Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
(Audi a6 2.4 lpg C5 ) wskąznik poziomu paliwa wariuje na ga
Autor Wiadomość
Paweł25 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 29
Skąd: Krynica-Zdrój
Wysłany: 2013-03-16, 18:33   

Miałem ten sam problem co wy. Zaświeciła rezerwa a później skazówka zeszła o zera, zatankowałem 20l paliwa i nadal świeciła rezerwa, aż w końcu zdiołem kleme na 15s w akumulatora i wszystko wróciło do normy wskazówka pokazała prawie połowę baku :]
_________________
Przewaga dzięki technice
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
piters62 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASN
Imię: Piotr
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 5
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2013-11-25, 15:26   

Dzięki Paweł25.Miałem to samo i to samo co u Ciebie pomogło. <radocha>
 
 
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2117
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2013-11-25, 15:42   

Lekarstwo jest jedno: mieś conajmniej 1/4 paliwa w zbiorniku i bankowo zapomnicie o problemie, francuzy może mają tak, że z pełnym zbiornikiem jest problem, ale w końcu Audi jedn nemeckie, nie francuskie <okok>
Też tak miałem, ale od dawna już tego nie doświadczyłem, pilnuję, żeby paliwa było jak najwięcej w zbiorniku i tyle. To, że na gazie jeżdżę, nie znaczy, że benzyny ma mu brakować. Ktoś wyżej napisał, że pompka jest słodzona benzyną i jak ta padnie, wtedy ze śmiechu się nie powstrzymacie jak wam nie będzie chciał zapalić <okok>
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
piters62 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASN
Imię: Piotr
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 5
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2013-11-25, 19:48   

Ok Metyoo,ale skąd mam wiedzieć np. po miesiacu ile mam PB skoro cały czas ucieka na zegarze?Nawet przy zatankowaniu połowy baku. <mysli>
 
 
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2117
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2013-11-26, 07:43   

Zdejmij klemę, jak wyżej koledzy radzili, po kilku chwilach ją załóż z powrotem, wtedy zegary wrócą do właściwych wskazań i dopóki nie zaliczysz rezerwy, zafałszowane wskazania poziomu paliwa nie powinny już wrócić.
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
hghormone 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: XXX
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 64
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-30, 08:07   

Witam.
Pozwole sobie odświeżyć temat.
A posiadam A6 c5 2.8 quatro / LPG 97r.(model 98r).
Problem podobny jak u kolegów, podczas jazdy na LPG wskazówka spada jak i ilość kilometrów do pokonania na FIS-ie. Z tego co pisał jeden z kolegów, może rzeczywiście jest jakieś zabezpieczenie w razie uszkodzenia pływaka i dlatego ilość pozostałych kilometrów spada, ale dlaczego w takim razie spada też wskażnik jeśli jest to zabezpieczenie w razie uszkodzenia pływaka, a przecież paliwa nie ubywa, więc pływak również nie opada ?? ?
Jeden kolegów też pisze, że problem występuje w polifcie, a ja mam prelift i też mam taki problem.
Co dziwne robiłem też taką próbe że tankowałem paliwo i lpg do pełna, w przeciągu 2 dni zrobiłem kurs 4x100 km , a więc 4 krotnie auto było odpalane na zimnym silniku (sprawdzałem, że na zimnym silniku przejeżdżałem za każdym razem lekko ponad 1km) , po 2 dniach zatankowałem znowu auto do pełna i wyszło mi, że w przeciągu tych 2 dni auto spaliło ok 7 litrów paliwa, wydaje mi się że to jest jednak dużo za dużo ponieważ przejechałem na benzynie, na zimnym silniku w sumie ok 4-5km. Wiem, że auto na zimnym silniku potrafi palić b.duże ilości benzyny, ale nie ok 140l/100km.
Czy ktoś jest w stanie jakoś logicznie to wytłumaczyć ?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
diabeelek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Filip
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 555
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2015-07-31, 21:50   

Tankowałeś na tej samej stacji? Pamiętaj, że każda stacja może mieć inaczej "przekręcony" licznik.
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 142 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3941
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2015-07-31, 23:16   

Po pierwsze podepnij kabel gazowy i zobacz czy fura nie podpiera się benzyną, po drugie auto na ssaniu trochę tej benzyny pociągnie, po trzecie w jaki sposób zmierzyłeś te 7 litrów? Od wybicia dystrybutora, od korka do korka, na tym samym dystrybutorze no i ile tankowałeś początkowo, bo nawet jak zatankujesz pod korek to wystarczy "telepnąć" budą i jeszcze trochę paliwa wejdzie.
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
Pioter211 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: APR
Imię: Piotr
Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 318
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-08-01, 01:22   

Przy gazowni spada poziom paliwa, dopiero po zatrzymaniu się i wyłączeniu silnika i ponownym rozruchu poziom wróci do faktycznego stanu ofc o ile czujniki są sprawne. Komputer liczy spalanie benzyny a gazu zwłaszcza przy quattro i automacie spala więcej. Niestety ale przy gazowni spalanie najlepiej wyliczać po przebiegu i ilości zatankowanego gazu. U mnie w 2.8q tip w jeździe miejskiej spala ok 13-14l LPG bez pałowania. FIS pokazywał średnie 15,8 ale wystarczy że nie ruszasz od razu po odpaleniu tylko czekasz aż silnik złapie temperaturę i dopiero wtedy jedziesz - wtedy spada. Pamiętaj że FIS kłamie, narazie nie mam czas aby pobawić się w programowanie spalania, ale wiem że da się to ustawić tak aby pokazywał prawie właściwe wartości.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
hghormone 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: XXX
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 64
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-08-01, 06:20   

Mazdomania napisał/a:
Po pierwsze podepnij kabel gazowy i zobacz czy fura nie podpiera się benzyną, po drugie auto na ssaniu trochę tej benzyny pociągnie, po trzecie w jaki sposób zmierzyłeś te 7 litrów? Od wybicia dystrybutora, od korka do korka, na tym samym dystrybutorze no i ile tankowałeś początkowo, bo nawet jak zatankujesz pod korek to wystarczy "telepnąć" budą i jeszcze tro1chę paliwa wejdzie.


Tankowałem na tej samej stacji, z tego samego dystrybutora do pierwszego odbicia.
Podczas jazdy wskazówka spada i wraca dopiero po ponownym odpaleniu, ale nie odrazu po odpaleniu tylko jak zaczne jechać i co dziwne to nie zawsze wraca. A jesli dojdzie do rezerwy to już wogole nie wraca.
I jeszcze jedno jeśli nawet wskazówka wroci to napewno nie na ta sama pozycje tylko o wiele niżej. Napewno o wiele wiecej niz moglo spalic jadac 1 kilometr na zimnym silniku.

Jeszcze jedno pytanie. Czy jest mozliwosc sprawdzania vagiem ile dokladnie jest paliwa w zbiorniku, bo jesli jest to moglbym sprawdzic ile kolometrow jezdzilem na zimnym silniku zanim przelaczal sie na gaz i obliczyc ile paliwa doladnie spalil.
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 142 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3941
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2015-08-01, 14:48   

hghormone napisał/a:
Tankowałem na tej samej stacji, z tego samego dystrybutora do pierwszego odbicia.

To nie jest miarodajne. Poza tym w innym momencie odbije dystrybutor jak zatankujesz 60L paliwa, a w innym jak zatankujesz 10. Ropa strasznie się pieni, ale benzyna delikatnie też.

Jak masz kabel do LPG zobacz czy podpiera się PB, w jakim zakresie przełącza na nią.
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
hghormone 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: XXX
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 64
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-08-02, 06:24   

Nie mam kabla do gazu, mam tylko vaga.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
diabeelek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Filip
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 555
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2015-08-02, 10:50   

Jak jeździsz na LPG odepnij bezpiecznik pompy paliwa. Jak nic się nie będzie działo tzn. że auto nie podpiera się PB
 
 
hghormone 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: XXX
Dołączył: 14 Gru 2014
Posty: 64
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-08-17, 15:18   

Wogole to u mnie występuje takie dziwne zjawisko ze.np odpalam auto i wskazówka jest na pierwszej kresce, potem lecę po autostradzie stałą prędkością i wskazówka rośnie aż urośnie o około 2milimetry, potem gdy zwalniam i wjedzdam do miasta to wskazówka spada, ale już delikatnie niżej niż było po odpalenia auta. I tak wkołko jak wrócę na autostradę znowu rośnie , potem w mieście znowu spada i za każdym razem coraz nizej. Byłem u gazownika i jest pewny że auto nie podpiera się benzyną, nawet wymienił mi komputer od gazu ale nic nie pomoglo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: