Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[a6 c5] wymiana akumulatora
Autor Wiadomość
rokob33 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Robert
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 195
Skąd: Łódż
Wysłany: 2011-01-27, 22:38   [a6 c5] wymiana akumulatora

Witam w najblizszym czasie bede wymienial aku na nowy,ale wiedziony ciekawoscia zaczalem czytac na forum czy moga pojawic sie problemu po wymianie i niestety doczytalem sie ze moze byc problem obrotami silnika i szarpaniem i ze trzeba bedzie robic adaptacje przepustnicy itd. no i mam juz czarne mysli bo nie wiem juz teraz jak to zrobic ktos pisal o podpieciu kabli i podtrzymaniu napiecia na czas wymiany akumulatora no nie wiem juz naprawde moze zaczynam schizowac za bardzo,ale jezeli mozecie mnie uswiadomic w tym temacie badz rozwiac moje obawy bede wdzieczny :cry:
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
feniulolo 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Automat
Kod silnika: ACK
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 187
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-01-27, 22:42   

Nic się nie martw! Nie ma co panikować! <ok> Trzeba wymienić to wymianiaj! Odepnij stary wepnij nowy i gotowe!
Później ewentualnie trzeba będzie zrobić adaptację przepustnicy, operacja trwa 3 minuty.
 
 
rokob33 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Robert
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 195
Skąd: Łódż
Wysłany: 2011-01-27, 22:48   

feniulolo napisał/a:
Nic się nie martw! Nie ma co panikować! <ok> Trzeba wymienić to wymianiaj! Odepnij stary wepnij nowy i gotowe!
Później ewentualnie trzeba będzie zrobić adaptację przepustnicy, operacja trwa 3 minuty.



czy to zawsze po wymianie aku bedzie konieczna ta adaptacja czy po wymianie moze nie byc problemu,a czy pomysl z kablami i podtrzymaniem napiecia na klemach z innego aku jest glupi?

moze koledzy ktorzy maja juz ten manewr za soba napiszą czy byly jakies niespodzianki i czy zawsze trzeba bylo barowac sie z ta adaptacja przepustnicy :?:
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Mariusz-MN 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Imię: Mariusz i Konrad
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 302
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-01-28, 16:17   

Gdyby wymiana aku byla taka jak tu mozna przeczytac to wszyscy by oddawali samochody do firm specjalizujacych sie wymiana akumulatorow!! ludzie przeciez to sprawa ekspoatacyjna.tyle razy u siebie odpinalem jaz aku i nic nie musialem adaptowac. trzeba wymienic to trzeba,wywalasz stary na szrot zakladasz nowy i smigasz. potem JEDYNIE ustawiasz sobie zegarek i kod w radiu wprowadzasz i to cala filozofia. :mrgreen: :mrgreen:
_________________
A6 Avant 2.5 TDI S-line
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...
 
 
rokob33 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Robert
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 195
Skąd: Łódż
Wysłany: 2011-01-28, 18:52   

No to mnie troche pocieszyliscie w takim razie chyba nie bede juz w to wnikal , teraz tylko zakup centry futura i juz !! !!!!!!! <ok>
 
 
rokob33 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Robert
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 195
Skąd: Łódż
Wysłany: 2011-01-28, 22:26   

Użytkownik napisał/a:
Centrum futura rowniez polecam uzytkuje w jednym ze swoich aut juz 3 rok i rewelka,pozdrawiam.........



No wlasnie ja tez mam jakies przekonanie do centry z racji tego ze w poprzednich autach korzystalem z centry i wytrzymywaly do ok 6 lat obecnie mam boscha i ma 5 takze ten byl ''trafiony ok'' ale z teraz z boschem podobno jest loteria wiec ja biore centre <piwo>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
nnneooo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFB
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: wielkopolska / łodzkie
Wysłany: 2011-01-31, 20:30   

Użytkownik napisał/a:
rokob33,

Najprościej - podepnij przewody do klem jak bedziesz ściągał - wymieniał aku i podepnij je pod prostownik. Wyciagnij stary aku i włóż nowy.
Podtrzymanie energii zawsze bedziesz miał.
Problem Ci zniknie.
Jak nie masz przewodów - wystarczą zwykłe kabelki.

Poz

Witam
To nie jest tak do końca wszystko zależy od prostownika ;-)
Pozdrawiam
 
 
tomass 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BNG
Imię: tomek
Wiek: 40
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 51
Skąd: 3miasto
Wysłany: 2011-01-31, 20:37   

witam. ja kupilem boscha silvera 2lata ma -zobaczymy ile wytrzyma? pozdrawiam!
 
 
Adriankes 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Automat
Wiek: 29
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 21
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-01-31, 22:20   

mam centre futura już 4 lata i jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. POLECAM WARTO <ok>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
rokob33 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Robert
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 195
Skąd: Łódż
Wysłany: 2011-02-03, 13:34   

Witam juz aku wymieniony siedzi w srodku centra plus CB802 miala byc futura ,ale zdecydowalem sie na plusa podobno dluzsza zywotnosc ,ale to jak wiadomo okaze sie w praktyce,co do moich obaw zwiazanych z wymiana aku i tym czy cos sie nie rozkalibruje jak np. przepustnica pragne u przejmie doniesc ze wszystko odbylo sie prawie bezproblemowo a mianowicie zaistnial zaraz po wlozeniu nowego aku problem z domykaniem szyb i dachu z pilota ,domykaly sie po kawalku z przerwami badz wcale mimo ze szyby byly zaprogramowane i dzialaly z przyciskow jak nalezy ,moj serwisant (notabene jedyny ktoremu ufam i posiadajacy duzy zasob wiedzy w zakresie marki audi) kazal mi spokojnie pojechac do domu i po drodze mialem sprawdzic domykanie i ku mojemu zdumieniu jak powiedzial tak zrobilem i wszystko wrocilo do normy wielokrotne proby zawsze konczyly sie prawidlowa reakcja takze juz teraz moge powiedziec ze akcja wymiana aku zostala zakonczona pozytywnie Pozdrawiam Wszystkich <ok>
 
 
Kaszeszczuk 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Wiek: 32
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 393
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2011-05-06, 09:51   

Ja musiałem naładować aku i auto stało 12h bez zasilania.
Pierwsze odpalenie na dotyk, a następne już nie.
Kiedyś miałem problemy z odpalaniem, na które chyba pomogły adaptacja przepustnicy ale nie vagiem tylko odpalenie na jałowym rozgrzanie do 90st.

Dziś zrobię adaptację vagiem a jutro rozgrzeję dpo 90st. i zobaczymy.
 
 
m3rvin 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 175
Skąd: Radlin / Hagen
Wysłany: 2011-08-04, 01:03   

adaptacja przepustnicy tyczy sie tylko benzyniaków czy disli też ?
_________________
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Buczek 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Paweł
Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 319
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2011-08-04, 14:42   

diesel nie ma przepustnicy :)
_________________
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
 
 
m3rvin 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 175
Skąd: Radlin / Hagen
Wysłany: 2011-08-04, 16:08   

Buczek napisał/a:
diesel nie ma przepustnicy :)


ok to zas jestem mądrzejszy <lol> dzięki
_________________
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: