Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Tylko felgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Temperatura silnika raz 90st a raz 60st - 3.0 TDI A6 C7
Autor Wiadomość
meblofan 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CALA
Imię: Tomasz
Dołączył: 22 Gru 2016
Posty: 2
Skąd: Mielec - Rzeszów
Wysłany: 2016-12-22, 10:50   Temperatura silnika raz 90st a raz 60st - 3.0 TDI A6 C7

Witam.
Jak w temacie. Auto ciężko się nagrzewa, gdy już temperatura skoczy jadąc np. 100km/h to do 70-80st po 10km, później jadę przez miasto i spada do 60st, później jadę 140km/h wzrośnie do 90st, a później jadąc wolniej spada.
Czy to normalne? Temperatura na zewnątrz -4st C, z tego co pamiętam w tamtym roku w zimie, auto już było nagrzane po 5km do 90st C - jadąc spokojnie.
Dodatkowo zauważyłem, że ubywa mi trochę płynu w zbiorniczku wyrównawczym, dolałem parę miesięcy z 0,3 litra i na razie mieści się w normie.
Olej w normie, wykluczam uszczelkę pod głowicą. Przebieg auta 130tyś km rok 2013.
Dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam!
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
hghormone 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: XXX
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 64
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-01-04, 18:03   

Mam tak jak ty, ale w a6 c7 2,0 tdi.
W serwisie audi twierdza, ze tak ma byc, co raczej nie jest prawda tylko wymówka, bo AUDI chyba popełniło jakiś błąd przy konstrukcji i umywają ręce.
Ja mimo wszystko umowilem sie na wymiane termostatu, zobazcymy efekt.
 
 
meblofan 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CALA
Imię: Tomasz
Dołączył: 22 Gru 2016
Posty: 2
Skąd: Mielec - Rzeszów
Wysłany: 2017-01-04, 18:18   

Witam.
W tamtym roku z tego co pamiętam to nie miałem takiego problemu lub i też tamta zima była cieplejsza i jakoś się temu nie przyglądnąłem. Koniecznie proszę odpisać czy wymiana termostatów coś dała. Z tego co wyczytałem to są dwa termostaty. Pozdrawiam!
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Lisek1980 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 6
Skąd: Goniądz
Wysłany: 2017-02-09, 12:58   

Witam. Ja mam 2.0 TDI 177 koni. Do pracy dojeżdżam około 12 kilometrów. Przy -10 temperatura nic a nic nie rośnie, silnik jest zimny. Padło, że to wina termostatu. Został wymieniony. Sytuacja bez zmian.
Znajomy z ASO powiedział, że Audi z tym silnikiem dało dupy i tego nie da się już zmienić.
Ma ktoś podobne info, że to wada konstrukcyjna tych silników? Może ktoś coś podpowie co można z tym tematem zrobić?
pozdrawiam
_________________
A6 C7 avant 2.0 TDI CGLC 177 KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: