Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
sens lpg do A4 B7 1.8 T
Autor Wiadomość
130TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Kamil
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 284
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-03-16, 00:17   sens lpg do A4 B7 1.8 T

Witam koledzy
Stałem się posiadaczem A4 1.8 T 163 KM. Zastanawiam się czy jest sens założenia instalacji do mojego silnika przy przebiegach maks 8 tyś rocznie. Ile dobra instalka do tego silnika kosztuje?
Znaczny jest spadek mocy przy lpg?
Jakie dodatkowe koszty eksploatacji są przy instalacji lpg?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
atlas1977 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Adam
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 541
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2015-03-16, 12:20   

przy takim przebiegu się LPG nie opłaca
_________________
było 80 1.6 1988, 100 C4 2.3 1991 A6 C5 1.8t, Audi S4 B6 4.2, S6 C5 4.2
jest A6 C5 2.4 pb/lpg BDV 2002
 
 
Karlos83 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Imię: Karol
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2013
Posty: 74
Skąd: Swidnica
Wysłany: 2015-03-16, 12:41   

Myślę, że to też zależy od tego jak te 8 tys km jest robione - jeśli to są codziennie przejazdy po kilka km to na pewno nie ma bo duża część z tego przebiegu będzie i tak robiona na benzynie. Natomiast jeśli to są wyjazdy np. weekendowe na większe odległości to może być różnie - wszystko zależy od tego ile to auto chcesz mieć.
Instalka to pewnie z 2200-2700 zł zależnie od komponentów.
_________________
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2117
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-03-16, 16:33   

Karlos83 napisał/a:
wszystko zależy od tego ile to auto chcesz mieć.

W sensie jak długo?
Jeśli chcesz pojeździć nim kilka lat to może będzie się opłacało, jeśli ok 2 lata to sensu nie widzę żadnego.
Reszta j/w.
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
130TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Kamil
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 284
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-03-16, 23:33   

Właśnie robie długie odcinki ok 75 km 2 razy w tygodniu. Myślę o przynajmniej 3-4 lata pojeżdżę. Silnik 1.8 T dobrze toleruje gaz?
 
 
mrporpoise
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-16, 23:44   

130TDI, Bez problemu toleruje gaz. Byle był dobrze zestrojony i odpowiednio dobrane graty do mocy.

75km 2 razy w tygodniu to nie jest długi odcinek ;))

Po 1.5 roku instalacja ci się zwróci. Im szybciej założysz, tym szybciej będziesz oszczędzał
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2117
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-03-17, 08:17   

mrporpoise napisał/a:
130TDI, Bez problemu toleruje gaz


fajnie to zabrzmiało <rotfl>
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
130TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Kamil
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 284
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-03-17, 11:34   

TDI woli ropę :D
A co do późniejszej sprzedaży auta to prawdą jest że samochody z lpg mają gorsze branie niż z bez instalacji?
Obecne ceny gazu są zachęcające, ok 3 zł różnicy na litrze to już sporo, pod warunkiem że ceny gazu nie wzrosną np. o 1 zł za litr.
 
 
pavel44 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQJ
Imię: Paweł
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Paź 2014
Posty: 257
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-03-17, 12:11   

Zakładaj :) Mi osobiście wydaje sie ze łatwiej Ci będzie sprzedać potem o ile nie bedziesz oszczędzał na instalacji. Zaloguj sie na lpg forum i tam wszystkiego sie dowiesz
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Przem@S 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Przemek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 107
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2015-03-17, 12:23   

mrporpoise napisał/a:
Im szybciej założysz, tym szybciej będziesz oszczędzał

I zaczniesz więcej jeździć ;)
Zakładaj :)
 
 
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2117
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-03-17, 13:02   

Latem elegancko, bo jeśli opuścisz temperaturę przełączania na LPG, będzie pracował niemal od razu na podtlenku, zimą gorzej, bo chwilę musi potyrać, żeby zaskoczył.
Na ten okres myślę, że warto, tym bardziej, że gaz teraz tani, a instalacja nie jest szalenie droga, no i częściej sobie pozwolisz na chwilę zapomnienia <lol>
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
mrporpoise
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-17, 14:37   

Z gazem ciężej sprzedać, jak jest gaz wiekowy i kiepsko założony/. Jeśli masz instalacje na dobrych gratach zakładaną w dobrym serwisie + prowadzisz książkę serwisową gazu, to raczej na plus przemawia, iż na minus.

Pozdrawiam
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
130TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Kamil
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 284
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-03-17, 18:36   

Dzięki za pomoc:) teraz muszę znaleźć jakiegoś dobrego fachmena od gazu żeby mi go dobrze założył i wystroił. Spadek mocy jest odczuwalny przy jeździe na lpg?
 
 
mrporpoise
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-17, 21:55   

130TDI, Przy dobrze założonym i wystrojonym gazie, nie odczujesz żadnej różnicy. Idź na lpgforum i poszukaj polecanego warsztatu z twojej okolicy.
 
 
130TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Kamil
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 284
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-03-27, 12:09   

Byłem dzisiaj u gazownika i zaproponował taki zestaw:
1. STAG 4 Qbox Basic z wtryskiwaczami Hana zielonymi lub Barracuda zwykła i reduktorem AC R01 czarnym zasilonym tzw. cienkim faro (odpowiednikiem rurki miedzianej fi6mm) w cenie 2600zł.

lub

2.Qbox z wtryskiwaczami Barracuda (wersja wydajniejsza) z reduktorem AC R01 czerwonym zasilonym grubym faro (odpowiednik miedzi fi8mm) w cenie 2800zł.

Co koledzy myślicie o tej ofercie?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: