Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC części aut superparts.pl części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ael 2.5 tdi 140KM] jaka jest jego trwałosc
Autor Wiadomość
Thorn


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-09-01, 10:02   

Erlend możesz zalać nawet delvaca <rotfl>

[ Dodano: 2012-09-01, 10:03 ]
Cytat:
Fabryka zaleca pelen syntetyk


Tylko że go nie ma a niby jaki to Castrol ?
Od kiedy to Castrol robi syntetyczne oleje <lol>



Edit
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
brania88 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Wiek: 28
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 1
Skąd: szczecin
Wysłany: 2012-09-02, 11:09   

ja mam 306 oryginalca osobiscie przywiozlem z de od poczatku lany mobil 1 0w40 i taki leje zrobilem od wymiany 3 tysie zero ubytkow motor szczelny.
 
 
Kliku 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 116
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-09-04, 11:31   

fabryka zaleca pelen syntetyk, potem mozna przejsc na 10w/40. Ten silnik nie lubi 15w/40, wiec spokojnie na 10W mozna smigac.
Juz w 2 aelu leje 10w/40, wymiana co 10 tys. olej czysty. Jak kupuje auto to zawsze plukanie, zalewam olej, chodzi 15 min. spuszczam i potem drugi olej i co 10 tys olej czysciutki. Bez tego zabiegu plukania olej po 10 tys byl czarny. Teraz mam auto po chipie i tez oliwy nie ubywa.
_________________
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 360
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2012-09-04, 12:34   

te silniki nie nadają się do eksploatacji na mineralnym oleju i lanie półsyntetyku jest jakimś minimum dla jego normalnej pracy (mam tu szczególnie na uwadze zimowe warunki eksploatacji )
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
Atze 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Kuba
Wiek: 33
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-04, 16:52   

WItam. Wracając do pytania o trwałość to mój A6 C4 2.5 AEL 1994r. ma na liczniku blisko 470 tyś.km i zbiera się nadal żwawo. Ma tylko problem z odpalaniem na zimnym silniku i jak stoi kilka dni nieużywany. Potrzebuje wtedy sporo obrotów żeby odpalił. Ciepły pali na dotyk.

Może zasugerujecie mi co sprawdzić w tej sytuacji poza ciśnieniem sprężania. Myślę,że to może być kwestia nieszczelności silnika ale może też ustawienia konta wtrysku. Czy on się łatwo rozregulowuje? Przy okazji: Szukam do niego przewodów paliwowych-zewnętrznych (pod autem) bo mam dziurawe i sprzęgła. Pozdrowienia.
_________________
ODBLOKOWANE RZĘDOWE 2.5 C4 180KM i benzyne ścignie.
 
 
Kliku 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 116
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-10-05, 12:51   

dawki dobrze ustawione, moze pompa juz niedomaga. Moj mial ponad 400 przelotu i palil od strzala.
_________________
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Sqter 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-10-26, 21:46   

Moja dojechała do 461 000 i została zaatakowana na skrzyżowaniu przez forda mondeo, tak że aż dach zgięło :(
lałem 10w40 jeździła bez dolewek i paliła bez problemu. W sumie dalej jeździ, jako czteroślad :)
dane mi było zrobić niecałe 30tys :(


ubezpieczyciel wycenił mi wartość rynkową samochodu przed wypadkiem na 6300zł :)
 
 
badblood 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Wiek: 29
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 6
Skąd: Białystok/Podlasie
Wysłany: 2012-11-12, 22:41   

moje auto przy 275 tyś uległo destrukcji. wyrwało gniazdo zaworowe, odłamki między tłokiem i głowicą spowodowały pogięcie wału, korbowodu, o tłoku nie wspominam. cała naprawa 4k <zalamka>
teraz pali trochę ciężko dopóki świece nie zagrzeją, poza tym zdrowo się zbiera, kopcenie eliminuję przedmuchaniem wydechu i turbiny do odcięcia od 1 do 4 biegu:), a jak się do to i dalej.
pomijam fakt, że wtrysk sterujący mi padł, czyli pomału się rozsypuje... oby nie zanadto.

ale i tak nie da się jej nie kochać :]
 
 
mortech 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2013-04-18, 20:26   

Polecam ostatni numer Motoru. Artykuł "ile przejedzie silnik".
Nasze silniki powinny średnio przejechać 700 tysięcy kilometrów i jest to najlepszy wynik z silników branych pod uwagę. Ten sam wynik osiągnął Mercedes E270 CDI, Volvo S60, V70 D5 163HP.
Reszta daleko w tyle.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Kliku 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 116
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-04-19, 13:05   

powinni dorzucic do tego jeszcze 1.9 tdi
_________________
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
 
 
mortech 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2013-04-19, 21:57   

Dorzucili. Wersja 90 HP dojeżdża 500 000 km.
 
 
electrikkingdom 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Imię: Hubert
Wiek: 27
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 21
Skąd: Szczecin/Goleniów
Wysłany: 2015-02-04, 14:39   

U mnie pękło ponad 700 tys i pompa, wytryski i turbina wyszła do wymiany. Dostałem igłe silnik i zapomniałem co to cieżkie palenie , długie krecenie, sranie nie wiadomo co... Radość nie do opisania :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
majo 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 36
Skąd: Lublin
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2015-02-28, 13:40   

do 700 000 km brakuje mi tylko 3000 km mam AEL od 8 lat silnik bez remontu turbina nie ruszana pompa ta sama
_________________
quattro
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 360
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2015-02-28, 20:05   

u mnie motor dobija do 400tkm (wiem że ma tyle bo osobiście go wymontowałem na recyklingu z auta po dzwonie, a tam już nikt nie kręci) i nie przypomina o sobie w żaden sposób :) co 10tkm ma obsługę a poza tym aby tankuje i jadę
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
kuki6 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 43
Skąd: G-ce/śląskie
Wysłany: 2015-07-23, 20:03   

mam co prawda AAT, ale 454kkm. zmieniam olej tak jak mi nakleja bosch, syntetyk Castrol - niestety wcześniej jeździłem do magików i mi właśnie lali półsyntetyk :/ - pewnie stąd jest trochę problemów z silnikiem, m.in. gdzieś się traci ten 1-1,5l co wymianę :/ .
_________________
4ever3dom
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: