Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Tylko felgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[multi] probelm ze szkrzynia
Autor Wiadomość
ozil 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Multitronic
Imię: Oskar
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-08-26, 14:29   [multi] probelm ze szkrzynia

Witam
Od kilku dni gdy jezdze po miescie i chce ruszyc ze swiatel raz na jakis czas skrzynia tak jakby sie slizgala? Wkrecaja sie obroty auto szarpnie i gasnie :/
Czy to problem ze sprzeglem konczy sie? Pozniej jak stoje na D na swiatlach to tak jakby trzaslo autem :/ wrzuce na N i pozniej znow na D i przestaje. Brak bledow w komputerze. Moze sterownik? Sprzeglo dwumas? Adaptacja?

[ Dodano: 2016-08-28, 19:30 ]
Nikt nic ? Nikomu sie skrzynia nie slizgala przy ruszaniu?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
MISQ 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 131
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2016-08-28, 19:52   

na wyzszych biegach nie ma tego problemu ? ogolnie jak by sie sprzegło konczylo to bedzie slizgac przy agresywnej jezdzie, pod górke itp.
_________________
Przeróbki to moja drugie imie :D
 
 
ozil 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Multitronic
Imię: Oskar
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-08-28, 22:08   

Nie ma wg problemu na wyzszych biegach chociaz nie wiem czy ich nie przeciaga o czasem przy stalej predkosci mozna zauwazyc falujace obroyu, na lopatkach wszystko smiga pieknie, sporadycznie sie to zdarza, na D chcd ruszyc ze swiatel i jest takie szszszs tak jakby pasek sie slizgal, i obroty podchodza w gore i mysli pewnie zeby wrzucic zasymulowac 2 bieg i wtedy szarpniecie i gasnie.
Poziom oleju moze miec cos do rzeczy? Jakosc stary ? Bledow w auto trans zero. Jakby adaptacja wypadla go by pokazalo normalnie blad ? Czy trzeba sie gdzies glebiej zapodziac w wcds ?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
MISQ 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 26
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 131
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2016-08-29, 05:57   

niski stan oleju na pewno robił by krzywa robote, głosna zmiana biegów itp, stary olej tez bo ilosc syfu jaka tam jest jest masakryczna
_________________
Przeróbki to moja drugie imie :D
 
 
ozil 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Multitronic
Imię: Oskar
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-08-30, 13:42   

a jaka przyczyna jak np. Dojezdzasz do skrzyzowania auto sie dalej toczy patrzysz mozesz jechac i na gaz i takie lekkie pukniecie ze slyszalnym metalicznym uderzeniem? Takie puk doslownie delikatne. Dodam ze skrzynia pracuje bez zarzutu, zero bledow kompletnie nic. Teraz jak sie ochlodzilo to juz nie slizga na starcie i idzie normalnie hmm... Za to te metaliczne udrzenie delikatne pukniecie ledwo wyczuwalne przy dodaniu gazu kiedy auto sie toczy.

[ Dodano: 2016-09-17, 18:53 ]
Widze ze powyzej nikt nic.
Natomiast moze ktos wie co zwiastuja falujace obroty? Jade 50km/h i obroty faluje pomiedzy 1000-1200 troche powyzej? Koniec skrzyni? Sprzeglo ? Luzny lancuch? Dodam tez ze jak si erozpedzam to przy 90km/h skrzynia zaczyna szarpac i musze odpuscic gaz i zaczac powoli rozpedzac na delikatnym gazie :/ co na autostradzie jest denerwujace...
 
 
lyngso 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CGLC
Imię: Mariusz
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 64
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2016-09-18, 08:08   

Witam

Może zacznij kolego od podstaw.
Nie piszesz nic o wymianie oleju. Kiedy była ostatnia? Ta skrzynia musi mieć wymianę co 60k km.
Czy obroty falują Ci też jak masz na P?
Nie mam doświadczenia w diagnostyce multitronica ale te dwie rzeczy możesz sprawdzić, żeby zawęzić swoje poszukiwania.
Skoro taki słaby odzew na forum, to może warto wydać parę stówek i udać się nawet do ASO na diagnostykę.

Pozdrov
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
makaveli2pac 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 44
Skąd: szczecin
Wysłany: 2016-12-10, 23:54   

Kolego łańcuch się wyciągnał. zapewne masz objaw taki że jak staniesz na światłach chcesz ruszyc puszczasz hamulec auto się toczy wciskasz gaz a one szaropnie jak powalone do przodu ( taka dziura pierw cisza potem szarpniecie). Przetestuj sobie na podjezdzie dosc stromym jak zero reakcji do przodu to skrzynia papa tzn remont ( wymiana łancucha polerowanie jednego stożka ktorego nie da się wymienic koszt 5-5tys zl koszt naprawy całej skrzyni 8 tys zl
 
 
lukanio186 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BDV
Imię: Łukasz
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lis 2016
Posty: 7
Skąd: ŻELKÓW KOLONIA
Wysłany: 2016-12-11, 12:47   

Popieram poprzedników. Należy zacząć od podstaw. Tez jestem posiadaczem multimedialne i u mnie odpukać nic się nie dzieje. Kolego znasz historie tego auta tzn skrzyni? Jaki jest aktualny przebieg? Kiedy był ostatnio wymieniany olej...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: