Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[AWX] układ podciśninia.
Autor Wiadomość
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-12-19, 21:47   [AWX] układ podciśninia.

Czołem.Potrzebuję porady odnośnie układu podciśnienia w c5 awx.
1)Wiem,że są dwie średnice-3,5x2 oraz 5x3.Ile muszę zakupić wężyka,żeby wymienić całość w układzie?A może stosował ktoś jedną średnicę na cały układ?
2)Wystarczy zdemontować tylko rurę filtr powietrza-turbo i będę miał dojście do elektrozaworów?
Z góry dzięki za pomoc,pozdrawiam.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 269
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-12-19, 21:59   

Witam <luzik>
1)Linki z forum a4, ale to jest to samo. Tam masz schematy i opis co i jak. <okok>

https://a4-klub.pl/index.php?/topic/194890-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-dla-silnikow-19-avb-awx-avf/?/topic/194890-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-dla-silnikow-19-avb-awx-avf/

https://a4-klub.pl/index.php?/topic/300206-wymiana-wezykow-podcisnienia-porada/?/topic/300206-wymiana-wezykow-podcisnienia-porada/

2) Najlepiej zdemontuj całą puchę filtra powietrza i będziesz miał bardzo dobry dostęp <okok>

Myślę,że się przyda i pomoże <okok>
Pozdrawiam
_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-12-19, 22:21   

Na to wychodzi,że muszę kupić na cały układ wężyk 3,2x2 a do egr 4mm i powinno być ok.Tylko nigdzie nie ma info jaką długość będę potrzebował,żeby ogarnąć cały układ.
_________________
177km/367nm
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 269
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-12-20, 12:47   

Kup sobie po 2m jednej i drugiej średnicy i zakładaj, a jak będzie za mało to sobie dokupisz, w każdym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz te przewody. Jeżeli coś Ci zostanie z nich to będziesz miał na zapas <okok>


Tutaj masz na trzech fotkach schemat podciśnienia, jego oznaczenia i podane długości <okok>

cz.III (Copy).jpg
Plik ściągnięto 26 raz(y) 35,15 KB

cz.II (Copy).jpg
Plik ściągnięto 43 raz(y) 85,18 KB

Układ podciśnienia AVF,AWX,AFN (Copy).jpg
Plik ściągnięto 70 raz(y) 99,7 KB

_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-12-20, 22:28   

Damolka89, dzięki za pomoc,po świętach wymienię te wężyki.Dlaczego chcę to zrobić?
Ostatnio miałem 2 razy taką sytuację,że wychodzę z pracy odpalam autko,ruszam a tu lipa.Uczucie takie jakbym ciągnął 2tony na haku.Muł konkretny.Po kilku metrach audi zaczęło normalnie reagować na gaz.Dodam,że żadnego błędu na desce nie wyświetliło,ani nie ma błędu zapisanego w pamięci komputera.Znajomy mechanik polecił zacząć od wymiany wężyków,tak też uczynię.
Pozdrawiam <okok>
_________________
177km/367nm
 
 
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 269
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-12-21, 11:44   

Hej. <luzik>
Nie ma za co, po to jest forum żeby wspólnie pomagać sobie i rozwiązywać problemy naszych aut <okok>
Pozdrawiam <luzik>
_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-01-21, 21:10   

Czołem.Najprawdopodobniej problem pojawiającego się nieregularnie spadku mocy namierzony.Wczoraj przejrzałem cały układ podciśnienia.Podejrzenie padło na pompę podciśnieniową a dokładnie jej króciec.Jak wiadomo w pompach LUK-a króciec wychodzący na serwo hamulcowe jest zaklepywany.Z biegiem czasu od wibracji króciec się luzuje i powstaje nieszczelność.Tak jest w moim przypadku.W poniedziałek będę próbował zaklepać go ponownie,żeby zlikwidować ''wyciek''podciśnienia.Dam znać jakie efekty tego zabiegu.Temat wałkowany na wielu forach vw/audi/seat/skoda.
_________________
177km/367nm
 
 
krs2919 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzysztof
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 238
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2017-01-25, 09:56   

ja wymieniałem cały układ na silikony...pompę też sklepałem, ale to wyszło podczas wycieku oleju z pod uszczelki...nie odczuwałem różnicy po zrobieniu pompy, ale po wymianie przewodów owszem...3mm kupiłem chyba 2m, 4mm kupiłem 4m...jakoś tak...nie pamiętam dokładnie <uoee>
 
 
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-01-25, 11:17   

krs2919, dziś popołudniu będę robił identyczny zabieg-pompa i podciśnienia.
Przewody kupiłem zwykłe 3,2mm-2m i 5mm-2m.Dam znać czy coś się zmieniło na''+''.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krs2919 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzysztof
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 238
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2017-01-25, 11:52   

brałem z tej firmy, polecam, mają jeszcze wiele innych ciekawych rzeczy...miłej lektury http://fmic.pl/przewody-p...vacuum-4mm.html
 
 
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-01-27, 06:41   

Czołem :) .Pompa uszczelniona,króciec nawet nie drgnie.Wężyków póki co nie ruszałem,żeby sprawdzić czy coś się zmieniło.I tak,hamulce zrobiły się bardziej czułe i gaszenie jest teraz miękkie.Wcześniej zdarzało się,że rzuciło motorem przy gaszeniu.
_________________
177km/367nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: