Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNIC?"
Autor Wiadomość
inhosik 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: ARTUR
Dołączył: 10 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-10, 16:28   

Co myślicie o tym zestawie naprawczym?:

http://allegro.pl/kolekto...5988357451.html

a tu filmik jak to rozebrać:

https://www.youtube.com/watch?v=i2FTQ25LSsw


Były potwierdzone przypadki że klapy oderwały się i wpadły do silnika? czy po wykręceniu kolektora trzeba wymieniać uszczelki czy można na starych założyć?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
adasn 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Adam
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 62
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2016-03-11, 08:57   

Ja od nich właśnie brałem, jeżdzę już pół roku bez najmniejszych problemów.

Wszystkie uszczelki wymieniałem.
_________________
Pozdrawiam

-=< Adam >=-
było A4 B5 1,9 TDI AJM
było A4 B6 2,5 TDI BFC
było A3 8P 1,6 (Żonki)
było A6 C6 2,7 TDI Quattro/Tiptronic
jest A8 D3 3,0 TDI Quattro/Tiptronic
 
 
bodas 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-03-17, 19:52   

inhosik napisał/a:
Co myślicie o tym zestawie naprawczym?:

http://allegro.pl/kolekto...5988357451.html

a tu filmik jak to rozebrać:

https://www.youtube.com/watch?v=i2FTQ25LSsw


Były potwierdzone przypadki że klapy oderwały się i wpadły do silnika? czy po wykręceniu kolektora trzeba wymieniać uszczelki czy można na starych założyć?


Robiłem wymianę tych środków jak jeszcze były po 700zł, dokładnie to 5 lipca 2014 przy przebiegu 99 tys km
W tym momencie mamy 17 marca 2016, przebieg 135 tys km, a błąd w VCDS już jest widoczny. Check engine na desce się jeszcze nie pali, ale prędzej czy później to nastąpi...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
dziii 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BSG
Imię: Krystian
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 184
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-04-13, 00:19   

Panowie mam takie pytanie przeczytałem wątek lecz dziś mamy 2016 r a nie które posty są z 2012/2013 r
na dzień dzisiejszy:
regeneracja czy wyłączenie softem klap kolektora ?
opinie różne co wątek inna opinia:
Dużo osób wyłączyło i nie widzi problemów
Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ? <uoee>
_________________
project by dziii
 
 
camelllcamelll 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Ryszard
Pomógł: 43 razy
Wiek: 16
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1204
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2016-04-13, 04:17   

Cytat:
regeneracja czy wyłączenie


regeneracja
 
 
Kanior 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: darek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Puławy
Wysłany: 2016-05-03, 21:55   

Witam :) Ja wyłączyłem 2-lata temu -nic się nie dzieje złego--jestem zadowolony :)
_________________
Darek z Puław
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
remont5 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BPP
Imię: Przemek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 290
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-05-07, 13:53   

dziii napisał/a:

Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ? <uoee>


jak masz DPF jeszcze na chodzie to regeneruj
bo jak wyłączysz klapy programowo to zapchasz DPF'a momentalnie...

no chyba, że kumulacja (klapy OFF + DPF OFF)
 
 
dziii 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BSG
Imię: Krystian
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 184
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-05-09, 22:52   

remont5 napisał/a:
dziii napisał/a:

Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ? <uoee>


jak masz DPF jeszcze na chodzie to regeneruj
bo jak wyłączysz klapy programowo to zapchasz DPF'a momentalnie...

no chyba, że kumulacja (klapy OFF + DPF OFF)


Nie posiaam DPF'a
 
 
remont5 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BPP
Imię: Przemek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 290
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-05-23, 23:13   

no to możesz śmiało wywalać programowo + chips przy okazji
_________________
Ochrona komponentu - potrzebujesz pomocy? Pisz
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Kanior 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: darek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Puławy
Wysłany: 2016-05-24, 00:34   

Mam DPF , mam wyłączone klapy-to znaczy są cały czas otwarte- silniczki podczas uruchomienia robią tylko mały ruch( bo silniczki muszą być sprawne) i to wszystko !! ! Może mam jeszcze dobry DPF ?? !
_________________
Darek z Puław
 
 
xzxz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Aleksander
Dołączył: 19 Cze 2016
Posty: 1
Skąd: DSW
Wysłany: 2016-06-19, 20:34   

DPF wycięty i wyłączony soft
Sonda wyłączona soft
Silniczki/klapy kolektorów ssących wyłączone soft, ale klapy zostały - i tu pytanie, czy radzicie demontować klapy czy zostawić?
 
 
b22 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Darek
Wiek: 27
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 87
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-06-20, 22:10   

Witam jestem po wymianie klap wybralem regeneracje wszystko skręcone jak należy i błąd dalej jest :/ czy możliwe ze nastawniki padły bo po włączeniu zapłonu silniczki nie robia testu pare dni temu robilem test vcds=em i niby test wykonywały.. dziwne co sadzicie ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
remont5 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BPP
Imię: Przemek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 290
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-06-22, 00:54   

Sprawdź pzeguby kulkowe na silniczkach czy tam nie ma luzu na dźwigni od klap.
Wystarczy minimaln luz i jest choinka...
Jak jest luz to spróbuj jakoś to usztywnić i zobaczy też czy po włączeniu aapłonu robią się autotesty silniczków
_________________
Ochrona komponentu - potrzebujesz pomocy? Pisz
 
 
b22 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Darek
Wiek: 27
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 87
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-06-22, 20:34   

wlasnie jak włacze zapłon to nie robia testu jeden i drugi ale ostatnio jak sprawdzałem gdzies miesiąc wcześniej to wykonywsły test. jutro sprawdze czy jest ten luz co opisujesz pozdro
 
 
Sambi 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 133
Skąd: Orzysz
Wysłany: 2016-06-22, 20:48   klapy

Sam robiles regeneracje?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: