Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A7 3.0tfsi Stuki z lewej strony
Autor Wiadomość
DariuszKR 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-21, 00:18   A7 3.0tfsi Stuki z lewej strony

Witam gdzie szukać przyczyny ? słychać głuche stuki przy wolnej prędkości na nie równościach , na stacji diagnostycznej wszystko sprawdzone , na kanale również , wszystko wytrzepane na amen a dalej stuka , nie bardzo mechanik ma co wymienić bo niema żadnych luzów. a coś stuka ewidentnie
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 250
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2017-07-21, 20:10   

DariuszJob napisał/a:
słychać głuche stuki przy wolnej prędkości na nie równościach , na stacji diagnostycznej wszystko sprawdzone , na kanale również , wszystko wytrzepane na amen a dalej stuka , nie bardzo mechanik ma co wymienić bo niema żadnych luzów. a coś stuka ewidentnie
przechodziłem przez to - na szarpakach NIC nie wyszło. W końcu "w ciemno" wymieniłem gumy stabilizatora i łącznik stabilizatora - przestało!
 
 
DariuszKR 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-23, 09:02   

ok dzieki sprwadze ten lacznik bo gumy chyba wymienialem
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 250
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2017-07-27, 00:53   

DariuszJob napisał/a:
ok dzieki sprwadze ten lacznik bo gumy chyba wymienialem
U mnie był sprawdzany "na aucie" i nic. Dopiero po demontażu wyszło, że coś było nie tak. Ale nawet wtedy był w dość dobrym stanie.
 
 
DariuszKR 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-29, 14:02   

dzwonilem do mechanika mojego ale wymienialismy to...

[ Dodano: 2017-08-19, 15:46 ]
Wymienilem amor , wachacze ,drazki dalek stuka juz nie wiem za co sie zlapac
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 250
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2017-08-25, 01:08   

Sprawdź łącznik stabilizatora i mocowanie przekładni kierowniczej.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
sarrazin 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: Jarek
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-17, 11:32   

damos napisał/a:
DariuszJob napisał/a:
słychać głuche stuki przy wolnej prędkości na nie równościach , na stacji diagnostycznej wszystko sprawdzone , na kanale również , wszystko wytrzepane na amen a dalej stuka , nie bardzo mechanik ma co wymienić bo niema żadnych luzów. a coś stuka ewidentnie
przechodziłem przez to - na szarpakach NIC nie wyszło. W końcu "w ciemno" wymieniłem gumy stabilizatora i łącznik stabilizatora - przestało!


damos, Łącznik z tworzywa jak w serii czy aluminium? Co lepsze Waszym zdaniem?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 213 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3079
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2017-10-17, 11:44   

Na początku były z tworzywa, a teraz są już dostępne z aluminium.
Numery fabryczne łączników: 8K0 411 317 D » 4G0 411 317 A » 4M0 411 317. Pierwszy numer jest z tworzywa, a dwa kolejne to już aluminium. Wydaje mi się, że lepiej założyć aluminiowy, ponieważ plastikowy bez powodu nie został wycofany. Jeśli chodzi o zamiennik, to można kupić np. Lemforder 38885 01 :) .



[ Dodano: 2017-10-17, 11:58 ]
W razie czego nowy w ASO kosztuje ok. 240 zł za sztukę.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: