Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

powłok hydrofobowych Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Powłoki
hydrofobowe
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNIC?"
Autor Wiadomość
inhosik 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: ARTUR
Dołączył: 10 Mar 2016
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-10, 16:28   

Co myślicie o tym zestawie naprawczym?:

http://allegro.pl/kolekto...5988357451.html

a tu filmik jak to rozebrać:

https://www.youtube.com/watch?v=i2FTQ25LSsw


Były potwierdzone przypadki że klapy oderwały się i wpadły do silnika? czy po wykręceniu kolektora trzeba wymieniać uszczelki czy można na starych założyć?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
adasn 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Adam
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 62
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2016-03-11, 08:57   

Ja od nich właśnie brałem, jeżdzę już pół roku bez najmniejszych problemów.

Wszystkie uszczelki wymieniałem.
_________________
Pozdrawiam

-=< Adam >=-
było A4 B5 1,9 TDI AJM
było A4 B6 2,5 TDI BFC
było A3 8P 1,6 (Żonki)
było A6 C6 2,7 TDI Quattro/Tiptronic
jest A8 D3 3,0 TDI Quattro/Tiptronic
 
 
bodas 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Dołączył: 02 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-03-17, 19:52   

inhosik napisał/a:
Co myślicie o tym zestawie naprawczym?:

http://allegro.pl/kolekto...5988357451.html

a tu filmik jak to rozebrać:

https://www.youtube.com/watch?v=i2FTQ25LSsw


Były potwierdzone przypadki że klapy oderwały się i wpadły do silnika? czy po wykręceniu kolektora trzeba wymieniać uszczelki czy można na starych założyć?


Robiłem wymianę tych środków jak jeszcze były po 700zł, dokładnie to 5 lipca 2014 przy przebiegu 99 tys km
W tym momencie mamy 17 marca 2016, przebieg 135 tys km, a błąd w VCDS już jest widoczny. Check engine na desce się jeszcze nie pali, ale prędzej czy później to nastąpi...
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
dziii 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BSG
Imię: Krystian
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 171
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-04-13, 00:19   

Panowie mam takie pytanie przeczytałem wątek lecz dziś mamy 2016 r a nie które posty są z 2012/2013 r
na dzień dzisiejszy:
regeneracja czy wyłączenie softem klap kolektora ?
opinie różne co wątek inna opinia:
Dużo osób wyłączyło i nie widzi problemów
Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ? <uoee>
 
 
camelllcamelll 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Ryszard
Pomógł: 43 razy
Wiek: 15
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1188
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2016-04-13, 04:17   

Cytat:
regeneracja czy wyłączenie


regeneracja
 
 
Kanior 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: darek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Puławy
Wysłany: 2016-05-03, 21:55   

Witam :) Ja wyłączyłem 2-lata temu -nic się nie dzieje złego--jestem zadowolony :)
_________________
Darek z Puław
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
remont5 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BPP
Imię: Przemek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 230
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-05-07, 13:53   

dziii napisał/a:

Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ? <uoee>


jak masz DPF jeszcze na chodzie to regeneruj
bo jak wyłączysz klapy programowo to zapchasz DPF'a momentalnie...

no chyba, że kumulacja (klapy OFF + DPF OFF)
 
 
dziii 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BSG
Imię: Krystian
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 171
Skąd: wlkp
Wysłany: 2016-05-09, 22:52   

remont5 napisał/a:
dziii napisał/a:

Sam mogę wyłączyć za 200 zł lub mogę zregenerować za 600 zł co lepsze ?
regeneracja czy wyłączenie ? <uoee>


jak masz DPF jeszcze na chodzie to regeneruj
bo jak wyłączysz klapy programowo to zapchasz DPF'a momentalnie...

no chyba, że kumulacja (klapy OFF + DPF OFF)


Nie posiaam DPF'a
 
 
remont5 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BPP
Imię: Przemek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 230
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-05-23, 23:13   

no to możesz śmiało wywalać programowo + chips przy okazji
_________________
Ochrona komponentu - potrzebujesz pomocy? Pisz
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Kanior 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: darek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 15
Skąd: Puławy
Wysłany: 2016-05-24, 00:34   

Mam DPF , mam wyłączone klapy-to znaczy są cały czas otwarte- silniczki podczas uruchomienia robią tylko mały ruch( bo silniczki muszą być sprawne) i to wszystko !! ! Może mam jeszcze dobry DPF ?? !
_________________
Darek z Puław
 
 
xzxz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Aleksander
Dołączył: 19 Cze 2016
Posty: 1
Skąd: DSW
Wysłany: 2016-06-19, 20:34   

DPF wycięty i wyłączony soft
Sonda wyłączona soft
Silniczki/klapy kolektorów ssących wyłączone soft, ale klapy zostały - i tu pytanie, czy radzicie demontować klapy czy zostawić?
 
 
b22 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Darek
Wiek: 27
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 87
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-06-20, 22:10   

Witam jestem po wymianie klap wybralem regeneracje wszystko skręcone jak należy i błąd dalej jest :/ czy możliwe ze nastawniki padły bo po włączeniu zapłonu silniczki nie robia testu pare dni temu robilem test vcds=em i niby test wykonywały.. dziwne co sadzicie ?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
remont5 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BPP
Imię: Przemek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 230
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-06-22, 00:54   

Sprawdź pzeguby kulkowe na silniczkach czy tam nie ma luzu na dźwigni od klap.
Wystarczy minimaln luz i jest choinka...
Jak jest luz to spróbuj jakoś to usztywnić i zobaczy też czy po włączeniu aapłonu robią się autotesty silniczków
_________________
Ochrona komponentu - potrzebujesz pomocy? Pisz
 
 
b22 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Darek
Wiek: 27
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 87
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-06-22, 20:34   

wlasnie jak włacze zapłon to nie robia testu jeden i drugi ale ostatnio jak sprawdzałem gdzies miesiąc wcześniej to wykonywsły test. jutro sprawdze czy jest ten luz co opisujesz pozdro
 
 
Sambi 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 131
Skąd: Orzysz
Wysłany: 2016-06-22, 20:48   klapy

Sam robiles regeneracje?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: