Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[mercedes w211] bardzo wazne dotyczace lakieru...
Autor Wiadomość
Fascynat 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BKH
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 272
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-20, 02:01   

Nic nie zastapi człowieka !

?miesznie wygląda gdy lata człowiek z tym wspaniałym chińskim urządzeniem przykłada tu i tam i wychodzi mu że na 10 aut które sprawdził 11 jest po byku ;-)
Dla nie których to jak by wziąść auto autentyczne , prosto z fabtyki , dać im do sprawdzenia to i tak powiedzą że było walone bo czujnik ...
(pomijam przypadki nowych , uszkodzonych w fabryce na placu , w transporcie , takie które spadły z lory , czy uszkodzone na salonie)

Znajomy ostatnio malował maske w Pasku z 07 roku'
Lata bardzo dużo po trasach , robi dużo kilometrów i szybko je pokonuje co w efekcie dało odpryski na przodzie maski od kamieni,piasku itd..
Zgadnijcie co powie przyszły kupujący z czujnikiem w ręku ?

Jest oczywiste też że jest na naszych drogach masa pojazdów których nabycie jest wręcz niebezpieczne!

Znam przykład zakupu "igły" (na marginesie to W211) który był sprawdzany do okoła czujnikami , pikajgerami i innymi wspaniałościami ... djagnoza - nigdzie nie malowany .. i co z tego jak się okazało że z dwóch spawany...
A to pech ktoś nie trafił czujnikiem w miejsce spawu.. :mrgreen:

Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba pomiar punktów bazowych..
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 626
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2010-09-20, 22:33   

Cytat:
Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba pomiar punktów bazowych..

jest to dobre ale jak jest ćwiartka dobrze wstawiona na ori zgrzewach to i tak nic to nie da :-(
Do tego ładnie baranki położone z pistoletu np 3M i nie ma śladu ;-)
 
 
mojojojo13


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Automat
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 10
Skąd: ŁUKÓW
Wysłany: 2010-09-21, 00:21   

Voytec napisał/a:
Dawid2542 napisał/a:
żaden lakiernik nawet w ASO nie zrobi takiej powłoki jak fabryka

mylisz sie kolego :-) Da sie polakierować i robię to od 7 lat.Często mamy nowe części tylko w fabrycznym podkładzie (czarnym ,czasem szarym zalezy od fabrykanta) i ten ze podklad tylko matujesz i choja z pistoletem :mrgreen:


Nie chcę wchodzić w głupią polemikę, ale nie da się - nowe auta malują automaty, elementy ludzie. Jeśli wyznacznikiem ma być oko laika to zgadam się, czasem nie widać, ale wprawne oko i tak to wyłapie. ?eby nie być gołosłownym :
- różna temperatura wygrzewania lakieru w porównaniu do fabrycznej
- różne materiały podkładowe
- inne zachowania elementów lakierowanych na płaszczyznach poziomych i pionowych i miksach
- naprawiany element nie wytrzyma temperatury wygrzewania w jakiej robi się to w fabryce bo po naprawie jest słabszy konstrukcyjnie
- stan filtrów w kabinie
- pora malowania (ile czasu upłynęło od włączenia kabiny)
- temperatura na zewnątrz i ciśnienie otoczenia

Kolejny ważny czynnik - rzadko który klient zwraca uwagę na to co się dzieje za jakiś czas z lakierem. Nowe to się błyszczy ale po miesiącu czy dwóch - po udaniu się do myjni jeśli element był szpachlowany różnie to będzie. W ASO czy u lakiernika oczywiście zrzucą to na chemie na myjni i tak w koło macieju. A przecież podkłądy i szpachle mogą być różne, do obróbki na sucho i na mokro +dodatki itd. Chłoną różną ilość wody czy wilgoci i nawet lakier o tej samej gradacji czy super dobrany jeśli tylko jeden z tych czynników wspomnianych wyżej wystąpi - nie odda fabrycznego koloru (tzn. odda ale i tak da się wyłapać różnicę). Mówię tu o profesjonalnym podejściu do malowania ..o czym większość Polaków niestety może pomarzyć bo jakość usług w Polsce jest marna ale i tak lepsza niż w Niemczech czy krajach skandynawskich.




-
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Fascynat 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BKH
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 272
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-21, 01:06   

Wracając do tematu i owego Merca to jeżeli ktoś miał wgniecione dzwi i niechciał tam żadnego szpachlowania , tylko kupił nowe furtki które zostały fachowo pomalowane to myśle że skreślenie tego auta byłoby troche na wyrost..
No chyba że cały bok z kitu ulepiony, miljon cieni i odcieni , struktura lakieru jakiej swiat nie widział , a poprzednie wcielenie tego pojazdu to banann.. :mrgreen:
 
 
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 626
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2010-09-21, 20:56   

mojojojo13 napisał/a:
?eby nie być gołosłownym :
- różna temperatura wygrzewania lakieru w porównaniu do fabrycznej

co to ma do rzeczy? nasza kabina grzeje do 80st. Suszymy w 65st 40min bo takie ma wymagania technologiczne lakier który my stosujemy.I nie matowieje :mrgreen:
mojojojo13 napisał/a:
- różne materiały podkładowe

chcesz powidzieć przez to że podkałd z Novola jest inny niż z DuPoint ? W naszej firmie jest cały system tej marki i ma on zastosowanie w kliku montowniach aut tez :shock:
Tu się nie naprawia aut biorąc szpachle z Novola a podkład z PPG bo jest najtańszy.
Mamy ścisłe wytyczne co do technologii produktów i ich zastosowania,dzieki temu nie ma żadnych problemów.Nie wiemy co to reklamacje i dajemy 3 lata pisemnej gwarancji na lakierowane elementy :-) To chyba o czymś świadczy 8-)
mojojojo13 napisał/a:
- inne zachowania elementów lakierowanych na płaszczyznach poziomych i pionowych i miksach

nie wiem o kaman :shock:
mojojojo13 napisał/a:
- naprawiany element nie wytrzyma temperatury wygrzewania w jakiej robi się to w fabryce bo po naprawie jest słabszy konstrukcyjnie

następne nie zrozumiałe stwierdzenie :roll:
mojojojo13 napisał/a:
- stan filtrów w kabinie

o to powinna dbać każda lakiernia we własnym zakresie :-)
mojojojo13 napisał/a:
- pora malowania (ile czasu upłynęło od włączenia kabiny)

pora to znaczy ..pora dnia czy co? (u nas kabiny chodzą cały dzień)
mojojojo13 napisał/a:
- temperatura na zewnątrz i ciśnienie otoczenia

przecież temp. ustawia się na kabinie no ciśnienie atmosferyczne owszem może się trochę róznić ale jaki to ma wpływ :?:
I miałem na myśli kolego pisząc o nowych elementach ..nie gipsowanych i naprawianych już kilkunastu razy.
Zgadzam sie co do elementów szpachlowanych że tracą swój blask po jakimś czasie ale nie zawsze tak jest.
Jeśli materiały zostały użyte z jednego systemu i to nie z dolnej półki to się tak nie dzieje i kropka :-|
Jeśli kolego nie widziałeś porządnie polakierowanego auta to zapraszam.

Kończę na tym dyskusję bo do niczego ona nie prowadzi a odbiega mocno od tematu. 8-)
 
 
mojojojo13


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Automat
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 10
Skąd: ŁUKÓW
Wysłany: 2010-09-21, 22:08   

B
Voytec napisał/a:
Jeśli kolego nie widziałeś porządnie polakierowanego auta to zapraszam.
porządnie polakierowane auta mnie nie interesują, mowa była o efekcie fabrycznym a to różnica. Jeśli założysz inny wątek o lakiernictwie to porozmawiamy.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
tomkom1 



Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Imię: tomasz
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 1213
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2010-09-21, 22:14   

macie racje.zalozcie nowy temat moze tam uzyskam jasna odpowiedz voyteca na pytanie.czy wracajac z urlopu i widzac pomalowane autko w jego firmie zlozone gotowe do oddania klientowi potrafi jednak znalezc elemnty amlowane czy tez sa tacy dobrzy ze nawet one tego nei znajdzie..?to nie aluzja tylko to by swiadczylo o prawdziwej jakosci tego malowania.pozdro
_________________
nie sprawdzam już vin-u!!!
jestem specem od c4-w koncu rozbieram je na codzien :)
pewni ludzie i pewne zasady sie nigdy nie zmienia..jak ten kraj ma byc normalny...
 
 
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1086
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-09-21, 22:25   

Voytec, Kolejne auto jakie kupie oddaje w twoje rece!:-)
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: