Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Tylko felgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ALF 2.4 165 KM] Falowanie obrotów, wypadanie zapłonu
Autor Wiadomość
Pawelo96 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Paweł
Wiek: 20
Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 60
Skąd: Cielcza
Wysłany: 2017-05-16, 20:40   [ALF 2.4 165 KM] Falowanie obrotów, wypadanie zapłonu

Witam,
Od pewnego czasu borykam się z falowaniem obrotów, wypadaniem zapłonu w mojej audi. Efekt występuję zarówno na benzynie jak i na gazie, z tym że na benzynie jest to mniej odczuwalne. Po podpięciu kompa wywaliło mi owe błędy:


Jak myślicie sondy śmieci? Sprawdzałem w blokach i sondy niby pracują ale pokazują dosć ubogą mieszanke. Wymieniłem świece, przerobiłem zapłon na pojedyncze cewki, wymieniłem czujnik temperatury, ezektor, odme i podciśnienie. Do tego zauważyłem że rozrząd jest ustawiony na -10 i 2 stopnie. W weekend zabieram się za uszczelnienie silnika i ustawienie rozrządu, może to w jakiś sposób polepszy. Obroty falują tylko na wolnych podczas jazdy nie czuć tego, jedyne co to na gazie lubi się troche trząść jadąć na 5 biegu i 60km/h gdzie ma dość niskie obroty.
Pozdrawiam.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
wegrzyn6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AZA
Imię: Marcin
Wiek: 25
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 92
Skąd: Pionki, Warszawa
Wysłany: 2017-05-18, 11:56   

Osobiście na ten moment sondy zostawił bym na później, a jak najprędzej zalecam nie użytkować auta. Rozrząd masz tak krytycznie już ustawiony po stronie pasażera, że niewiele mu brakuje aby zawory przybiły piątkę z tłokami. Bardzo możliwe, że wysłużony napinacz hydrauliczny.

Wymień rozrząd jak najprędzej!
 
 
Pawelo96 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Paweł
Wiek: 20
Dołączył: 22 Wrz 2015
Posty: 60
Skąd: Cielcza
Wysłany: 2017-05-19, 11:13   

Zabiorę się za to jak najszybciej. Co do falowania myślisz że to wina rozrządu czy bardziej sond?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
wegrzyn6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AZA
Imię: Marcin
Wiek: 25
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 92
Skąd: Pionki, Warszawa
Wysłany: 2017-05-25, 00:06   

A to i to może być przyczyną i jeszcze kilkanaście innych może to powodować. Nie będę wróżył.
Jak jeszcze nie uporałeś się z wymianą i poprawnym ustawieniem rozrządu. To sprawdź jaka kompresja jest aby nie trzeba było nowego rozrządu rozpinać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: