Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5] USA vs. Europa - różnice
Autor Wiadomość
emr 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-25, 11:30   [A6 C5] USA vs. Europa - różnice

Orientujecie się może czy istnieją a jeśli tak to jakie są różnice między europejską wersją A6 C5 a tą produkowaną na rynek amerykański.

Nie interesują mnie różnice kosmetyczne (inne zderzaki, lampy, wyposażenie), które nawiasem mówiąc bardziej podobają mi się w wersjach USA.

Pytam raczej o rozwiązania techniczne, inaczej mówiąc, czy posiadając wersję USA można napotkać problemy przy serwisowaniu, które posiadając wersję europejską udałoby się ominąć.

Pozdrawiam.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kiernozA6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-06-25, 11:53   

emr, podobno na rynek USA wychodziły A6 2.8 30V z mocniejszymi silnikami o mocy 200km, (na europe jak doskonale wiesz 193km) więc jak piszesz można czasami napotkać jakieś problemy, np z dostępnością częsci itd
 
 
emr 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-25, 12:11   

czy silnik to jedyna różnica?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kiernozA6 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 91
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-06-25, 12:27   

są jeszcze kosmetyczne różnie (jak wiadomo tylna klapa na kwadratową tablice, oba lusterka duże itd) a czym jeszcze może sie różnić to najlepiej jak by sie wypowiedział ktoś kto użytkuje wersje USA.
 
 
liberro
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-25, 17:07   

Panowie ja mam wersje USA trochę juz przy niej zrobiłem i powiem wam że nie miałem jeszcze ani jednego problemu z tego tytułu, a jak sami widzicie mam nietypowy silnik Koszt utrzymania jest taki sam ja w wersjach europejskich . Tarcze hamulcowe te same katy te same i cała reszta identyko, poza np prawym lusterkiem co mnie osobiscie bardzo cieszy i wyposazenim którego nie spotkacie w wersji na europe:) .

Pozdro

[ Dodano: 2009-06-25, 17:09 ]
P.S. to ze nap 2.8 na Amerykę był mocniejszy to moze byc drobnostka wyniakajca moze z programu ecu w koncu pare kucy to nawet chyba na wolnossaku sie da zrobić ... mylę się ?
 
 
emr 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-25, 17:33   

liberro czyli rozumiem wszystkie standardy kluczy mocowań etc. etc są takie same jak w EU?
Obawiałem się że nagle okaże się że konieczne są jakieś specyficzne imbusy czy tego typu problemy wystąpią.

Ehhh, a tydzień temu była taka zaj.....sta A6 ze stanów ale zawahałem się przez moment...no i to było o ten moment za długo :-?
Facet pogonił auto w przeciągu pierwszej doby... :shock:
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
liberro
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-25, 21:19   

No ja powiem Ci szczerze nie zauwazyłem zadnego nietypa w tym aucie :) I mogę Ci naprawde polecić audi z usa . Mało ich jeździ po drodze i dlatego sie wyrózniają :) Nie wiem czy szukasz sedana czy avanta ale w sedanie całkiem inaczej ten tył wyglada z kwadratową tablicą i ledami . Nocą wyglada o naprwde zajeb.... :)
 
 
emr 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 27
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-25, 21:48   

liberro, nie musisz mnie przekonywać.
Szukam właśnie sedana...akurat ten który przeszedł mi koło nosa był idealny.
W środku nigdy nie widziałem takiego wyposażenia w europejskich wersjach (chodzi mi głównie o materiały - rodzaj drewna i skóry).
No ale niestety jak trafił się cukierek to zniknął szybciutko
 
 
pmoscinski 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-27, 20:26   

ja kupiłem niedawno wersje USA A6 C5 Avant i powiem tak mam tam silnik 2,8 193 KM lusterko prawe tez jak takie male badziewne jak w Europie klapa rzeczywiście ma kwadratowa tablice ale to akurat normalne wyposażenie jest bardzo dobre gatunkowo, zadnych obrysowek ani nic takiego innego nie ma, fis oczywiście w milach i galonach i nie wiem jak to zmienić chociaż chciałbym oczywiście wszystko po angielsku ale jest jedna istotna zmiana jak się dowiedziałem gdy chce zakladac gaz. W amerykanach montują jakiś dziwny odpowietrznik baku albo cos takiego jak lapacz spalin (nie wiem jak to się fachowo nazywa) ponoc jak tego nie ma u nich to przeglądu nie przejdzie u mnie jest to montowane pod kolem zapasowym i dlatego jest trudność wsadzenia tam butli.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
zbig_wwl 



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Zbyszek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 439
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2014-04-23, 19:35   

Nazywa się to "zbiornik węgla aktywnego" systemu EVAP, i w europejczykach jest pod prawym przednim błotnikiem, a w US właśnie pod kołem zapasowym. Przy zakładaniu butli LPG w koło, niestety jest trochę więcej "rzeźby" z tym.
_________________
Pozdrawiam
zbig_wwl


ps. nie pomagam na PW
 
 
Patryk667 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AHA
Imię: Patryk
Wiek: 24
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-01, 12:06   

[A6 C5] Avant l 2.8 l USA
Różnice znalazione w mojej

Montowany silnik: AHA l 147kW l 200km

Oświetlenie:
- Prosty strumień swiatła
- Brak oświetlenia postojowego
- Obrysówki w reflektorach

Karoseria:
- Zderzak front dłuższy
- Zderzak tył dłuższy
- Lusterko prawe duże
- Rejstracja kwadrat

Częsci:
- Zbiornik węgla aktywnego w kole (standardowe wyposażenie dojazdówka audi)

Wnętrze:
- Zegary mph i km
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 147 razy
Wiek: 28
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3950
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-09-03, 06:38   

142 kW, to 193KM, a nie 200, natomiast wersje USA często mają więcej deklarowanej mocy niż EU. (np. w EU jest ARE 250KM, a w USA jest BEL 254KM itd.)
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Patryk667 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AHA
Imię: Patryk
Wiek: 24
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-15, 08:39   

Okłamałem was ;/
Zrobiłem nie wyraźne zdjęcie wlepki, wczoraj zobaczyłem 147kW czyli wersja USA ma 200km
 
 
maniocek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mariusz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 215
Skąd: Mrągowo/Olsztyn
Wysłany: 2016-09-15, 20:03   

Patryk667, zapodaj tą fotkę :)
_________________
Pomogłem?
Kliknij POMÓGŁ, niby nic, a reputację buduje.
 
 
Patryk667 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AHA
Imię: Patryk
Wiek: 24
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-23, 09:46   



[ Dodano: 2016-11-29, 12:05 ]
Hej chłopaki i dziewczyny, czy w waszych USA macie czujnik zużycia klocków?
Klocki zamówione z czujnikami, uchwyty na wtyczki mam ale brak kabli;/
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: