Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
przednia piasta
Autor Wiadomość
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 26
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-11-19, 21:49   przednia piasta

Witam.
Mam problem z wibracją lewego przedniego koła podczas hamowania i po przekroczeniu 130 km/h. Wyważyłem wszystkie koła ,tarcz nie zmieniałem (mam założone ATE) .Zdjąłem tarcze żeby zobaczyć czy nic nie podlazło i zauważyłem wgniecenie z boku piasty jakby ktoś młotkiem naparzał (może przy zmianie łożyska nie wiem) , aż była gulka na piaście od strony tarczy hamulcowej , zpiłowałem to papierem ściernym. Wibracje są mniejsze ale nadal są <uoee>
Chce piaste wymienić wraz z łożyskiem lecz nie moge znależć tego nigdzie :(
Ma ktoś może nr. części takiego kompletu albo link do jakiejś aukcji ?
Do przedniego koła znalazłem tylko łożyska w obudowie ale bez piasty <uoee>
Dzięki.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 146 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2210
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-11-19, 23:27   

Przykro mi, ale nie kupisz piasty w dobrym zamienniku, ponieważ nikt tego chyba nie produkuje <uoee> . Jedyne wyjście to zamówienie w serwisie: 4E0 407 613 C - piasta koła 92mm, koszt ok. 820 zł za sztukę. Do tego trzeba od razu wymienić łożysko: 4E0 498 625 B (lub z końcówką D). Łożysko najlepiej kupić FAG lub SKF (pierwszy montaż), ponieważ w ASO kosztuje ok. 830 zł za sztukę. Ładnie Cię załatwili :( .
 
 
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 26
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-11-20, 08:45   

mat1324 napisał/a:
Przykro mi, ale nie kupisz piasty w dobrym zamienniku, ponieważ nikt tego chyba nie produkuje <uoee> . Jedyne wyjście to zamówienie w serwisie: 4E0 407 613 C - piasta koła 92mm, koszt ok. 820 zł za sztukę. Do tego trzeba od razu wymienić łożysko: 4E0 498 625 B (lub z końcówką D). Łożysko najlepiej kupić FAG lub SKF (pierwszy montaż), ponieważ w ASO kosztuje ok. 830 zł za sztukę. Ładnie Cię załatwili :( .

Na początku myślałem że ta piasta to ze szrotu ktoś wsadził ale po obejżeniu filmu :
https://www.youtube.com/watch?v=LYRvSBkGRNI
myśle że to orginał tyle że uszkodzony :[ , bo zciągacz był za duży <rotfl>
Dziękuje za pomoc , pozdrawiam. :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 146 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2210
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-11-20, 11:14   

Silniki 2.7/3.0 TDI mają piasty i łożyska od A8. Lepiej kup nową w ASO, ponieważ używana może być krzywa.
 
 
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 26
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-11-20, 12:37   

Tak też zrobie :)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 146 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2210
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-11-20, 21:21   

<okok>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 26
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-12-04, 12:24   

Kupiłem piaste i niebawem łożysko kupie ,ale mam pytanie jakim kluczem odkręcacie śróbe centralną tą co trzyma piaste ? jakieąś śróbe z nakrętką spawać czy jest jakiś klucz do tego?
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 386
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2016-12-04, 12:45   

sa takie nasadki z duzym imbusem, bo chyba masz imbusa rozmiar 17?
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 26
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-12-04, 12:58   

repek92, lub 18mm ,ale jak to sie nazywa bo nie moge znależć
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 146 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2210
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-04, 13:23   

Niecałe dwa tygodnie temu wymieniałem z mechanikiem łożyska z przodu i niestety, ale śruba centralna jest na imbus 19 <uoee> . Łożysko dokręca się momentem 80Nm + 90*, a śrubę centralną 200Nm + 180*. Przy dokręcaniu kluczem dynamometrycznym te 200Nm nie wydaje się dużo, ale te 180* robi swoje.
 
 
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 26
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-12-04, 13:30   

mat1324,
dzięki, mnie też to czeka.
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 386
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2016-12-04, 13:39   

np cos takiego
http://allegro.pl/klucz-n...5526745722.html
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 146 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2210
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-04, 14:24   

Może być :p .
 
 
marstooq 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 65
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-12-08, 15:57   

https://www.youtube.com/watch?v=oqXQH2k2E_0

Tutaj cały proces wymiany dokładnie w naszych modelach. Tak dla ścisłości:)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 146 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2210
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-08, 16:22   

Bez przesady :p . Zawieszenia nie trzeba rozpinać. Wiem, bo robiłem to z mechanikiem :) .
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: