Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki Motor do A6 C7?
Autor Wiadomość
DariuszJob 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 185
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-04-19, 18:07   Jaki Motor do A6 C7?

Witam jestem na etapie kupna i szukam w miare najlepszego silnika co prawda czasy udanych motorów już dawno sie skończyły dlatego chce wybrac jak najmniejsze zlo.

3.0tdi odpada na starcie , sporo znajomych z pracy i branzy go posiada lub posiadalo

fatalny motor , wszystkie problemy starych poprzednikow czyli

turbiny nastawniki , wtryski lejace , grzechoczący rozrzad , padajace sterowniki skrzyn (automat) wszystko pewnie jest cacy do 150tys km a po tym zaczyna wszystko wychodzic niestety przy obecnym rynku ciezko bedzie cos kupic do 100km z niemiec

moze 2,0tfsi?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 169 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2500
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-04-19, 18:19   

Do usunięcia.
 
 
DariuszJob 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 185
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-04-20, 17:48   

A niby dlaczego pytam o pomoc w doborze silnika
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
nowiciusz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Imię: adam
Wiek: 38
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: borki
Wysłany: 2016-04-21, 12:42   

Również mnie dziwi czemu do zamknięcia.
Zarejestrowałem się na forum ponieważ szukam info o silniku 3,0 TDI w C7 , szczególnie o jego wadach.
Znalazłem temat o wycieku z miski poza tym mieszane zdania na temat wymiany wadliwych rozrządów,teraz kolega pisze w tym temacie o innych jego wadach.
Może ktoś jasno napisać konkretnie czego się spodziewać po używanym c7 3,0 TDI/ a6 allroad/ a7 ponieważ nie chciałbym pakować się w minę a na forum nie ma jednoznacznych odpowiedzi w tym temacie.
Nie jest to nowość i c7 lata już kilka lat i ktoś tym musi jeździć, jakieś wady powinny wychodzić.
 
 
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 150
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2016-04-21, 12:47   

do usuniecia bo nie chce sie wam szukac na forum !

kidys tak tez mowili o 2.0 TDI - a mialem ich kilkanasie z oginalnymi przebiegami miedzy 0 a 300 tys km i jakos jezdzily :)
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
nowiciusz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Imię: adam
Wiek: 38
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: borki
Wysłany: 2016-04-21, 20:28   

Ja potrzebuję konkretów a nie -może jest problem,może nie ma. Po to się zarejestrowałem na forum audi żeby się dowiedzieć konkretów na temat interesującego mnie silnika. To że miałeś wadliwy silnik a nic ci nie siadło to gratulacje,ja jednak zawsze wolę się nie pchać w felerne produkty ( takie mam doswiadczenia życiowe :) )
Jest problem z rozrządem czy to mrzonki i feler jeden na 1000??
Są problemy o których pisze DariuszJob czy nie ma??
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
DariuszJob 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 185
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-04-22, 09:17   

nie mrożonki bo czesto robie te auta elektronike a6 a7 a8 i wszystkie 3.0tdi maja problemy z rozrzadem i ukladem wtryskowym , a takze ze skrzyniami , dlatego poprostu poczekam dozbieram i kupie po lifta bo jest sytuacja indetyczna jak z przed laty z modelai c6 , poczatkowe roczniki lipa totalna poprawione dopiero polifty
 
 
nowiciusz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Imię: adam
Wiek: 38
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: borki
Wysłany: 2016-04-22, 09:34   

Mi właśnie o takie opinie chodzi poparte konkretami kolegoDariuszJob, a tu na forum konkretnie powiedziano tylko o wycieku z miski-reszta jedna wielka niewiadoma. Jeżeli te bolączki rzeczywiście występują dosyć często i w roczniku 2011-12 z przebiegiem pod 200 tys ( jak się uda dobrze trafić) to odpuszczam Audi i zostaję w swojej dotychczasowej stajni gdzie trochę tych bubli mniej.
Silników poniżej 3 litrów nie biorę pod uwagę.
 
 
DariuszJob 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 185
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-04-22, 23:06   

No niestety tez szukam c7 3.0tdi ale na cale szczescie robie przy tych autach i wszystkie modele A6 A7 A8 z silnikami 3.0tdi te same problemy

1.wtryski
2.rozrzad
3.tiptronic (padajace plytki sterownika)

to najkonkretniejsze wady o pierdolach jak anteny gps ,przerwy w elektryce nie wspominam

na forum sie malo mowi o tym bo malo kto jednak sie udziela ja opieram wiedze swoja o doswiadczenia i niestety 3.0tdi odpada , nie wiem niestety jak 3.0tfsi lub 4.2 tdi w a8 tych niestety nie robie
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
nowiciusz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Imię: adam
Wiek: 38
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: borki
Wysłany: 2016-04-23, 07:27   

Szkoda bo marzyło mi się a6/ a6 allroad z biturbo a na nówkę póki co mnie nie stać.
Właśnie dziwi mnie ,że na forum jest mało tej wiedzy,jakby nikt tym jeszcze nie jeździł a przecież to nie nowość.
 
 
Gość.
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-23, 17:13   

o ile o tdi sie cos słyszy to o tfsi zdecydowanie mniej szczeólnie te V6 i v8
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 169 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2500
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-04-23, 17:19   

Mniej się słyszy, bo większość wybiera jednak TDI.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Gość.
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-23, 17:36   

Owszem ale tfsi sa dość fajne z pewnościa lepsze od tdi. Tdi to się kupuje bo ropniak i ma mniej palić :)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 169 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2500
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-04-23, 18:26   

Jak ktoś dużo jeździ, to woli rzadziej tankować z racji więszego zasięgu, a po drugie można więcej zaoszczędzić w skali roku.
 
 
DariuszJob 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 185
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-04-24, 09:43   

Zapewne nowe silniki po liftowe tradycyjnie sa poprawione te 272 i 320 konne ale niestety poza zasiegiem cenowym
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: