Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[AUDI A6 2.5 TDI AKE] Po przedmuchaniu N75 VAG nie działa
Autor Wiadomość
zokko 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Bartosz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-19, 13:53   [AUDI A6 2.5 TDI AKE] Po przedmuchaniu N75 VAG nie działa

Hej, potrzebuję pomocy :-)
Wczoraj wyjąłem i przedmuchałem zawory N75 i N11, i po złożeniu w całość nie mam ani podciśnienia na Gruszke Turbo, ani też VAG nie pokazuje wartości innych niż RPM silnika :(
Dodam, iż mam wrażenie, iż N75 się zaczął grzać od tylnej strony, od wtyku jakby..
Załączam screenshot, jakby ktoś miał pomysł - będę wdzięczny.

Screen Shot 2017-05-18 at 22.32.25.png
vag output
Plik ściągnięto 23 raz(y) 217,32 KB

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


mixsio 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 61
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-05-26, 23:34   

kolego te zaworki jak się czyści to się je rozbiera, instrukcja na necie jak to wyczyścić możesz spróbować bo i tak już nic do stracenia teraz nie masz bo prawdopodobnie już ich załatwiłeś, wygląda to tak że rozkasuje się tą blaszaną opaskę i się go czyści pałeczką z watą i np jakimś alkoholem, po wyczyszczeniu klej i szczelnie wszystko składamy i to nie zawsze wychodzi, samym przedmuchaniem zrobiłeś to że jak tam miałeś jakieś nagary to zatkałeś jeszcze gorzej zaworki/zaworek albo też wywaliło uszczelnienie do elektroniki i zrobiło zwarcie w zaworku, więc albo masz zwarcie, albo przytkany tak bardzo i nie masz odczytu bo wartości masz N/A dlatego że są poza zakresem pomiarowym
_________________
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
 
 
zokko 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Bartosz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-29, 10:44   

Hej :-)

Dzięki za odpowiedź. Zaworek już dawno temu rozebrałem - guma była dziurawa, na samym środku mocowania przy stożku który otwiera/zamyka. Wymieniłem zawór na również wadliwy, nie trzyma podciśnienia od dolnej najmniejszej rurki.
Niestety, czy z zaworami, czy bez, VCDS dalej pokazuje N/A, a nic nie wyjąłem, nic nie wyszarpałem.. Jakieś pomysły? :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


mixsio 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 61
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-05-29, 23:23   

tak mam pomysł, ale pewnie ci się nie spodoba, dawno temu wałkowaliśmy to na forum VW gość pożyczał prądu w zimie koledze który miał wywalony regulator napięcia w alternatorze, gdy tamtego auto załapało dowalili w gaz i uszkodzili kompa ( ECU ) i był również brak odczytu z tych właśnie zaworków, silnik odpalał, ale kucy nie było, więc tak jak się dobrałeś do zaworków i zrobiłeś zwarcie to w najlepszym wypadku masz upalony gdzieś przewód i będzie do wymiany więc przetrzep centymetr po centymetrze, a jak nie to multimetr w dłoń, zlokalizować pin przy komputerze we wtyczce i prześwietlanie przewodu, a w najgorszym jak zrobiłes zwarcie i upaliło ci układ na komputerze to będziesz szukał drugiego, żeby się nie narażać na koszta szukaj kolegi z takim samym ECU, albo jechać na jakiś szrot i pod pretekstem podpięcia odpalenia i sprawdzenia czy wszystko jest ok podepnij kabel odpal VCDS czy tam coś i zobacz czy ci czyta, jak czyta to komp, jak nie czyta to kabel, warunek jeden co do zaworków N75 i N11 które rozbierałeś nie może być żadnych zastrzeżeń, czytaj MAJĄ BYĆ 100% SPRAWNE,a nie jakieś modzone no to powodzonka kolego bo zabawy z tym troche będzie.


aha i jeszcze jedna rzecz, sprawdź przepływkę, weź ją wyczyść, tylko delikatnie i nie żądnym pędzlem jak to jakiś debil w sieci instrukcje napisał poza tym pędzlem reszta spoko, zobaczy czy piny całe, itp, jak sprawdzić przepływkę to sobie poszukasz w necie procedurę, a może i ją czyściłeś ?? ?? i jej pomogłeś, zacznij od przepływki, jak po wyczyszczeniu nic nie da to zacznij sie bawić dopiero kablami i komputerami, tylko mówię, delikatnie i z głową żebyś i jej nie dobił
_________________
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
 
 
zokko 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Bartosz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-03, 11:28   

Dzięki, lecę po multimetr i sprawdzę wszystko po kolei.

[ Dodano: 2017-06-08, 12:28 ]
Po zejściu do auta z multimetrem, elektronika jakby 'wróciła do normy', sensu - wróciła do stanu tuż-po-zakupie. Po włączeniu zapłonu wycieraczki zaczęły chodzić (cholera wie czemu, ale cieszy:) i komputer odzyskał wskazania. Dziś wstawiam komplet nowych N11 + N75 i robimy test. W następnej kolejności przepływomierz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: