Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC części aut superparts.pl części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C6 3.0 Tdi Asb [TIP+Q]
Autor Wiadomość
a6rider 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Bartek
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 28
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-12-28, 15:58   

Sonda ma być na piątek bądź najpóźniej w poniedziałek wiec jeszcze trochę czasu na upewnienie się jest.
A może ta nieszczelność to nieszczelność w układzie wydechowym, gdzieś złącze elastyczne bądź intercooler? Gdzie sprawdzać i szukać ewentualnych nieszczelności? Bądź w jakich grupach w vcds się je mierzy?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
wegrzyn6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AZA
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 113
Skąd: Pionki, Warszawa
Wysłany: 2016-12-28, 21:38   

a6rider napisał/a:
Gdzie sprawdzać i szukać ewentualnych nieszczelności? Bądź w jakich grupach w vcds się je mierzy?


Proszę i miłej lektury :) http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/
Pod tym linkiem znajdziesz opis wszystkich grup pomiarowych. Polecam gorąco wnikliwe zapoznanie się z tym przydaje się ta wiedza później :P
 
 
a6rider 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Bartek
Dołączył: 22 Lip 2016
Posty: 28
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-01-09, 22:37   

A wiec tak: miałem te błędy sondy lambda oraz przestał mi się wypalać DPF. Kupiłem nowa sondę lambda i kolega z forum wyczyścił mi cały układ dolotowy ( egr klapę gaszenia klapy rurki egr cały dolot) wkręcił nowa sondę lambda. Po tych czynnościach zrobiłem około 600 km i auto wypala samoczynnie DPF brak błędów sondy do tej pory. ( nie chce zapeszać) Znacząco spadły korekcje wtryskiwaczy. Samochód jak by był bardziej żywy oraz spadło troszkę spalanie paliwa. Wiec problem został chyba rozwiązany :) pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę bez awaryjności :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 152 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2305
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-01-09, 22:52   

Tak jak mówiłem, padnięta była sonda lambda <lol> .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: