Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[INNY] Układ doprowadzania wtórnego powietrza SAI
Autor Wiadomość
kapinoch 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASG
Imię: Jarek
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 11
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2013-11-16, 12:29   

Witam
Walczę z układem podciśnienia.
Znalazłem pod pokrywą silnika jeden przerwany wężyk (gumowy fi 3.2) i przy okazji wymieniłem wszystkie. To jednak nic nie pomogło. Dzisiaj będę sprawdzał dalej + Vagiem.
Zastanawia mnie jeden wąż gumowy. Czy powinien być gdzieś podłączony?
Za reflektorem po stronie kierowcy.

Wąż zbadany.
Dostarcza powietrze do Webasto.

Wracając do układu podciśnienia.
Pompa powietrza działa, wszystkie zawory działają.
Jedyne co zauważyłem to lewa puszka zasysa się bardziej niż prawa.
Zostaje sprawdzić ciśnienie. Tylko jak przy tylu połączeniach.
I jeszcze jedno. Jeżeli kontrolka pokazuje błąd, to jaki czujnik (jaki parametr w VAG) pokazuje nieprawidłowe wartości?
Przepływ powietrza po uruchomieniu silnika ok. 13.5g/s, a po 2min. 6.5g/s.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
długas 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Piotrek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 371
Skąd: LUBIN(zDolnyŚląsk)
Wysłany: 2013-11-17, 15:59   

Ja dzisiaj wywaliłem pompę powietrza wtórnego.Czy przez to wywali mi jakąś kontrolkę albo błąd i czy zmienią się osiągi silnika albo będą jakieś"jaja"?Pytam bo auto stoi w garażu a pompę wyj..ałem bo mi przeszkaszała w zdjęciu węza od chłodnicy <rotfl>
_________________
Punk,Rock,Sex i motocykle.
 
 
kapinoch 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASG
Imię: Jarek
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 11
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2013-11-23, 19:44   

Układ nie zadziała, więc pewnie kontrolka wyskoczy.

Ja z moim zacnym kolegą mechanikiem przejrzeliśmy prawie cały układ od pompy powietrza, przez zawory i zaworki i różne wtyczki i nic podejrzanego nie znajdując już od tygodnia błąd się nie pokazuje. <radocha>
Mam nadzieję, że nie zapeszyłem. :]
Wcześniej po dniu kontrolka wyskakiwała ponownie.

Ponawiam tylko pytanie co można zobaczyć w Vag-u odnośnie tego układu?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
długas 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Piotrek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 371
Skąd: LUBIN(zDolnyŚląsk)
Wysłany: 2013-11-24, 08:28   

kapinoch napisał/a:
Układ nie zadziała, więc pewnie kontrolka wyskoczy.

I tu niespodzianka.Nic nie wyskakuje,silnik działa normalnie.Nie wiem jak jest w innych silnikach ale w 4.2(ARS)pompa jest tylko po to aby się szybciej katakizatory nagrzały jak silnik jest zimny-do niczego innego nie służy więc można ją bezkarnie wypie...lić bo tylko przeszkadza <rotfl>
_________________
Punk,Rock,Sex i motocykle.
 
 
kazio234 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 193
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-11-24, 10:28   

długas napisał/a:
pompa jest tylko po to aby się szybciej katakizatory nagrzały jak silnik jest zimny

Bo tylko do tego służy, u mnie po odpięciu wtyczki wyrzuca błąd pompy. A pompa huczy jak stary odkurzacz, w końcu to to samo <lol> .
_________________
 
 
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 659
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2013-11-24, 10:36   

długas napisał/a:
kapinoch napisał/a:
Układ nie zadziała, więc pewnie kontrolka wyskoczy.

I tu niespodzianka.Nic nie wyskakuje,silnik działa normalnie.Nie wiem jak jest w innych silnikach ale w 4.2(ARS)pompa jest tylko po to aby się szybciej katakizatory nagrzały jak silnik jest zimny-do niczego innego nie służy więc można ją bezkarnie wypie...lić bo tylko przeszkadza <rotfl>


Poczekaj spokojnie jeszcze wyskoczy bład to tylko kwestia czasu, test sai trwa czasem dosyc długo :]
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
długas 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Piotrek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 371
Skąd: LUBIN(zDolnyŚląsk)
Wysłany: 2013-11-24, 10:50   

kazio234 napisał/a:
Bo tylko do tego służy, u mnie po odpięciu wtyczki wyrzuca błąd pompy.

W VAGu pewnie tak ale mi chodziło że na desce żaden check nie świeci :)

[ Dodano: 2013-11-29, 17:06 ]
?ukasz13 napisał/a:
Poczekaj spokojnie jeszcze wyskoczy bład to tylko kwestia czasu, test sai trwa czasem dosyc długo

Sprawdzam codziennie i nic nie wyskakuje,nawet w Vagu <lol>Czyli pompa.....do piekła.... ;p
_________________
Punk,Rock,Sex i motocykle.
 
 
krts 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Tadek
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 114
Skąd: piaseczusets
Wysłany: 2013-12-08, 17:23   

u mnie też pompa out wraz z wężami.... leży tylko wtyczka
 
 
długas 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Piotrek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 371
Skąd: LUBIN(zDolnyŚląsk)
Wysłany: 2013-12-08, 17:31   

<rotfl> krts, <okok> ?mierć eko-terrorystom <figielek>
_________________
Punk,Rock,Sex i motocykle.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krzycho0110 



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T BEL 254KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Krzychu
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 304
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-02, 22:21   

Również potwierdzam ,odłączyłem wtyczkę od pompy i od 3 dni spokój i brak kontrolki check w liczniku ;) Nie mówię że nie wyskoczy ,ale chociaż spokój z tym wyciem ;)
 
 
długas 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Piotrek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 371
Skąd: LUBIN(zDolnyŚląsk)
Wysłany: 2014-01-03, 15:05   

Ja już półtora miecha tak jeżdżę i nic nie wyskakuje <okok> a w silniku zero błędów jakich kolwiek <rotfl>
_________________
Punk,Rock,Sex i motocykle.
 
 
krts 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Tadek
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 114
Skąd: piaseczusets
Wysłany: 2014-01-05, 11:37   

jak już wypinacie wtyczki to przy jakiś naprawach dobrze cały układ wywalić... po co zbędne plastiki i graty pod maską
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
długas 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Piotrek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 371
Skąd: LUBIN(zDolnyŚląsk)
Wysłany: 2014-01-05, 16:41   

krts, Niby tak ale weź się baw w wydłubywanie tych zaworów zwrotnych które są schowane z tyłu za silnikiem.ja wywaliłem pompę bo mi przeszkadzała i jeszcze wywalę ten wąż gumowy co idzie od filtra powietrza tylko wymyślę jak to mądrze zaślepić i to wszystko.
_________________
Punk,Rock,Sex i motocykle.
 
 
luke_A6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 103
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-02-22, 22:22   

Gdzie mam umiejscowić ten zawór zwrotny widoczny na schematach? bo nie moge się dopatrzeć.
 
 
smolaa 


Model: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 39
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-03-11, 07:38   

Wypiąłem wtyczkę i ja. Jednak zmian żadnych, a co więcej, wyskoczył ten sam błąd co dotychczas czyli "insufficient flow"...Czy to może oznaczać, że u mnie to problem z samą pompą? Testy niby robiłem i się załącza, ale skąd takie same błędy z podłączoną i odłączoną pompą?
_________________
TDI < V8 PB
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: