Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

powłok hydrofobowych Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Powłoki
hydrofobowe
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[All] - Pomoc w sprawie technicznej
Autor Wiadomość
Petroniusz566 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 295
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-11, 17:29   

Camel- napisał/a:
Petroniusz566, a masz te specyficzne przerywania w niższym przedziale obrotów?

nie stwierdziłem.. Generalnie jak pisałem wcześniej pojawiają się takie przymulenia-przyblokowania w z chwilą puszczenia sprzęgła przy ruszaniu i podczas zmiany biegów ale to pewnie od sprzęgła.. tylko to
_________________
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-01-11, 19:17   

Wielkie dzięki.
Poniżej są moje robione trochę dłużej
http://vaglog.rtnet.pl/fassi1_31897.html
http://vaglog.rtnet.pl/fassi1_31898.html

[ Dodano: 2011-01-11, 19:33 ]
Jak widać w moich kilka razy pojawiło się przestawienie zapłonu do około 4.5stopnia najczęściej na 2 i 3 cylindrze co ECU szybko korygował i stopnie malały do 0. Faktem jest że podskubywania nie było bo pojawia się tylko na bardzo dobrze rozgrzanym silniku po dość dłuższej jeździe.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Fontesen 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Artus
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 570
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-01-15, 16:06   

fassi, ja mam takie logi, ale tylko na benzynie. Chcesz??
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-01-15, 18:29   

Pewnie, dawaj. Zrób też na gazie.
A jak autko się sprawuje na gazie?
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Fontesen 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Artus
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 570
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-01-16, 13:28   

Ok. Nie długo wkleję.
Na gazie ma moc. Wkręca się płynnie, jednak muszę jeszcze coś poprawić, bo bardzo kiepsko przełącza mi się na gaz ( przygasa i szarpie przez 4 sekundy jakby nie pracował na wszystkich garach) może jakieś wskazówki?? Instalka Landi Renzo. Wtryski Matrix, dysze 2,3mm Reduktor też Landi.
I jest jeszcze jedna sprawa. Podczas równej jeździe (powiedzmy cały czas około 3 tys/obr) jak puszczam gaz i nacisnę sprzęgło, auto przygasa i 2x zafaluje. Na benzynie jest wszystko OK.
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-01-18, 07:40   

--RaDeK-- napisał/a:
Ok. Nie długo wkleję.
Na gazie ma moc. Wkręca się płynnie, jednak muszę jeszcze coś poprawić, bo bardzo kiepsko przełącza mi się na gaz ( przygasa i szarpie przez 4 sekundy jakby nie pracował na wszystkich garach) może jakieś wskazówki?? Instalka Landi Renzo. Wtryski Matrix, dysze 2,3mm Reduktor też Landi.
I jest jeszcze jedna sprawa. Podczas równej jeździe (powiedzmy cały czas około 3 tys/obr) jak puszczam gaz i nacisnę sprzęgło, auto przygasa i 2x zafaluje. Na benzynie jest wszystko OK.


Wielkie dzięki. Z falowaniem to najprawdopodobniej zostaje przylany przez gaz, za bogato. Trzeba by porównać odczyty z sondy lambda przy tym zachowaniu z jazdy na benzynie i na gazie to da to jakąś odpowiedź.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Petroniusz566 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 295
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-02-28, 12:28   

chciałbym odświeżyć temat.. Wczoraj miałem trochę czasu i korzystając z okazji, że byłem w trasie zrobiłem sobie dłuższe logi:

zacząłem od zupełnie zimnego silnika który w trakcie robienia logów przełącza się na LPG:
http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_36871.html
można zaobserwować lekką korektę w czasie ok 258 ale podejrzewam, że powstała podczas przełączania się na lpg właśnie

powtórzyłem loga w drodze powrotnej na tych samych warunkach co pierwszego i nie zauważyłem tu korekt nawet podczas przełączania na lpg:
http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_36834.html
_________________
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-03-03, 14:43   

panowie, czy na wtyczce od czujnika spalania stukowego [niebieska] strona pasażera, powinno pojawić się napięcie po przekręceniu zapłonu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: