Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 c7 3.0 TDI Quattro - uszczelnienie silnika
Autor Wiadomość
sworekA6C7Avant 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-01-16, 22:51   A6 c7 3.0 TDI Quattro - uszczelnienie silnika

Witam wszystkich. Jestem szczęśliwym bąd? nieszczęśliwym posiadaczem audi a6 c7 3.0 TDI quattro. Nie wiem czy ja mam takiego pecha, chociaz poprzedni model c6 byl wysmienity, tak ten od jakiegos czasu borykam sie z wieloma problemami. AUto zakupiłem w niemieckim salonie z przebiegiem 5 tys km, 100 % bezwypadkowe. Wszystkim którzy maja jeszcze gwarancje, radze udanie sie do serwisu i powiedzenie zeby sprawdzili w waszych samochodach wycieki z górnej miski olejowej, Samochód ma przebieg 60 tyś, niestety skonczyla sie gwarancja, serwisuje regularnie w aso porsche intercars poznan krancowa. po ostatnim serwisie zostałem poinformowany ze 3.0 tdi posiada wade, silnik sie poci i ma wycieki z gornej miski olejowej. Wiąże sie to z wyciagnieciem silnika, rozkreceniem go do czesci pierwszych, uszczelnieniem i skreceniem spowrotem. Koszt naprawy astronomiczny. Jestem w trakcie zalatwiania od producenta naprawy tego na koszt audi. Poinformuję czy się udało. Pytanie czy ktos tez juz mial taka usterke. W poznaniu dowiedziałem sie ze jestem 6ty w kolejce. Kolejny temat to migajaca dioda od swiec zarowych, tez serwis twierdzil ze jest ok, mimo ze zglaszalem falowanie obrotow. no i teraz pewnie posypalo sie cos. Generalnie model c6 byl o wiele bardziej odporny na takie awarie.
Pozdrawiam wszystkich!
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
rafz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imię: Rafał
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 22
Skąd: MARKI
Wysłany: 2014-01-17, 10:02   

U mnie jak na razie wszystko ok. ?adnych problemów z silnikiem czy osprzętem.
 
 
sworekA6C7Avant 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-01-17, 10:14   

Radzę przy kolejnej wizycie zlecic poszukiwanie usterek i wycieków, u mnie wyszlo to w zartach. Gdy podnosilismy auto w celu kontroli stanu podwozia, zachwycalismy sie ze jest wszytsko ladnie sucho. A po 3 godzinach telefon z serwisu ze jest wyciek z gornej miski i że ten motor jest obarczony wada.

[ Dodano: 2014-01-17, 10:38 ]
Zamierzam walczyc z producentem i serwisem, że usterke powinni usuwac na wlasny koszt. Bo sami przyznali ze jest to wada. Dlaczego mamy placic za błedy inzynierow. Jeśli sprawa sie nie zakończy po mojej myśli napewno napisze do tvn turbo i paru znanych gazet motoryzacyjnych:)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kamil666 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Kamil
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 1236
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-17, 12:10   

nie chce Cię martwić, ale temat rozrządu był poruszany w telewizji przy silnikach 3,0tdi.
Nic z tego nie wyszło. Przyznawali się tylko do mniejszych wad.

Ale życzę powodzenia, trochę to przykre że auta za taką kasę są tak po prostu "wadliwe".
_________________
Zapnijcie pasy. Zanosi się na ciężką noc.
 
 
sworekA6C7Avant 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-01-17, 12:48   

Nie jest to temat rozrzadu. Wiem ze w modelu C6 był to wadliwy temat, tutaj jest wyciek oleju, pewnie silnik sie poci, koszt materiałow to jest moze 200 zl, ale robocizna pewnie bedzie mocno bolala.
 
 
kiarka 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 180
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-01-21, 21:37   

Możesz napisać więcej szczegolow? Co konkretnie jest nie tak i co ASO chce z tym zrobić oprócz naciagniecia Cię na kasę?
Za 11 kawałków to rozłożę i złoże twoj silnik dwa razy ;-)
Co do kontroli od swiec....przyczyn może być co najmniej kilka.... jakieś błędy? diagnoza? bo jak dotąd to same ogólniki....
Falowanie obrotow kojarzy mi się z klapami gaszacymi w kolektorach odlotowych. Podjedź do dobrego i niezależnego/zaufanego mechanika lub tunera to zdiagnozuje problem.
_________________
Tomek
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
sworekA6C7Avant 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-01-22, 22:44   

Na komputerze zero jakichkolwiek błedów. Falowanie odbywa sie np, stoje 10 min czekajac za kims, skrzynia na P, i nagle widze i czuje jak auto jakby przygasalo i dodaje obrotów, tak jakby cos przepalalo, albo paliwo nie dochodzilo, i po 3 sekundach ustaje i jest ok. A czasem prawie auto zgasnie i po chwili zapala sie kontrolka od swiec i miga, auto nie traci mocy nic. Gasze je i odpalam i jest juz ok.
Co do uszczelnienia. Stwierdzono na serwisie wyciek z gornej miski olejowej, silnik się poci. Powiedziano mi ze silnik musi byc wyciagniety, rozebrany, wyczyszczony i uszczelniony i zamontowany. i to zajmuje 35 godzin w serwisie czli koszt 11 tys zl brutto. Bylem mocno zdziwiony, w modelu c6 w 3.0 tdi ktory mialem, wszystko bylo bezproblemowo, a tutaj, serwis przyznal sie ze juz 6 jednostek c7 3.0 tdi musieli uszczelniac.
 
 
kiarka 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 180
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-01-23, 18:17   

Jak mróz puści obejrzę swój motor....
_________________
Tomek
 
 
sworekA6C7Avant 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-01-24, 21:37   

wiesz, dla mnie jest dziwne najbardziej to, ze w pazdzierniku skonczyla mi sie gwaracnja, i bylem chwile przed nia na malym przegladzie, i nic nie stwierdzono, a w grudniu nagle na przegladzie 60 tys wyskakuja mi z informacja ze silnik trzeba uszczelnic. Dlatego mam podejrzenia ze wiedza o tej usterce w tych silnikach, tym bardziej ze powiedzial mi serwisant ze jestto wada tej jednostki..
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kiarka 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 180
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-01-25, 08:44   

naciąganie w ASO to rutynowa praktyka....ile razy chcieli mi wymieniać dobre tarcze hamulcowe...kolega kiedys odbiera auto i patrzy ze na fakturze ma wpisaną kalibrację czujników ciśnienia w oponach. Pyta sewisanta czy napewno dobrze to zrobili?...Pan mówi "ze tak, jak najbardziej" na co kolega prosi zeby upewnił się u szefa mechaników czy aby napewno dobrze to zrobili...miły Pan dzwoni i szef mechaników zapewnia "że tak, oczywiście"...na co kolega "ale w moim samochodzie nie ma czujników w oponach".....kwota 200zł

[ Dodano: 2014-01-26, 17:14 ]
Najbardziej zastanawia mnie pojęcie górnej miski olejowej.....co to takiego?I gdzie ona jest?Wg mnie 3.0 TDI ma tylko jedną miskę olejową.....w 3.0 TSI jest pojęcie części górnej i dolnej ale w TDI...?
_________________
Tomek
 
 
sworekA6C7Avant 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-01-28, 08:37   

Wczoraj zawiozlem auto do serwisu. Zobaczymy ile potrwa naprawa i jakie bedą koszty. Tarcze juz mi wymieniali przy 30 tys km. Ale faktycznie szybko sie zjechaly, było widać mocny rant zuzycia. Dostałem nr tel do importera z którym zamierzam sobie porozmawiać.
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 200
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2014-01-28, 16:20   

Niestety muszę potwierdzić Wam koledzy kolejny przypadek, jakiś czas temu byłem w ASO AUTO-SPECJA? W KRAKOWIE, zakładać dodatkowe zabezpieczenia antykradzieżowe. Jak wyszedłem na hale z Panem serwisantem obok mojej C6 stała na podnosniku C7 3.0 TDI cały rozbebeszony- silnik, układ napędowy no wszystko, pytam sie co jest nie tak a on mi na to że to już 2 w tym miesiącu i że ma wycieki oleju i z silnika i jeszcze gdzieś, ale niewiedzą gdzie dokładnie:-( sorry za smutne wieści ale widziałem na własne oczy
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kiarka 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 180
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2014-01-28, 19:44   

(*^*^%#)(*#^....zawsze coś musi byc nie tak z tymi samochodami!...jak nie urok to sraczka.....przecież ten motor jest od ładnych kilku lat....udoskonalają nieco osprzęt i tyle ale żeby takie jaja.....?
_________________
Tomek
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 200
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2014-01-28, 20:14   

kiarka napisał/a:
(*^*^%#)(*#^....zawsze coś musi byc nie tak z tymi samochodami!...jak nie urok to sraczka.....przecież ten motor jest od ładnych kilku lat....udoskonalają nieco osprzęt i tyle ale żeby takie jaja.....?


sam się zastanawiałem nad C7 za jakieś 2 lata że może się skuszę na 3.0 tdi 313 km biturbo i ten temat trochę mnie ostudził, ale jechałem takim autem ciągnie jak odrzutowiec przy starcie tylko ja bym celował w 2011 rok i nie chciałbym trafić takiego z wyciekami <wnerw>
 
 
szeryf104 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 1
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-01-28, 20:22   

Witam panownie własnie chce zakupic nowe a6 3.0 245km z 2013r co za niespodzianki moga mnie czekac z tym autem bo jak tutaj czytam to widze ze jakies wady fabryczne maja z wyciekiem oleju czy juz to sie zmienilo w tym roczniku pozdrawiam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: