Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

powłok hydrofobowych Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Powłoki
hydrofobowe
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C6 3.0 Tdi Asb [TIP+Q]
Autor Wiadomość
a6rider 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Bartek
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 28
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-12-28, 15:58   

Sonda ma być na piątek bądź najpóźniej w poniedziałek wiec jeszcze trochę czasu na upewnienie się jest.
A może ta nieszczelność to nieszczelność w układzie wydechowym, gdzieś złącze elastyczne bądź intercooler? Gdzie sprawdzać i szukać ewentualnych nieszczelności? Bądź w jakich grupach w vcds się je mierzy?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
wegrzyn6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AZA
Imię: Marcin
Wiek: 25
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 72
Skąd: Pionki, Warszawa
Wysłany: 2016-12-28, 21:38   

a6rider napisał/a:
Gdzie sprawdzać i szukać ewentualnych nieszczelności? Bądź w jakich grupach w vcds się je mierzy?


Proszę i miłej lektury :) http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/
Pod tym linkiem znajdziesz opis wszystkich grup pomiarowych. Polecam gorąco wnikliwe zapoznanie się z tym przydaje się ta wiedza później :P
 
 
a6rider 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Bartek
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 28
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-01-09, 22:37   

A wiec tak: miałem te błędy sondy lambda oraz przestał mi się wypalać DPF. Kupiłem nowa sondę lambda i kolega z forum wyczyścił mi cały układ dolotowy ( egr klapę gaszenia klapy rurki egr cały dolot) wkręcił nowa sondę lambda. Po tych czynnościach zrobiłem około 600 km i auto wypala samoczynnie DPF brak błędów sondy do tej pory. ( nie chce zapeszać) Znacząco spadły korekcje wtryskiwaczy. Samochód jak by był bardziej żywy oraz spadło troszkę spalanie paliwa. Wiec problem został chyba rozwiązany :) pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę bez awaryjności :)
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 116 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1739
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-01-09, 22:52   

Tak jak mówiłem, padnięta była sonda lambda <lol> .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: