Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[INNY] Układ doprowadzania wtórnego powietrza SAI
Autor Wiadomość
matt4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 117
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2014-04-23, 12:27   

silnik 2.7T BES też to ma :) tylko nie ma co ogrzewać bo kata już nie ma :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Paluch85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARE
Imię: Wojtek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 77
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-06, 20:36   

ARE 2.7 BT 250 PS.
Pompa SAI wyła jak odkurzacz, odłączyłem ją i spokój. Dlaczego niektorzy piszą że po odłączeniu układu SAI auto może więcej palić ??
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2014-12-17, 14:17   

czy pomiędzy tym czerwonym elementem (miejscem mocowania przepustnicy) a przepustnicą powinna być uszczelka nr 4, czy to jest własnie ta uszczelka? ?? ? Bo na zdjęciach wygląda inaczej


 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
MrDarcy 


Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T BEL 254KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mirosław
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 10
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-08-12, 08:55   

Odgrzeję nieco temat bo problem zdaje się nie rozwiązany a ja do kompletu chciałbym dorzucić kod silnika BEL produkowany na rynek USA. Od dłuższego czasu zabieram się za wyprucie całej instalacji SAI w celu przejrzenia i zdiagnozowania problemu. Patrząc jednak na schemat dostrzegam istotne różnice pomiędzy tym co w schemacie i tym co u mnie pod maską. Niestety zanosi się na dłuższą zabawę.
_________________
Jest - A6 C5 2.7t BEL, Allroad 2005, Tiptronic
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992
 
 
cegielka111 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Damian
Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 5
Skąd: PL / UK
Wysłany: 2015-12-01, 22:42   

Przepraszam najmocniej za błędne moiejsce z moim problemem. Czy moderator moze wyciąć to z tematu i założyć go w odpowiedni miejscu?
 
 
kolczyk21002100 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: przemek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 51
Skąd: stargard szcz
Wysłany: 2015-12-29, 22:41   

http://www.fotosik.pl/ koledzy ja nie mam tego czujniczka tylko ten po prawej i jest tylko kostka koloru zielonego silnik mam jak w opisie aqd dzieki
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kamilo88 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Imię: Kamil
Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 4
Skąd: Radziejowice
Wysłany: 2016-01-02, 02:20   

Koledzy mam takie pytanie odnośnie instalacji podciśnienia jakie skutki lub zalety mogło mieć odłączenie tego zbiorniczka ( balwanka)? Pytam dlatego ze po kupnie auta miałem go odłączonego a po ppodpięciu nie zauważyłem różnicy.
 
 
kolczyk21002100 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: przemek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 51
Skąd: stargard szcz
Wysłany: 2016-01-02, 21:02   

I jak powinienem miec ten zaworek czy nie bo nie wiem co robic pomocy
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 286 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5050
Skąd: Września
Wysłany: 2016-01-02, 22:44   

jak poprawisz link żeby coś było widać to podpowiemy <lol>


ale musisz mieć niebieską wtykę i zaworek - on jest od zmiany długości kolektora dolotowego
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
markovsky 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Imię: Marek
Wiek: 20
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 57
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2016-02-12, 17:19   

Ma ktoś może jakąs instrukcje lub podpowie jak usunąc to całe sai ? Co odpiac i zaslepic ? I czy w 2.8 ALG mozna usunac bezprobemowo ALG . Podpowiem ze w pompie od SAI jest woda , prawdopodbnie nie dziala , bo nigdy jej nie slyszaem . Wyczytalem na forum a4 , że nieprawidlowe dzialanie moze byc przyczyna falowania obrotow na jałowym , czy to prawda ? Mecze sie z tymi obrotami odkad kupilem auto . Pozdrawiam
 
 
Kosmy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Automat
Kod silnika: ARE
Imię: Krzysztof
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 73
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2016-02-15, 20:22   

A ja mam pytanie dotyczące elektrycznej pompy podciśnienia wzmacniania siły hamowania (tak brzmi nazwa wg. etki) mam ja przeniesiona do podszybia bo w jej miejsce wszedł parownik i było za ciasno Wracam do pytania jak włączę silnik to słyszę jak prze chwile pracuje ale nie to jest clu pytania jak ruszę i na chwile przy hamują to mi spada ładowanie akumulatora z 14,1V do 13 czy to jest normalne? czy raczej co nie halo z połączeniem elektrycznym pompy
 
 
marc26 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AZA
Imię: Marcin
Wiek: 41
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 43
Skąd: Grodków/opolskie
Wysłany: 2016-03-05, 20:25   

Witam.

w 2.7T 230Km AZA też mam SAI
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 286 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5050
Skąd: Września
Wysłany: 2016-03-28, 19:51   

U mnie dziś kontrolka silnika i błąd:

Kod:
17819 -  Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow



Szybka kontrola podciśnień i okazało się że przy samym zaworze z tyłu na głowicy rozsypał się przewód podciśnienia ( jedyny którego do tej pory nie wymieniłem bo jakoś tak z tylu był ;) ) , przy okazji pękł ten plastikowy wężyk , też posztukowany <okok>
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
kolczyk21002100 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: przemek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 51
Skąd: stargard szcz
Wysłany: 2016-07-05, 22:52   

bendzji napisał/a:

jak poprawisz link żeby coś było widać to podpowiemy <lol>


ale musisz mieć niebieską wtykę i zaworek - on jest od zmiany długości kolektora dolotowego


dawno mnie nie było a wiec witam kolegów
nie wiem o co ci chodzi z tym linkiem ale mam ta wtyczkę i zaworek i wiem ze ona jest od zmiany długości dolotu bo wymieniałem wężyki ale nie mam tego drugiego zaworka a wtyczka od niego leży sobie luzem i cały czas mam den błąd, i pytanie jak to wpływa na pracę silnika
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 286 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5050
Skąd: Września
Wysłany: 2016-07-05, 23:05   

w twoim pości jest link do fotosik.pl ;)


w AQD jest SAI także ten drugi zaworek powinien być , ma to znaczenie tylko w fazie rozgrzewania dla ekologii..

jak nie chcesz dokładać tego zaworka to trzeba wyciąć programowo w ECU
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: