatycznych z upływem lat gromadzi się wilgoć, a fabryczne zabezpieczenia w końcu przestają pełnić swoją rolę ... .

Nie wiem co jeszcze mógłbym dodać :shock: ... . Wkurzająca jest ta pneumatyka i okropnie droga w naprawach :-x ... .

Piotruś zabrałem się wreszcie za moje zawieszenie. Zrobiłem jak pisałeś tzn odłączyłem akumlator na 2 doby i auto opadło. wyeliminowałem miechy i teleskopy zostaje problem zlokalizowania nieszczelności. Jak to zrobić najlepiej? może tam gdzie dostaje się wilgoć, woda (jak mi zamarza na zime) to może również uchodzić powietrze? Jak myślisz za co się zabrać najpierw? jak sprawdzić tą nieszczelność? Zostaje tylko ASO?i osuszacz o którym wspominasz jeżeli on jest odpowiedzialny za oczyszczanie układu z wilgoci to najprawdopodobniej też jest do wymiany ale gdzie on się znajduje?
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga