Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Tylko felgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ael 2.5 tdi 140KM] jaka jest jego trwałosc
Autor Wiadomość
Thorn


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-09-01, 10:02   

Erlend możesz zalać nawet delvaca <rotfl>

[ Dodano: 2012-09-01, 10:03 ]
Cytat:
Fabryka zaleca pelen syntetyk


Tylko że go nie ma a niby jaki to Castrol ?
Od kiedy to Castrol robi syntetyczne oleje <lol>



Edit
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
brania88 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 1
Skąd: szczecin
Wysłany: 2012-09-02, 11:09   

ja mam 306 oryginalca osobiscie przywiozlem z de od poczatku lany mobil 1 0w40 i taki leje zrobilem od wymiany 3 tysie zero ubytkow motor szczelny.
 
 
Kliku 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 116
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-09-04, 11:31   

fabryka zaleca pelen syntetyk, potem mozna przejsc na 10w/40. Ten silnik nie lubi 15w/40, wiec spokojnie na 10W mozna smigac.
Juz w 2 aelu leje 10w/40, wymiana co 10 tys. olej czysty. Jak kupuje auto to zawsze plukanie, zalewam olej, chodzi 15 min. spuszczam i potem drugi olej i co 10 tys olej czysciutki. Bez tego zabiegu plukania olej po 10 tys byl czarny. Teraz mam auto po chipie i tez oliwy nie ubywa.
_________________
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 356
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2012-09-04, 12:34   

te silniki nie nadają się do eksploatacji na mineralnym oleju i lanie półsyntetyku jest jakimś minimum dla jego normalnej pracy (mam tu szczególnie na uwadze zimowe warunki eksploatacji )
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
Atze 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Kuba
Wiek: 33
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-04, 16:52   

WItam. Wracając do pytania o trwałość to mój A6 C4 2.5 AEL 1994r. ma na liczniku blisko 470 tyś.km i zbiera się nadal żwawo. Ma tylko problem z odpalaniem na zimnym silniku i jak stoi kilka dni nieużywany. Potrzebuje wtedy sporo obrotów żeby odpalił. Ciepły pali na dotyk.

Może zasugerujecie mi co sprawdzić w tej sytuacji poza ciśnieniem sprężania. Myślę,że to może być kwestia nieszczelności silnika ale może też ustawienia konta wtrysku. Czy on się łatwo rozregulowuje? Przy okazji: Szukam do niego przewodów paliwowych-zewnętrznych (pod autem) bo mam dziurawe i sprzęgła. Pozdrowienia.
_________________
ODBLOKOWANE RZĘDOWE 2.5 C4 180KM i benzyne ścignie.
 
 
Kliku 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 116
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-05, 12:51   

dawki dobrze ustawione, moze pompa juz niedomaga. Moj mial ponad 400 przelotu i palil od strzala.
_________________
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Sqter 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-10-26, 21:46   

Moja dojechała do 461 000 i została zaatakowana na skrzyżowaniu przez forda mondeo, tak że aż dach zgięło :(
lałem 10w40 jeździła bez dolewek i paliła bez problemu. W sumie dalej jeździ, jako czteroślad :)
dane mi było zrobić niecałe 30tys :(


ubezpieczyciel wycenił mi wartość rynkową samochodu przed wypadkiem na 6300zł :)
 
 
badblood 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Wiek: 29
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 6
Skąd: Białystok/Podlasie
Wysłany: 2012-11-12, 22:41   

moje auto przy 275 tyś uległo destrukcji. wyrwało gniazdo zaworowe, odłamki między tłokiem i głowicą spowodowały pogięcie wału, korbowodu, o tłoku nie wspominam. cała naprawa 4k <zalamka>
teraz pali trochę ciężko dopóki świece nie zagrzeją, poza tym zdrowo się zbiera, kopcenie eliminuję przedmuchaniem wydechu i turbiny do odcięcia od 1 do 4 biegu:), a jak się do to i dalej.
pomijam fakt, że wtrysk sterujący mi padł, czyli pomału się rozsypuje... oby nie zanadto.

ale i tak nie da się jej nie kochać :]
 
 
mortech 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2013-04-18, 20:26   

Polecam ostatni numer Motoru. Artykuł "ile przejedzie silnik".
Nasze silniki powinny średnio przejechać 700 tysięcy kilometrów i jest to najlepszy wynik z silników branych pod uwagę. Ten sam wynik osiągnął Mercedes E270 CDI, Volvo S60, V70 D5 163HP.
Reszta daleko w tyle.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Kliku 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 116
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-04-19, 13:05   

powinni dorzucic do tego jeszcze 1.9 tdi
_________________
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
 
 
mortech 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2013-04-19, 21:57   

Dorzucili. Wersja 90 HP dojeżdża 500 000 km.
 
 
electrikkingdom 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Imię: Hubert
Wiek: 27
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 21
Skąd: Szczecin/Goleniów
Wysłany: 2015-02-04, 14:39   

U mnie pękło ponad 700 tys i pompa, wytryski i turbina wyszła do wymiany. Dostałem igłe silnik i zapomniałem co to cieżkie palenie , długie krecenie, sranie nie wiadomo co... Radość nie do opisania :)
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
majo 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 36
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-02-28, 13:40   

do 700 000 km brakuje mi tylko 3000 km mam AEL od 8 lat silnik bez remontu turbina nie ruszana pompa ta sama
_________________
quattro
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 356
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2015-02-28, 20:05   

u mnie motor dobija do 400tkm (wiem że ma tyle bo osobiście go wymontowałem na recyklingu z auta po dzwonie, a tam już nikt nie kręci) i nie przypomina o sobie w żaden sposób :) co 10tkm ma obsługę a poza tym aby tankuje i jadę
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
kuki6 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 43
Skąd: G-ce/śląskie
Wysłany: 2015-07-23, 20:03   

mam co prawda AAT, ale 454kkm. zmieniam olej tak jak mi nakleja bosch, syntetyk Castrol - niestety wcześniej jeździłem do magików i mi właśnie lali półsyntetyk :/ - pewnie stąd jest trochę problemów z silnikiem, m.in. gdzieś się traci ten 1-1,5l co wymianę :/ .
_________________
4ever3dom
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: