Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[AUTOMAT] 2.8 aah quattro skończyły się biegi?
Autor Wiadomość
domoalien 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AAH
Imię: Dominik
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-12-27, 10:39   [AUTOMAT] 2.8 aah quattro skończyły się biegi?

Witam. Wczoraj wracając do domu po Świętach audi dziwnie zaczęło się zachowywać. Przy gwałtowniejszym przyśpieszaniu lub przy zwykłym ruszaniu coś zaczęło stukać(dźwięk podobny do stuków przegubu). W końcu po ruszeniu ze stacji benzynowej obroty skoczyły, coś stuknęło głośniej i auto przestało jechać. Raz zadziałał wsteczny ale po metrze też odmówił posłuszeństwa. Czy to definitywnie padła skrzynia? Półosie są całe,żadna się nie ukręciła,wał nie wisi,brak nawet lekkiego szarpnięcia przy wrzuceniu biegu. Skrzynia wcześniej nie przeciągała biegów,chodziła płynnie i wydawało się, że była w dobrej kondycji. Proszę o pomoc. Co się stało? :(
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 147 razy
Wiek: 28
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3950
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-12-30, 23:18   

domoalien napisał/a:
Co się stało?

Sam sobie wcześniej odpowiedziałeś:
domoalien napisał/a:
padła skrzynia
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
domoalien 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AAH
Imię: Dominik
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-06, 19:30   

Skąd ta pewność? Może to sprzęgło hydrokinetyczne się rozleciało? Da się sprawdzić działanie skrzyni i sprzęgła bez ich rozbierania? Liczyłem na bardziej konkretne odpowiedzi i chociaż krótki opis tego co mogło być przyczyną usterki.

[ Dodano: 2017-02-01, 19:18 ]
Auto już się porusza po wymianie skrzyni i sprzęgła. Nie chcę zakładać nowego tematu dlatego chcę się jeszcze dopytać co może być przyczyną tego, iż audi nie odpala gdy lewarek jest w pozycji P? Nie blokuje też normalnie kół. W pozycji N auto odpala normalnie. Proszę o jakąś mądrą radę.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 306 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5448
Skąd: Września
Wysłany: 2017-02-01, 19:58   

ustawienie selektora na skrzyni , kwestia regulacji linki może
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: