Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[All] - Pomoc w sprawie technicznej
Autor Wiadomość
Petroniusz566 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 295
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-01-11, 17:29   

Camel- napisał/a:
Petroniusz566, a masz te specyficzne przerywania w niższym przedziale obrotów?

nie stwierdziłem.. Generalnie jak pisałem wcześniej pojawiają się takie przymulenia-przyblokowania w z chwilą puszczenia sprzęgła przy ruszaniu i podczas zmiany biegów ale to pewnie od sprzęgła.. tylko to
_________________
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-01-11, 19:17   

Wielkie dzięki.
Poniżej są moje robione trochę dłużej
http://vaglog.rtnet.pl/fassi1_31897.html
http://vaglog.rtnet.pl/fassi1_31898.html

[ Dodano: 2011-01-11, 19:33 ]
Jak widać w moich kilka razy pojawiło się przestawienie zapłonu do około 4.5stopnia najczęściej na 2 i 3 cylindrze co ECU szybko korygował i stopnie malały do 0. Faktem jest że podskubywania nie było bo pojawia się tylko na bardzo dobrze rozgrzanym silniku po dość dłuższej jeździe.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Fontesen 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Artus
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 570
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-01-15, 16:06   

fassi, ja mam takie logi, ale tylko na benzynie. Chcesz??
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-01-15, 18:29   

Pewnie, dawaj. Zrób też na gazie.
A jak autko się sprawuje na gazie?
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Fontesen 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Artus
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 570
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-01-16, 13:28   

Ok. Nie długo wkleję.
Na gazie ma moc. Wkręca się płynnie, jednak muszę jeszcze coś poprawić, bo bardzo kiepsko przełącza mi się na gaz ( przygasa i szarpie przez 4 sekundy jakby nie pracował na wszystkich garach) może jakieś wskazówki?? Instalka Landi Renzo. Wtryski Matrix, dysze 2,3mm Reduktor też Landi.
I jest jeszcze jedna sprawa. Podczas równej jeździe (powiedzmy cały czas około 3 tys/obr) jak puszczam gaz i nacisnę sprzęgło, auto przygasa i 2x zafaluje. Na benzynie jest wszystko OK.
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-01-18, 07:40   

--RaDeK-- napisał/a:
Ok. Nie długo wkleję.
Na gazie ma moc. Wkręca się płynnie, jednak muszę jeszcze coś poprawić, bo bardzo kiepsko przełącza mi się na gaz ( przygasa i szarpie przez 4 sekundy jakby nie pracował na wszystkich garach) może jakieś wskazówki?? Instalka Landi Renzo. Wtryski Matrix, dysze 2,3mm Reduktor też Landi.
I jest jeszcze jedna sprawa. Podczas równej jeździe (powiedzmy cały czas około 3 tys/obr) jak puszczam gaz i nacisnę sprzęgło, auto przygasa i 2x zafaluje. Na benzynie jest wszystko OK.


Wielkie dzięki. Z falowaniem to najprawdopodobniej zostaje przylany przez gaz, za bogato. Trzeba by porównać odczyty z sondy lambda przy tym zachowaniu z jazdy na benzynie i na gazie to da to jakąś odpowiedź.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Petroniusz566 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 295
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-02-28, 12:28   

chciałbym odświeżyć temat.. Wczoraj miałem trochę czasu i korzystając z okazji, że byłem w trasie zrobiłem sobie dłuższe logi:

zacząłem od zupełnie zimnego silnika który w trakcie robienia logów przełącza się na LPG:
http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_36871.html
można zaobserwować lekką korektę w czasie ok 258 ale podejrzewam, że powstała podczas przełączania się na lpg właśnie

powtórzyłem loga w drodze powrotnej na tych samych warunkach co pierwszego i nie zauważyłem tu korekt nawet podczas przełączania na lpg:
http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_36834.html
_________________
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-03-03, 14:43   

panowie, czy na wtyczce od czujnika spalania stukowego [niebieska] strona pasażera, powinno pojawić się napięcie po przekręceniu zapłonu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: