Drugi raz wymieniałem tarcze i klocki i w kolejnym warsztacie nie potrafią mi powiedzieć w czym jest problem.
Po pierwszej wymianie podczas hamowania słyszalne było piszczenie w końcowej fazie hamowania, jak na początku zużywających się klocków. Przez rok przyzwyczaiłem się do tego. Jak było mokro to nie było słychać. Poza tym jak już mocniej przyhamuję przy bardzo małej prędkości słychać pojedyncze kliknięcie prawdopodobnie z obydwu przednich hamulców.
Po drugiej wymianie piszczenie słyszalne jest już przy lekkim muskaniu hamulca przy większych prędkościach. Oprócz tego problem pierwszy nadal występuje. Na dodatek podczas powolnego toczenia się auta na biegu, przy otwartych oknach słychać odgłos przypominający ocieranie klocków o tarczę. Czy to normalne? Może to nie klocki, bo podczas mocniejszego przyspieszania z otwartymi oknami słyszę z kolei odgłos przypominający szlifierkę. Odgłosy słyszalne są tylko przy otwartych oknach.
[A6 C5 4.2] Klikające, szorujące i piszczące hamulce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 sie 2009, 18:46
- Lokalizacja: Gostyń/Wielkopolska
Byc może, ze oznaka piszczenia jest przegrzewanie się klocka...czy wyczyścili zaciski? może tłoczek nie cofa się i lekko dociska klocek....chyba, że założyłeś twarde klocki a te piszczą tyle, że w deszczu też...czy piszczenie zminia się jak lekko skręcasz kierownicą? tak lekko w lewo i prawo w czasie jazdt na wprost...klocek, który jest "za blisko" tarczy wtedy zmienia ton dzwięku...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga