Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Odcięcie mocy 2.5 TDI BDG 163KM
Autor Wiadomość
krakulec 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Daniel
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: LEGNICA
Wysłany: 2012-02-27, 22:56   Odcięcie mocy 2.5 TDI BDG 163KM

Witam! Mój problem zaczął się od zapalenia się check engine podłączyłem vaga okazało się że wyskoczył błąd
1 Fault Found:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
35-10 - - - Intermittent


Zauważalnym też niepokojąca rzecz która w ostatnim czasie mnie martwi, przy mocniejszym ruszaniu odcina mi moc tak jakbym zgasił silnik nagle włącza się szarpnie i znowu wyłącza . Nie ma reguły na którym biegu ale zawsze przy mocnym przyspieszaniu. A i od pół roku jeszcze jedno przy gaszeniu rzuca silnikiem a kiedyś tego nie było gasił się bardzo spokojnie że wogole nie było tego czuć . Turbo też dziwnie sie zachowuje od tego czasu świszczy i szura pufa gdzie kiedyś wogole nie było go słychać . ?wiszczy jak przyspieszam i co najlepsze ze jak puszczam gaz to tez tylko trochę ciszej. Sztanga od turbo rusza się prawidłowo
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
krakulec 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Daniel
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: LEGNICA
Wysłany: 2012-02-28, 10:06   

Bardzo dziwna sprawa dzisiaj kontrolka od silnika zapaliła się dokładnie w tym samym miejscu . Wjeżdżając na parking na dach galerii

[ Dodano: 2012-02-28, 10:10 ]
Czy np odcięcie lub zwarcie prądu który idzie do elektrozaworu N239 może spowodować że silnik gaśnie podczas przyspieszania
 
 
krakulec 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Daniel
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: LEGNICA
Wysłany: 2012-02-28, 13:25   

Napewno to jest silnik BDG . Wiem o tym że klapa gasząca jest w przepustnicy i spełnia jakby dwie funkcje i jest elektroniczna. Klapa chodzi jak należy i zamyka się odpowiednio w momencie gdy wyłączam silnik. Ale zaworek
N239 również jest w tym aucie. Przesyłam zdjęcie.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
krakulec 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Daniel
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: LEGNICA
Wysłany: 2012-02-28, 16:47   

Pozniej dam nr zaworkow ale napewno sa 3 dwa kolo filtra paliwa i ten jeden dolo modulu abs. doszedl nowy bład i znowu pali sie check engine.
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 907 401 T
Component and/or Version: 2.5l V6 TDI 0000SG 0004
Software Coding: 02002
Work Shop Code: WSC 63251
Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536597387
Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536597387
2 Faults Found:
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
35-10 - - - Intermittent
19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction
P3103 - 35-00 - -
 
 
krakulec 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Daniel
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: LEGNICA
Wysłany: 2012-02-28, 18:22   

Przepraszam za zamieszanie z tymi zaworkami . Są jednak dwa jeden co steruje turbina n75 który jest koło filtra a drugi od EGR który jest koło modułu ABS . Moja diagnoza jest taka . Przepustnica nie trzyma klapy w odpowiedniej pozycje przez to ze prawdopodobnie jest silniczek jest uszkodzony , silnik przy wysokich obrotach ciagnie powietrze a przepustnica przez ten ciąg powietrza zamyka klapę i gasi jakby samochód.

[ Dodano: 2012-02-28, 18:25 ]
Wychodzi z tego że nie ma zadnego N239 tak jak podaje VAG tylko poprostu przepustnica która steruje dawka powietrza oraz gasi auto.

[ Dodano: 2015-04-24, 13:53 ]
Sprawa rozwiązana ułamane kable w wtyczce do przepustnicy .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: