Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
poszukuje bagnet oleju c7
Autor Wiadomość
liteon54 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: radzio
Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 44
Skąd: podlasie
Wysłany: 2016-12-12, 16:35   poszukuje bagnet oleju c7

witam poszukuje bagnet do oleju do audi a6 c7 3.0 tfsi.moze ktos orientuje sie i moze macie kratki do zderzaka s line? kupie
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 88 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1422
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-12, 18:58   

Jedyne rozwiązanie to zakup bagnetu serwisowego o numerze VAG T40178 lub jego zamiennika, który wygląda mniej więcej tak:



U góry ustawiasz blokadę na danej wysokości w zależności od typu silnika, a na dole masz skalę do odczytu (też zależy od silnika). Jak wpiszesz na allegro 'T40178', to znajdziesz jedną aukcję za 50 zł.
 
 
liteon54 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: radzio
Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 44
Skąd: podlasie
Wysłany: 2016-12-12, 20:44   

co ty mowisz nie ma normalnych bagnetow? myslalem ze kupie bagnet normalny taki i wsadze w te miejsce co siedza te korki....
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 88 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1422
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-13, 00:12   

Gdyby był dostępny w ASO, to napisałbym Ci jego numer :p . W serwisie za pomocą takiego bagnetu sprawdzają poziom oleju, ponieważ wskaźnik na MMI nie do końca jest wiarygodny.
 
 
liteon54 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: radzio
Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 44
Skąd: podlasie
Wysłany: 2016-12-13, 15:32   

kolego a jak go ustawic dokaldnie? bo cos wspominales o tym
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 88 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1422
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-13, 15:48   

Do takiego bagnetu dołączana jest instrukcja z wymiarami dla danego silnika. Poczytaj sobie ten wpis na blogu << klik >>, a wszystkiego się dowiesz <lol> . Przeczytaj głównie rozdział o tym bagnecie oraz pobierz pdfa, który jest pod koniec wpisu.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
liteon54 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: radzio
Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 44
Skąd: podlasie
Wysłany: 2016-12-13, 21:57   

ok to trzeba kupic.tu jakies dziwne hoistorie z zalewaniem oleju... moze to jest troche przesadzone ze tak trzeab patrzec na te kontrolki itp...zawsze zalewalo sie olej odpalalo patrzylo jak nikt nie gazuje po zalaniu i tyle.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 88 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1422
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-13, 22:54   

"Audi, przewaga dzięki technice." <lol>
 
 
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Imię: Andrzej
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 613
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2016-12-14, 11:27   

mat1324 napisał/a:
"Audi, przewaga dzięki technice." <lol>


Nie wiem, gdzie widzicie problem. Producent zakłada, że kierowca C7 to facet w garniturze, który nie będzie pierdzielił się z bagnetem i brudził ręce. Jak jest za mało oleju to zaświeci kontrolka. Ja stosuję starą zasadę, latem olej na max, a zimą na min. Czy to jest istotne, że wskazania mogą oszukiwać o np. 100 ml? - na pewno nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika.
_________________
Było przez 8 lat A6 C6 i nie może być nic innego niż A6 C7
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
liteon54 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: radzio
Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 44
Skąd: podlasie
Wysłany: 2016-12-14, 16:25   

Cytat:
pan42
dlaczego w zime na min oleju lejesz?> czym to jest spowodowane?
 
 
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Imię: Andrzej
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 613
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2016-12-14, 20:42   

Olej oprócz smarowania ma także odbierać ciepło, a w zimie silnikowi nie grozi przegrzanie. Przy małej ilości szybciej się nagrzewa i są mniejsze opory tarcia.
_________________
Było przez 8 lat A6 C6 i nie może być nic innego niż A6 C7
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 88 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1422
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-14, 21:32   

W jaki sposób ilość oleju wpływa na opory tarcia <mysli> . Przecież nadmiar oleju i tak spływa do miski. Ze stwierdzeniem o szybszym nagrzewaniu oleju, to się zgadzam. Jednak mam pewne 'ale'. Wszystko jest pięknie dopóki silnik rozgrzewa się, czyli ok. 10-15 km jazdy (temperatura płynu nie jest taka sama jak temperatura oleju), potem silnik łapie swoją temperaturę roboczą i wtedy celowo odbierasz mu możliwość łatwiejszego utrzymania temperatury :| . U siebie ma zawsze zalane max lub prawie max.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Imię: Andrzej
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 613
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2016-12-14, 22:25   

mat1324 napisał/a:
U siebie ma zawsze zalane max lub prawie max.


Ja nie głoszę swoich własnych teorii, ale powszechnie proponowane przez speców motoryzacyjnych. Ty lejesz zawsze do pełna i to Twoja sprawa.
_________________
Było przez 8 lat A6 C6 i nie może być nic innego niż A6 C7
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 88 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1422
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-14, 23:47   

Nie przekonałeś mnie tymi specami motoryzacyjnymi <lol> . Nadal będę lał prawie maxa.
 
 
liteon54 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: radzio
Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 44
Skąd: podlasie
Wysłany: 2016-12-17, 16:09   

panowie moze wy wiecie jak jest z tym start stop jak naladowac ten akumulator? czy zwyklym prostownikiem? i jak cos jakie polecacie aku
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: