Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut serwis maglownica audi a6 felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
MAK LPG
Maglownica Audi
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 79 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1295
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-27, 22:54   

O tym nie pisałeś, że dymi Ci na postoju <uoee> . Po rozgrzaniu też tak jest? Po przegazowaniu mocniej dymi? Dymi cały czas na postoju, a w czasie jazdy widać białą chmurę dymu za autem? Czy spaliny są gryzące? Jeśli tak, to wtryski powili się kończą. Sterownik stara się wstrzykiwać większą dawkę paliwa, ponieważ są zapieczone i możliwe, że przez to auto dymi. Trzeba też sprawdzić, czy czasami nie przybywa oleju i jak wygląda DPF. Najpierw dolej środka, który podałem Ci post wyżej.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
KSYK 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Grzegorz
Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 26
Skąd: Pleszew
Wysłany: 2016-12-28, 07:05   

Dymi tylko jak jest zimny jak się rozgrzeje to jest ok. Po dłuższej trasie na jałowym nic nie kopci. A z olejem to muszę się temu przyjrzeć dokładnie. Dzisiaj kupię ten środek co mi pisałeś i zobaczymy co będzie.
 
 
poczekaj 


Model: A4 B7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Kacper
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 40
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-28, 12:16   

A mi pan z serwisu bosch polecił LIQUI MOLY 2185 i mówił że to lepsze do common rail od diesel spulung. KSYK, masz DPF w swoim samochodzie?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 79 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1295
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-28, 12:26   

Podany przez Ciebie środek jest przeznaczony do regularnego stosowania i chroni układ wtryskowy, ale go nie wyczyści.
 
 
KSYK 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Grzegorz
Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 26
Skąd: Pleszew
Wysłany: 2016-12-28, 14:12   

poczekaj, Nie mam DPF-a. Już wycięty <lol>
 
 
gamling 


Model: A4 B6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Karol
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-30, 12:41   

Koledzy prosiłbym o małą pomoc, chce kupić auto - 3.0 CDYA, sprawdziłem VCDSem korekty wtryskiwaczy i wyglądają następująco:

Grupa 013: –0.19 mg/str; –0.09 mg/str; –0.05 mg/str
Grupa 014: –0.47 mg/str; 0.33 mg/str; 0.33 mg/str

Grupa 072: 0.0 ms; –1.0 ms; 1.0 ms
Grupa 073: –12.0 ms; 0.0 ms; 7.0 ms
Grupa 074: –4.0 ms; 7.0 ms; 5.0 ms
Grupa 075: 1.0 ms; 5.0 ms; 15.0 ms
Grupa 076: –10.0 ms; 14.0 ms; 16.0 ms
Grupa 077: –7.0 ms; 2.0 ms; 1.0 ms

Grupa 104: 0.25; 17.5; 2.5

Jak myślcie? Sprawdzane niestety na zimnym silniku.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 79 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1295
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-30, 16:59   

Dawki paliwa (grupa 13 i 14) są dobre, biorąc pod uwagę to, że pomiary były robione na zimnym silniku. Korekty wtrysków są też są poprawne. Niektóre wtryski delikatnie leją. Podobne korekty mam od ponad roku (przejechane ok. 100 tysięcy km) i nic się nie dzieje. Grupa 104 też jest w porządku, czyli DPF powininien funkcjonować poprawnie. Ogólnie silniki po lifcie są już poprawione i nie mają takich problemów jak wersje wcześniejsze.
 
 
gamling 


Model: A4 B6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Karol
Dołączył: 20 Gru 2016
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-30, 18:02   

Wielkie dzięki za pomoc.
 
 
Slawinio 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 16
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2016-12-31, 10:33   

KSYK napisał/a:
Dzięki wielkie za szybką odp. Pomiary robiłem na nierozgrzanym silniku ponieważ po odpaleniu zaniepokoiło mnie kopcenie.

Tak było dzisiaj: https://youtu.be/Nu00rcCDClo

a tak kilka dni temu: https://youtu.be/3ng-JLMHdl0



A to przypadkiem nie para wodna???
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 79 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1295
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-31, 11:28   

Jeśli wtryski leją, to auto zaczyna dymić prawie cały czas i spaliny są dość drażniące.
 
 
stepcio88 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 5
Skąd: Hajnówka
Wysłany: 2017-01-08, 22:00   

Potrzeba fachowej rady, powiedzcie mi w jakim stanie sa te wtryski...
za wszelka pomoc dziekuje :)
Milego wieczorku:)

15934276_1304779929581849_359630907_o.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 180,66 KB

15935198_1304779742915201_1307997594_o.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 168,98 KB

15966485_1304779862915189_961913700_o.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 169,87 KB

15967058_1304779956248513_120054671_o.jpg
Plik ściągnięto 5 raz(y) 173,47 KB

15966520_1304779879581854_1870477793_o.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 192,95 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: