Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A7 3.0tfsi
Autor Wiadomość
DariuszJob 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 185
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-06-10, 16:48   A7 3.0tfsi

Witam mam problem od dłuższego czasu z całkowitym wyeliminowaniem problemów z lewej strony układu kierowniczego/napędowego.


Auto z 2016r przebieg nie całe 40k. przyjechało z niemiec delkatnie uderzone w lewa strone kola , mówiąc delikatnie mam na myśli głębokie zadarcia felgi i uszkodzenie opony oraz zderzaka , nic więcej , koło nie było zmasakrowane ani też skrzywiona felga normalnie można było jechać. koło 2mc przestało u blacharza z racji tego że nie było pośpiechu.

Po wyjeździe od blacharza

1. Bicia kół/ wibracje kierownicy powyżej 120km/h
2.wyjące łożysko
3. bicie tarcz

A więc kupiłem kompletnie nowe opony pirelli AO , następnie polecial komplet tarcz i klocków oraz wymiana łożyska , hałas znikł , ale dalej mam problem z biciem koł / wibracjami mam wrażenie że epicentrum właśnie z lewej strony jest , koła wszystkie sprawdzone pod wzgedem ich krzywości , wyważane po kilka razy idealnie w różnych warsztatach , już nie wiem co robić macie jakieś pomysły ? W dodatku coś podpukuje z tej lewej strony na nie równościach , wizualnie mechanik niema co wymienić , na szarpakach nic nie wychodzi , luzów brak , a dalej nieda się autem jeździć

Piasta ?
Wachacz , amortyzator ? może przeguby , pół oś ?


PS dodam żę czasami slychac stuki przy skretach przy parkowaniu wlasnie z lewej strony , az nie chce sie wierzyc ze z tak malej kolizji tyle elementow nadaje sie do wymiany...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-06-12, 13:18   

Pytanie: ty masz sktrzynię Tiptronic czy S-Tronik?
Jeśli auto jest z USA - masz tiptronic. Ale jeśli z EU - to masz S-tronic. Te skrzynie miewały problemy z osadzeniem łożyska lewej półosi. Wyrabiało się dość mocno i mogło powodować różne dziwne dźwięki.
Naprawa tego, to "mityczna" naprawa obudowy skrzyni biegów: poszerzają otwór, wtłaczają tuleję i na nowo osadzają łożysko.

Tu pokazany objaw:
https://www.youtube.com/watch?v=G4DaLnYy-y4
 
 
DariuszJob 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 185
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-06-12, 16:34   

U mnie siedzi tip , ale wydaje mi sie ze to piasta bedzie krzywa bo generalnie wszystko wyliminowalem

1. nowe opony
2.felgi oddane do renowacji , malowanie , proszkowanie , prostowanie , felgi ori
3.geometria zawieszenia
4.nowe tarcze z klockami
5.wywarzenie koł
6. nowe lozysko

zostaje piasta ,przeguby , który przegub stuka na postoju zewnetrzny czy wewnetrzny ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-06-12, 23:40   

DariuszJob napisał/a:
zostaje piasta ,przeguby , który przegub stuka na postoju zewnetrzny czy wewnetrzny ?
żaden nie stuka na postoju, bo auto wtedy stoi. Przy ruszaniu każdy może stukać, ale zewnętrzny będzie słychać bardziej przy skręcie. Wewnętrzny bez znaczenia, czy "na wprost" czy nie.
 
 
DariuszJob 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 185
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-06-13, 17:36   

no nic wymiienie piaste z przegubem zobacze czy pomoze

[ Dodano: 2017-06-17, 11:39 ]
dodam ze drgania pojawily sie po wymianie tuleji wahaczy tylko pytanie czemu
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 147 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 4002
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2017-07-10, 20:41   

Pojedź na Huntera 3D niech sprawdzą zbieżność i geometrię auta.
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: