Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] Zakup auta z silnikiem 4.2
Autor Wiadomość
dywcia007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Karol
Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 0
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-01-06, 20:31   [A6 C6] Zakup auta z silnikiem 4.2

Witam serdecznie!

W najbliższym czasie planuje kupić auto które bedzie odpowiednią i solidną podstawą z dużym potencjałem na podniesienie mocy do 500km lub nawet wiecej.

Tematem szczerze mówiąc zaczynam sie dopiero interesować i na chwilę obecna nie mam zbyt dużej wiedzy stad właśnie ten temat. Mam nadzieję że dzięki forum dowiem sie naprawdę wiele. No więc do rzeczy:

Model który od zawsze mi się podobał to c6 koniecznie w sedanie. Silnik który bulgotem v8 robi wielką robotę jest 4.2 i na nim chciałbym się skupić. Wiem że mamy do wyboru dwa silniki 4.2 (V8 40V 335km oraz V8 FSI 350km). Biorąc wszystkie za i przeciw który silnik jest lepszy? Lepszy do modyfikacji i mniej awaryjny?

Cena jaka mogę przeznaczyć na samo auto to jakieś 45-50tys zł.

Pozdrawiam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Cin 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASG
Imię: Marcin
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 371
Skąd: LLB, SK, WA
Wysłany: 2017-01-06, 20:43   

Zakup benzyny bez turbo 4.2 + zrobienie z niego 500KM w cenie 50 tys zł = dla mnie nie realne.
Szukaj S6 c6 tylko musisz liczyc na koszty eksploatacji lekko przerażające.
_________________
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
 
 
dywcia007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Karol
Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 0
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-01-06, 20:48   

Cenę 45-50 tys zł chce przeznaczyc na sam zakup auta. Modyfikacje mają już własny budżet :)
Co do S6 to znalezienie modelu w sedanie jest praktycznie nieosiągalne.
Ps. Chciałem tylko dodać że będzie to czysta benzyna bez lpg
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
marcin85 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Automat
Kod silnika: ANK
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-01-06, 21:20   

moze tak, poczytaj o modyfikacji wolnossaka ktora pochlania duze naklady gotowki i daje mierne efekty, jak kupisz cos uturbionego to tedy mozna dzialac znajomy sie przymierzal do zrobienia w c5 4.2 turbo to tak 20-25 musi szykowac a w tym przypadku mysle ze by braklo i 30 troche bez sensu ale jak chcesz sie bawic i masz kase to pewnie dlaczego by nie co do samych silnikow to pierwszy to jest chyba BAT wiec rozrzad od grodzi i trzeba wyjezdzac silnikiem a robocizna 8-10tys ktos kiedys pisal ze by zrobil za 5tys ale raczej nie realne widzialem kiedys fakture przy profi wymianie i za same wszystkie czesci bylo 12 ale wlasciciel chcial auto na lata to zrobil wszystko co sie dalo drugi silnik to bezposredni wtrysk takze podejrzewam ze problemy z nagarami jak wiekszosc fsi ale nie potwierdze bo nie wiem ktos madrzejszy niech sie wypowie
 
 
dywcia007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Karol
Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 0
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-01-06, 22:10   

Czyli już na wstępie tak średnio to wyglada. To że jest kasa choc oczywiscie ograniczona do pewnego stopnia to nie widze sensu tworzenia tego z wolnossaka. Czy chipowanie zwyklych 4.2 ma sens?
 
 
amisz 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 23
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-01-06, 22:28   

4,2 da rade za chipowac?? Nie słyszałem o takim zabiegu ale chetnie przeczytam. Tu masz ciekawy okaz i nie trzeba przy nim dłubać - wiem nie c6

https://www.otomoto.pl/of...html#2769f05a3e
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
marcin85 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Automat
Kod silnika: ANK
Imię: Marcin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-01-06, 23:19   

Amisz o i to jest właśnie dobra opcja
 
 
dywcia007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Karol
Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 0
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-01-07, 13:05   

Auto wyglada na konkretne. Czy w oryginale wystepuja 4 rury wydechowe? Czy z oryginalnego potwora mozns bez gadania zrobic jakies 100-200km wiecej?
 
 
amisz 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 23
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-01-07, 14:59   

tu masz w sedanie c6 za 42 tys zł
https://www.otomoto.pl/of...html#d1cc8ac877
i tu nastepny troche drozszy :
https://www.otomoto.pl/of...html#53a107f081
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krzysiek-lex 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysiek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 845
Skąd: Słupsk,Bytów i okolice
Wysłany: 2017-01-07, 17:51   

Te silniki, delikatnie mówiąc, nie są polecane...i cena 42 tysie.... <mysli> , nie sądzicie że coś wybitnie tanio?
 
 
amisz 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 23
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-01-07, 19:56   

nie ma silników niezniszczalnych wszystko zalezy jak ktoś dba
cena to rzeczy subiektywna dla jednego za niska dla drugiego za wysoka co tu sie zastanawiac podoba sie sprawdzic negocjowac kupic
 
 
krzysiek-lex 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysiek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 845
Skąd: Słupsk,Bytów i okolice
Wysłany: 2017-01-07, 21:23   

Akurat w tym wypadku zasada jak dbasz to masz nie do końca jest prawdziwa, na pewno dłużej pojeździsz, to fakt <okok> .każdy mówi że to silnik lambo ale to nie prawda jest tylko na nim wzorowany. A cena, hm....może i sprawa subiektywna ale jeżeli średnia cena tego modelu to powiedzmy 55 tys a ktoś sprzedaje ponad 10 mniej, nawet jeżeli weźmiemy pod uwagę że napisane jest o "lekkiej" stluczce to i tak powinna zapalić się czerwona lampka. Gdzieś chyba czytałem że trzeba sprawdzić kompresje przed kupnem bo ponoć awarie zaczynają się od straty kompresji na którymś z cylindrów, chyba 5. No i nie polecają tego motoru do modów
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
amisz 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 23
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-01-07, 21:45   

Jak jestes zainteresowany dlaczego tak tanio to zadzwon do sprzedajacego i zapytaj sie moze wyeliminował bolaczki tego silnika. Może nie polecaja bo sie nie znaja??
Nie moj samochod nie moje zachcianki :)
 
 
Biceps51 


Model: S6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 28
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2017-01-07, 23:26   

ostatnie dwa traca kompresje ale jak olej czesto zmieniasz dbasz o poziom oleju, wywalisz klapki z silnika i masz spokoj..... ale szczerze avanty sa w ch... ladniejsze:)
 
 
amisz 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 23
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-01-08, 19:11   

No sa:)
Dowiedziałem sie bo az mnie kusi że vtech podnosi moc do 355 nie wiem jak i co zmieniaja ale podobno można. Ciekawe jak w S8 D2 zrobili fabrycznie z 4,2 360 KM?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: